Grmi in postavlja se za 200 tisočakov, stane le 70 Grmi in postavlja se za 200 tisočakov, stane le 70 Ford mustang je huligan v družbi evropskih športnikov za podobno ceno, ki zna pritegniti tako zelo kot superšportniki za 200 in več tisočakov. Je avto, ki dvigne največ prahu za ceno, ki jo zahteva.
(Video) Sopotništvo oziroma kako »nujno« zlo obrnete v prihranke na celi črti (Video) Sopotništvo oziroma kako »nujno« zlo obrnete v prihranke na celi črti S pravim avtom in sopotništvom do desetkrat nižjih stroškov, pa še pozabljeno družabnost boste obudili v sicer samotnih jutrih
Bencinski focus proti dizelskemu – kako se izide večna dilema? Bencinski focus proti dizelskemu – kako se izide večna dilema? Vzporedno smo zapeljali dva najnovejša forda focusa s povsem različnima motorjema in ugotovili, da so razlike med dizlom in bencinarjem bolj simbolne; ali drugače: z nobenim ne boste zgrešili, le o svojih potrebah prej razmislite.
Merili smo učinke in prihranke sopotništva ter se poglobili v premike avtoindustrije Merili smo učinke in prihranke sopotništva ter se poglobili v premike avtoindustrije Pred vami je izjemno bogato petkovo pismo urednika z 20 članki, ki posegajo globoko v avtoindustrijo - partnerstvo Volkswagna in Forda, premike na borzah in prodaji. Tokrat smo se poglobili tudi v nove oblike mobilnosti - s Toyoto in BTC smo v praksi preizkusili učinke sopotništva oziroma ridesharinga, Jurij Šimac pa je opisal svojo izkušnjo ljubljanskega sistema souporabe. V pismu še o kopici fordov - focusa in mustanga, novem peugeotu 508, treh jeepih, osveženi BMW sedmici in še o marsičem.
Evropski proizvajalci vozil borzni hit začetka leta Evropski proizvajalci vozil borzni hit začetka leta Optimizem vlagateljev glede evropskih avtomobilskih delnic je dobra novica za paradno vejo slovenske industrije

Cerar, tovornjakarji, podjetniki - teden, da te kap!

Čas branja: 3 min
13.10.2017  06:00
Toliko zanimivih avtomobilskih vsebin, kot se jih je zbralo v tem tednu, ni bilo še nikoli. Žal je eden od igralcev tudi naš premier Miro Cerar. Na srečo pa ni edini, ravnotežje držijo volana vešči podjetniki našega projekta najboljši poslovni vozniki, pa avtoprevozniki z dostavnimi in tovornimi vozili, ki doživljajo razcvet, delajo posel, premagujejo ovire, pa kdaj tudi sami kaj zamočijo. Da razbijemo SUV manijo, pišemo o dveh enoprostorcih in klasični limuzini iz hladne Švedske in še o marsičem.

Več iz teme:  
Obveščaj me o novih člankih:  

»Vlada se spet ukvarja s stvarmi, ki niso nujne – namesto da bi se zdaj, ko nam gre dobro, ukvarjala z razdolževanjem in reformami ter odpravo kriznih ukrepov, ki dušijo gospodarstvo, sploh tisto, ki potrebuje visoko kvalificirano delovno silo.« Tako je podjetnik Igor Akrapovič" title="Igor Akrapovič">Igor Akrapovič pospremil odločitev vlade, da po letu 2030 v Sloveniji ne bo več dovoljena prva registracija avtomobilov z notranjim izgorevanjem na bencin ali dizel, ki bodo presegli izpuste od 50 gramov ogljikovega dioksida na kilometer.

Kaj storiti, ko vam odnese zadek? Zavirati na vso moč, stopiti na plin, dvigniti roke in vse prepustiti elektronskim pomagalom? Po pravi odgovor smo se s službenimi vozniki iz 24 podjetij odpravili v varno okolje poligona.

Renault grand scenic je kljub trendovski preobrazbi v modernega križanca ohranil svoje vrline klasičnega velikodružinskega enoprostorca ter jih z več prilagodljivosti in naprednimi tehnologijami še nadgradil.

Scenicobv tekmec, opel zafira tourer, pa je pravzaprav tipičen predstavnik srednjevelikih enoprostorcev, tiste avtomobilske vrste, ki doživlja opazen tržni eksodus.

Volvo S90 D5 AWD Inscription v prestižni segment prinaša skandinavsko umirjenost, domačnost, nadpovprečno varnost in izvrstno tehnologijo, s katero umetelno skrije zgolj štiri valje v nosu.

Tesla je razočarala s proizvodnjo modela 3, a vlagateljev to ni opazneje prizadelo. Ameriški proizvajalec luksuznih električnih vozil Tesla je v tretjem četrtletju osupnil s skromno proizvodnjo novega avtomobila model 3. Zaradi težav v proizvodnji so izdelali le 260 primerkov težko pričakovanega novega modela, zaradi česar je ta prej butični kot pa velikoserijski.

