»Vlada se spet ukvarja s stvarmi, ki niso nujne – namesto da bi se zdaj, ko nam gre dobro, ukvarjala z razdolževanjem in reformami ter odpravo kriznih ukrepov, ki dušijo gospodarstvo, sploh tisto, ki potrebuje visoko kvalificirano delovno silo.« Tako je podjetnik Igor Akrapovič" title="Igor Akrapovič">Igor Akrapovič pospremil odločitev vlade, da po letu 2030 v Sloveniji ne bo več dovoljena prva registracija avtomobilov z notranjim izgorevanjem na bencin ali dizel, ki bodo presegli izpuste od 50 gramov ogljikovega dioksida na kilometer.
Kaj storiti, ko vam odnese zadek? Zavirati na vso moč, stopiti na plin, dvigniti roke in vse prepustiti elektronskim pomagalom? Po pravi odgovor smo se s službenimi vozniki iz 24 podjetij odpravili v varno okolje poligona.
Renault grand scenic je kljub trendovski preobrazbi v modernega križanca ohranil svoje vrline klasičnega velikodružinskega enoprostorca ter jih z več prilagodljivosti in naprednimi tehnologijami še nadgradil.
Scenicobv tekmec, opel zafira tourer, pa je pravzaprav tipičen predstavnik srednjevelikih enoprostorcev, tiste avtomobilske vrste, ki doživlja opazen tržni eksodus.
Volvo S90 D5 AWD Inscription v prestižni segment prinaša skandinavsko umirjenost, domačnost, nadpovprečno varnost in izvrstno tehnologijo, s katero umetelno skrije zgolj štiri valje v nosu.
Tesla je razočarala s proizvodnjo modela 3, a vlagateljev to ni opazneje prizadelo. Ameriški proizvajalec luksuznih električnih vozil Tesla je v tretjem četrtletju osupnil s skromno proizvodnjo novega avtomobila model 3. Zaradi težav v proizvodnji so izdelali le 260 primerkov težko pričakovanega novega modela, zaradi česar je ta prej butični kot pa velikoserijski.
Danes smo na 32 straneh, kot prilogo Časnika Finance, objavili prilogo Gospodarska vozila.
V njej pišemo kaj žene prodajo gospodarskih vozil v Sloveniji in kako velik je v resnici trg. Kako pomembna so gospodarska vozila v Evropi, najbolje dokazujejo številke. Kakšen je njihov pomen v Sloveniji, pa ti podatki.
Direktor področja gospodarska vozila v Autocommercu Damjan Cirman v našem intervjuju govori o ovirah slovenskih avtprevoznikov in tudi o tem, kaj bi morala vlada narediti, da bi lažje in predvsem enakovredno tekmovali s tujimi.
Seveda ga tudi naši kdaj polomijo. S policisti smo preverili klasične prekrške, tudi slovenskih, tovornjakarjev za volanom. Ne boste verjeli, kaj vse se da početi med vožnjo! Od prekrškov k goljufijam z emulatorji AdBlue v tovornjakih. Kako potekajo, kakšne prihranke prinašajo in kako poteka nadzor ter kaznovanje kršiteljev.
Da ne bomo le kritizirali, pišemo še nasvete kako lahko vsak prevoznik prihrani kar nekaj tisočakov na leto, pa ne gre le za varčno vožnjo, ampak tudi nekaj drugih trikov. V prilogi smo se poglobili tudi v razvojne smernice naslednjih nekaj let ter preverili kakšno vlogo v gospodarskih vozilih igra elektrika. V osebnih avtomobilih, vemo, vse večjo.
Lizinške hiše pojasnjujejo, zakaj financiranje dostavnikov in tovornjakov ne sledi rasti njihove prodaje.
Še nekaj besed o letošnjem zmagovalcu izbora dostavno vozilo leta 2017 - volkswagnu crafterju, ki je dobil štirikolesni pogon ter njegovem bratrancu MAN TGE, ki je pred kratkim zapeljal na slovenski trg.
Ob velikanih ne smemo pozabiti na tiste prave vrline šminkerjev na naših cestah - terenskih poltovornjakov oziroma pick-upov. V prvi vrsti so to zmogljiva in robustna gospodarska vozila. Naredili smo pregled ponudbe na trgu in poudarili njihove ključne sposobnosti.
Uspešen delovni teden vam želim!
Miloš Milač, urednik portala avto.finance.si