Lexus LC500 iz materiala, iz katerega so sanje. To je prvi avto te znamke, ki bo, verjamem, našel prostor na stenah sob mladih navdušencev nad avtomobili, poleg ferrarijev, porschejev in drugih sanjskih avtov. Je eden tistih avtomobilov, ki deluje dražji, kot dejansko je, čeprav ni poceni.
In je sanjski avto za Furs, vsaj z mogočnim strojem V8. Iskrivega hibrida na Šmartinski cesti 55 ne bodo tako veseli. Z njim sem prevozil prek 800 kilometrov po petih državah, pustolovščina in pol!
Pretekli teden smo izvedli že četrto tradicionalno tekmovanje za najboljše poslovne voznike z nekaj istimi igralci, avtomobili znamke Opel in AMZS Centrom varne vožnje na Vranskem.
Udeleženci, slovenska podjetja, pa so bili večinoma novi. Preverite, katere vozniške veščine so utrjevali tekmovalci iz 24 slovenskih podjetij in kateri so bili najbolj spretni. Matej je napisal vsebinsko in slikovno bogato reportažo.
Vlada nam je spet zagodla. Novela zakona o motornih vozilih, v prvi obravnavi, je pošteno razkurila avtotrgovce, in to upravičeno. Pritožujejo se, da zakon z neustrezno ureditvijo Slovencem po nepotrebnem povzroča dodatne poti, saj trgovcem odpravlja možnost, da pridobijo pooblastilo za izvajanje postopkov registracije. Obenem pa se vlada požvižga na goljufije s prevoženimi kilometri na merilniku.
Razkrivamo še eno žgočo temo – goljufije tovornjakarjev z dodatkom AdBlue. Manipulacije sistemov za obdelavo izpušnih plinov povzročajo do 36-krat večje izpuste trdih delcev. Razlog je v dodatnem zaslužku prevoznikov, ki seže od 1.500 do dveh tisočakov na tovornjak na leto. Slovenci pa smo za goljufanje še bolj dovzetni kot Nemci.
Naslednja raziskava je presenetila tudi mene. Analitska hiša TMC je ugotovila, da v teoriji do okolja izjemno prijazni priključni hibridi v praksi povzročajo višje stroške za gorivo kot klasični dizli. Preberite, zakaj in kdo je tokrat kriv za presenetljive rezultate.
Preverili smo, ali se podjetju splača nakup rabljenega avtomobila z garancijo ali je še vedno najboljša možnost nov avto.
Pritisk na dizelske avtomobile ima prodajne posledice v prodaji. V boju strojev je dizel v Evropi prvič po letu 2009 žezlo prepustil bencinskemu stroju. Kakšen je rezultat dvoboja tehnologij v Nemčiji, kakšen v Sloveniji?
Land in range roverji rastejo kot gobe po dežju, zadnji med angleškimi gentlemani pa je velar – prefinjeni bratranec letošnjega svetovnega avta leta jaguarja F-pace. Velar je obenem drugačen kot drugi range roverji in tako napoveduje delni preporod znamke. Preberite si, zakaj je starega mačka, našega Janeza, tako navdušil.
Na drugi strani avtomobilskega hedonizma je Citroënova limuzina za res skromno ceno, a precej visoko vrednostjo.
Matej pa se je po preizkusu divje porsche panamere sport turismo, poročilo v kratkem, umirjal za volanom verjetno najbolj predvidljivega avtomobila na trgu – golfa z 1,6-litrskim TDI motorjem. Je večni prvak še vedno v tako dobri formi?
Mimogrede, veste, kako se pravilno izgovori Volkswagen?
Matej se je obenem spomnil avtomobilskih umetnin, ki so že pošteno v letih in tudi oziroma predvsem zaradi tega dosegajo pregrešno visoke vrednosti pri zbirateljih.
Tole pa je le teaser, več prihodnji teden ...
Uspešen delovni teden vam želim!
Miloš Milač, urednik portala avto.finance.si