Tiha mačka za novo poglavje Tiha mačka za novo poglavje Jaguar je s ceno okoli 80 tisoč evrov (brez subvencije) k nam pripeljal atraktivnega križanca i-pace, s katerim ohranja vse “mačje” vrline, a s tišino in drugimi odlikami električnega pogona hkrati obrača nov list papirja.
Kako je Renaultov električni pionir ujel in prehitel prihajajoče tekmece Kako je Renaultov električni pionir ujel in prehitel prihajajoče tekmece Renault zoe je po sedmih letih krepko osvežen. Manj oblikovno, močno pa tehnično. Renaultov električni pionir je dobil dva zmogljiva motorja z 80 ali 99 kilovati ter baterijo zmogljivosti 52 kilovatnih ur z izjemno energijsko gostoto. Tako je zoe odlično pripravljen na jesenski spopad s tekmeci.
Paradoksi in dobrote velikega mercedesa Paradoksi in dobrote velikega mercedesa Ob prenovi mercedes-benza razreda V, ki je te dni zapeljal na naše ceste, smo se poglobili v njegov položaj na trgu, ki je splošni javnosti precej skrit. O novostih zato spodaj, nekaj jih je, v nadaljevanju pa kratka zgodba o razredu V.
Novi clio – skoraj domači adut za nove zmage Novi clio – skoraj domači adut za nove zmage Renault clio je brez dvoma že desetletja najbolj slovenski avtomobil, z dobrimi štirimi metri dolžine v peti generaciji pa ob oblikovni evoluciji in za malo več denarja ponuja veliko tehnične sodobnosti in dobrega počutja.
Novi 2008 bo PSA izstrelil med velesile trga malih SUV Novi 2008 bo PSA izstrelil med velesile trga malih SUV Oglat, velik in tudi povsem električen 2008 cilja na prodajni vrh.

Novi audi A7: futurističen šov luči v tehnološko izpiljenem kupeju za direktorje

Čas branja: 3 min
22.10.2017  23:15
Audi A7 sportback v novi generaciji dobiva številne tehnologije, hibridni sistem in motor od večjega brata A8.
Novi audi A7: futurističen šov luči v tehnološko izpiljenem kupeju za direktorje

Več iz teme:  
Audi >
Obveščaj me o novih člankih:  
Audi dodaj

Audi je pred avtomobilskem salonom v Los Angelesu razkril podrobnosti o svoje novem štirivratnem kupeju. V Ingolstadtu so drugo generacijo A7 sportback tehnološko in oblikovno izpili. Oblika sledi oblikovalnem jeziku največjih Audijev, ki je letos debitirala z novim A8. Od slednjega ima širši in nižji obraz, ki poudarja športnost in agresivnost. Od predhodnika je krajši, notranjost pa je prostornejša.

Od starejšega ga boste ločili po ostrejših linijah in lučeh. Prepoznavna silhueta ostaja skoraj nespremenjena. Začenja se z dolgim motornim pokrovom, streha pa se v loku spusti k premičnem spojlerju, ki se samodejno aktivira nad hitrostjo 120 kilometrov na uro. Stranski profil sedaj poudarja pregib na vratih in ramenska črta, ki povezuje prednje in zadnje žaromete in poudarja boke.

Popolna digitalizacija notranjosti

Športni značaj notranjosti poudarja sredinska konzola, ki je usmerjena proti vozniku. Vrtljivi gumb vmesnika MMI so zamenjali s zaslonoma na dotik. Na vrhu sredinske konzole je 10,1-palčni zaslon na dotik, s katerim se ukazuje navigaciji in radiju. Spodnji 8,6-palčni zaslon pa služi kot vmesnik za upravljanje klimatske naprave in kot tipkovnica za navigacijo.

Notranjost močno spominja na tisto v večjem A8. Pred voznikom virtualen kokpit prikazuje vse potrebne informacije na 12,3 palca velikem zaslonu, ki ga poznamo že iz drugih Audijevih modelov. Novi A7 sportback bo nudil tako štiri kot petsedežno konfiguracijo kabine. Pri Audiju trdijo, da je od predhodnjika zadaj več prostora v predelu glave in kolen. Prtljažni prostor sprejme 535 litrov prtljage, s podrtjem zadnjih sedežev pa 1.390 litrov.

Svetlobna predstava

Prava atrakcija so zadnje luči, ki se raztezajo čez celotno širino zadka in jih sestavlja dvakrat po 13 trakov svetlečih diod, ki vozniku ob približanju pripravijo svetlobno predstavo. Na izbiro bo več stopenj sprednjih žarometov. Vrh ponudbe bodo matrični LED žarometi z lasersko tehnologijo. Štirivratni kupe bo s pomočjo laserjev in kamer v gostem prometu vozil sam. Za boljše vozne lastnosti je opremljen tudi s štirikolesnim krmiljenjem.

Dodatna vsebina ni prikazana, ker niste dovolili prejema piškotkov z zunanjih strežnikov. Spremeni...

V prodajne salone bo zapeljal februarja prihodnje leto. Najprej bo na voljo s 3-litrskim bencinskim šestvaljnikom, ki razvije 250 kilovatov (340 konjskih moči) in 500 njutonmetrov navora. Povezan bo s 7-stopenjskim samodejnim menjalnikom z dvojno sklopko. Opremljen bo z blagim hibridnim sistemom, ki omogoča neslišno jadranje v hitrostnem območju med 55 in 160 kilometri na uro. Z izključenim motorjem do 40 sekund jadra brez emisij in prihrani 0,7 litra goriva. Bencinski in dizelski štirivaljnik se bosta v ponudbi pridružila kasneje.


Več iz teme:  
Audi >

Napišite svoj komentar

Da boste lahko napisali komentar, se morate prijaviti.
AGROBIZ
Članki
Članki Ali EU lahko prepove döner kebab in giros? 4

Takšna vprašanja se pojavljajo, ker bo evropski parlament ta teden odločal, ali naj blokira predlog komisije, da bi dovolili uporabo...

TRANS-LOG
Novice
Novice Junckerjev sklad. Pozor, prihaja EFSI 2.0. Kaj morate vedeti? 1

Kako donosen bo moral biti projekt in kakšne pogoje bo moral izpolnjevati, če bo želel v prihodnje prejeti podporo Junckerjevega sklada;...

FINANCE
Članki
Članki Funt je teden začel z izrazitim zdrsom 1

V primerjavi z začetkom leta 2016 je funt glede na evro zdaj vreden že okoli 17 odstotkov manj; to pa pomeni, da je z evri na Otoku zdaj...

FINANCE
Članki
Članki (brexit) Sta EU in V. Britanija dosegli okvirni dogovor o finančnih obveznostih?

Pogajalci Evropske unije in Velike Britanije so po poročanju britanskega tiska dosegli okvirni sporazum o višini ločitvenega računa, ki...

FINANCE
Članki
Članki Zasedanje Opeca: četrtkova odločitev bo usmerila ceno nafte

Potem ko že vso jesen cena surove nafte narašča, zdaj na trgu nestrpno pričakujejo, kaj se bodo na četrtkovem zasedanju Opeca njegove...