Audi je pred avtomobilskem salonom v Los Angelesu razkril podrobnosti o svoje novem štirivratnem kupeju. V Ingolstadtu so drugo generacijo A7 sportback tehnološko in oblikovno izpili. Oblika sledi oblikovalnem jeziku največjih Audijev, ki je letos debitirala z novim A8. Od slednjega ima širši in nižji obraz, ki poudarja športnost in agresivnost. Od predhodnika je krajši, notranjost pa je prostornejša.
Od starejšega ga boste ločili po ostrejših linijah in lučeh. Prepoznavna silhueta ostaja skoraj nespremenjena. Začenja se z dolgim motornim pokrovom, streha pa se v loku spusti k premičnem spojlerju, ki se samodejno aktivira nad hitrostjo 120 kilometrov na uro. Stranski profil sedaj poudarja pregib na vratih in ramenska črta, ki povezuje prednje in zadnje žaromete in poudarja boke.
Popolna digitalizacija notranjosti
Športni značaj notranjosti poudarja sredinska konzola, ki je usmerjena proti vozniku. Vrtljivi gumb vmesnika MMI so zamenjali s zaslonoma na dotik. Na vrhu sredinske konzole je 10,1-palčni zaslon na dotik, s katerim se ukazuje navigaciji in radiju. Spodnji 8,6-palčni zaslon pa služi kot vmesnik za upravljanje klimatske naprave in kot tipkovnica za navigacijo.
Notranjost močno spominja na tisto v večjem A8. Pred voznikom virtualen kokpit prikazuje vse potrebne informacije na 12,3 palca velikem zaslonu, ki ga poznamo že iz drugih Audijevih modelov. Novi A7 sportback bo nudil tako štiri kot petsedežno konfiguracijo kabine. Pri Audiju trdijo, da je od predhodnjika zadaj več prostora v predelu glave in kolen. Prtljažni prostor sprejme 535 litrov prtljage, s podrtjem zadnjih sedežev pa 1.390 litrov.
Svetlobna predstava
Prava atrakcija so zadnje luči, ki se raztezajo čez celotno širino zadka in jih sestavlja dvakrat po 13 trakov svetlečih diod, ki vozniku ob približanju pripravijo svetlobno predstavo. Na izbiro bo več stopenj sprednjih žarometov. Vrh ponudbe bodo matrični LED žarometi z lasersko tehnologijo. Štirivratni kupe bo s pomočjo laserjev in kamer v gostem prometu vozil sam. Za boljše vozne lastnosti je opremljen tudi s štirikolesnim krmiljenjem.
V prodajne salone bo zapeljal februarja prihodnje leto. Najprej bo na voljo s 3-litrskim bencinskim šestvaljnikom, ki razvije 250 kilovatov (340 konjskih moči) in 500 njutonmetrov navora. Povezan bo s 7-stopenjskim samodejnim menjalnikom z dvojno sklopko. Opremljen bo z blagim hibridnim sistemom, ki omogoča neslišno jadranje v hitrostnem območju med 55 in 160 kilometri na uro. Z izključenim motorjem do 40 sekund jadra brez emisij in prihrani 0,7 litra goriva. Bencinski in dizelski štirivaljnik se bosta v ponudbi pridružila kasneje.