Nizozemec v ZDA: zapustil je vse, le Volvu je zvest že 56 let Nizozemec v ZDA: zapustil je vse, le Volvu je zvest že 56 let Leo Gabriels je 75-letni Nizozemec, ki je že daljnega leta 1962 zapustil domače ognjišče, odšel s trebuhom za kruhom čez Atlantik in na koncu pristal v Kaliforniji, kjer že 40 let vodi Volvovo delavnico.
(Prva vožnja) lexus UX250h: končno pravi za malo širše množice (Prva vožnja) lexus UX250h: končno pravi za malo širše množice Predpremierno in ekskluzivno, kar pol leta pred prihodom na trg, smo sedli za volan novega lexusa UX 250h, kompaktnega športnega terenca z iskrivim hibridnim pogonom, imenitno izdelavo in materiali ter tako mladostno dušo, da utegne znamki priskrbeti precej širši krog kupcev.
(Intervju) Avto ni dovolj, kupcu je treba pomagati pri vstopu v elektrodobo (Intervju) Avto ni dovolj, kupcu je treba pomagati pri vstopu v elektrodobo Intervju s Francijem Bolto, direktorjem znamke Audi v Porscheju Slovenija
Največji Hyundai se seli stopničko višje Največji Hyundai se seli stopničko višje Santa Fe v četrto ni le oblikovno drzen, ampak ponuja še več prostora, udobja in bogate opreme, ob tem pa navduši tudi s sodobno tehniko, širokim naborom varnostno-asistenčnih sistemov in dostopno ceno, s katero naj bi letno prepričal 200 Slovencev.

Novi audi A7: futurističen šov luči v tehnološko izpiljenem kupeju za direktorje

Čas branja: 3 min
22.10.2017  23:15
Audi A7 sportback v novi generaciji dobiva številne tehnologije, hibridni sistem in motor od večjega brata A8.
Novi audi A7: futurističen šov luči v tehnološko izpiljenem kupeju za direktorje

Več iz teme:  
Audi >
Obveščaj me o novih člankih:  
Audi dodaj

Audi je pred avtomobilskem salonom v Los Angelesu razkril podrobnosti o svoje novem štirivratnem kupeju. V Ingolstadtu so drugo generacijo A7 sportback tehnološko in oblikovno izpili. Oblika sledi oblikovalnem jeziku največjih Audijev, ki je letos debitirala z novim A8. Od slednjega ima širši in nižji obraz, ki poudarja športnost in agresivnost. Od predhodnika je krajši, notranjost pa je prostornejša.

Od starejšega ga boste ločili po ostrejših linijah in lučeh. Prepoznavna silhueta ostaja skoraj nespremenjena. Začenja se z dolgim motornim pokrovom, streha pa se v loku spusti k premičnem spojlerju, ki se samodejno aktivira nad hitrostjo 120 kilometrov na uro. Stranski profil sedaj poudarja pregib na vratih in ramenska črta, ki povezuje prednje in zadnje žaromete in poudarja boke.

Popolna digitalizacija notranjosti

Športni značaj notranjosti poudarja sredinska konzola, ki je usmerjena proti vozniku. Vrtljivi gumb vmesnika MMI so zamenjali s zaslonoma na dotik. Na vrhu sredinske konzole je 10,1-palčni zaslon na dotik, s katerim se ukazuje navigaciji in radiju. Spodnji 8,6-palčni zaslon pa služi kot vmesnik za upravljanje klimatske naprave in kot tipkovnica za navigacijo.

Notranjost močno spominja na tisto v večjem A8. Pred voznikom virtualen kokpit prikazuje vse potrebne informacije na 12,3 palca velikem zaslonu, ki ga poznamo že iz drugih Audijevih modelov. Novi A7 sportback bo nudil tako štiri kot petsedežno konfiguracijo kabine. Pri Audiju trdijo, da je od predhodnjika zadaj več prostora v predelu glave in kolen. Prtljažni prostor sprejme 535 litrov prtljage, s podrtjem zadnjih sedežev pa 1.390 litrov.

Svetlobna predstava

Prava atrakcija so zadnje luči, ki se raztezajo čez celotno širino zadka in jih sestavlja dvakrat po 13 trakov svetlečih diod, ki vozniku ob približanju pripravijo svetlobno predstavo. Na izbiro bo več stopenj sprednjih žarometov. Vrh ponudbe bodo matrični LED žarometi z lasersko tehnologijo. Štirivratni kupe bo s pomočjo laserjev in kamer v gostem prometu vozil sam. Za boljše vozne lastnosti je opremljen tudi s štirikolesnim krmiljenjem.

Dodatna vsebina ni prikazana, ker niste dovolili prejema piškotkov z zunanjih strežnikov. Spremeni...

V prodajne salone bo zapeljal februarja prihodnje leto. Najprej bo na voljo s 3-litrskim bencinskim šestvaljnikom, ki razvije 250 kilovatov (340 konjskih moči) in 500 njutonmetrov navora. Povezan bo s 7-stopenjskim samodejnim menjalnikom z dvojno sklopko. Opremljen bo z blagim hibridnim sistemom, ki omogoča neslišno jadranje v hitrostnem območju med 55 in 160 kilometri na uro. Z izključenim motorjem do 40 sekund jadra brez emisij in prihrani 0,7 litra goriva. Bencinski in dizelski štirivaljnik se bosta v ponudbi pridružila kasneje.


Več iz teme:  
Audi >

Napišite svoj komentar

Da boste lahko napisali komentar, se morate prijaviti.
FINANCE
Članki
Članki Zasedanje Opeca: četrtkova odločitev bo usmerila ceno nafte

Potem ko že vso jesen cena surove nafte narašča, zdaj na trgu nestrpno pričakujejo, kaj se bodo na četrtkovem zasedanju Opeca njegove...

FINANCE
Članki
Članki Je EU je po tihem že posekala ZDA v rasti BDP? 9

V minulih letih smo se navadili brati, da ameriško gospodarstvo okreva veliko močneje od evropskega. Pa to še drži?

FINANCE
Članki
Članki Češki predsednik Zeman bi raje izgubil sredstva EU kot sprejel begunce 6

Iz višegrajskih članic so se burno odzvali na odločitev Sodišča EU, da zavrne njihovo tožbo proti evropskim begunskim kvotam; zdaj se...

FINANCE
Članki
Članki Ko začnejo Kitajci poudarjati kakovost – cene surovin upadajo

Strah pred presežno ponudbo zaradi preobrata v kitajskem dojemanju, da ni pomembna samo hitrost, ampak tudi kakovost gospodarske rasti,...

FINANCE
Članki
Članki Ocena Bruslja: slovenski proračun vsebuje tveganja 3

V danes objavljeni oceni je Bruselj slovenskemu proračunu za 2018 pripel najslabšo od treh možnih ocen, saj meni, da v njem obstajajo...

FINANCE
Članki
Članki Bo novi šengenski sistem pameten ali samo brihten? 2

Ta teden so članice EU potrdile pravno podlago za pametne šengenske meje; sistem bo zaživel predvidoma do leta 2020, pri mejnih...

FINANCE
Članki
Članki Junckerjev sklad kot učna ura, kako bomo črpali denar EU po letu 2020

Pogovor s podpredsednikom EIB o težavah, ki jih imajo nove članice EU pri izkoriščanju zmogljivosti sklada EFSI