Danes smo na 32 straneh, kot prilogo Časnika Finance, objavili prilogo Gospodarska vozila.

V njej pišemo kaj žene prodajo gospodarskih vozil v Sloveniji in kako velik je v resnici trg. Kako pomembna so gospodarska vozila v Evropi, najbolje dokazujejo številke. Kakšen je njihov pomen v Sloveniji, pa ti podatki.

Direktor področja gospodarska vozila v Autocommercu Damjan Cirman v našem intervjuju govori o ovirah slovenskih avtprevoznikov in tudi o tem, kaj bi morala vlada narediti, da bi lažje in predvsem enakovredno tekmovali s tujimi.

Seveda ga tudi naši kdaj polomijo. S policisti smo preverili klasične prekrške, tudi slovenskih, tovornjakarjev za volanom. Ne boste verjeli, kaj vse se da početi med vožnjo! Od prekrškov k goljufijam z emulatorji AdBlue v tovornjakih. Kako potekajo, kakšne prihranke prinašajo in kako poteka nadzor ter kaznovanje kršiteljev.

Da ne bomo le kritizirali, pišemo še nasvete kako lahko vsak prevoznik prihrani kar nekaj tisočakov na leto, pa ne gre le za varčno vožnjo, ampak tudi nekaj drugih trikov. V prilogi smo se poglobili tudi v razvojne smernice naslednjih nekaj let ter preverili kakšno vlogo v gospodarskih vozilih igra elektrika. V osebnih avtomobilih, vemo, vse večjo.

Lizinške hiše pojasnjujejo, zakaj financiranje dostavnikov in tovornjakov ne sledi rasti njihove prodaje.

Še nekaj besed o letošnjem zmagovalcu izbora dostavno vozilo leta 2017 - volkswagnu crafterju, ki je dobil štirikolesni pogon ter njegovem bratrancu MAN TGE, ki je pred kratkim zapeljal na slovenski trg.

Ob velikanih ne smemo pozabiti na tiste prave vrline šminkerjev na naših cestah - terenskih poltovornjakov oziroma pick-upov. V prvi vrsti so to zmogljiva in robustna gospodarska vozila. Naredili smo pregled ponudbe na trgu in poudarili njihove ključne sposobnosti.

Uspešen delovni teden vam želim!

Miloš Milač, urednik portala avto.finance.si

P. S.: Spremljajte nas tudi na Twitterju in Facebooku


Več iz teme:  

Napišite svoj komentar

Da boste lahko napisali komentar, se morate prijaviti.
AVTO
Novice
Novice Sanje, goljufije in vladne blesarije

Razburljiv teden je prinesel zmagovalca našega tekmovanja za najboljše poslovne voznike ter skoraj sto službenih voznikov, ki bodo...

AVTO
Novice
Novice Za volanom zelene pošasti, pametni volvo in ferrari v Sloveniji

Razburljiv avtomobilski teden prinaša dva volva, XC60 na slovenskem trgu in prve informacije o manjšem XC40. Na zahtevnem dirkališču...

AVTO
Novice
Novice Konec za sanjske številke o porabi, lov na čarovnice in jesenska vročica novosti

Debata o dizelskih motorjih se je močno razvnela, resda predvsem v Nemčiji, a največji evropski trg vselej vpliva na druge, tudi na...

AVTO
Novice
Novice Šef Hidrie o dizlih ter blišč in realnost avtomobilskega Frankfurta

V razburljivem avtomobilskem tednu vam prinašam podroben intervju s šefom Hidrie Iztokom Seljakom, poročilo iz naelektrenega...

AVTO
Novice
Novice VW in Subaru menjata barve, Tesla pa obljublja nebesa

Avtomobilski posel je poln preobratov in presenečenj. Pogled v ozadje posla pa stvari postavi na pravo mesto

AGROBIZ
Članki
Članki Ali EU lahko prepove döner kebab in giros? 4

Takšna vprašanja se pojavljajo, ker bo evropski parlament ta teden odločal, ali naj blokira predlog komisije, da bi dovolili uporabo...

FINANCE
Članki
Članki Evroposlanci tudi o širitvi šengna na Bolgarijo in Romunijo ter o Ryanairu 6

Na plenarnem zasedanju od 2. do 5. oktobra v Strasbourgu bodo govorili tudi o šengnu, brexitu, ustanovitvi evropskega javnega tožilstva...

FINANCE
Članki
Članki Evropska komisija: Zaupamo vodstvu Mariana Rajoya, da bo rešil zadevo 57

Dan po nedeljskem katalonskem referendumu je prinesel prvi uradni odziv evropske komisije