Vroča nemka z obilo, prevečkrat spregledane, bencinske romantike Vroča nemka z obilo, prevečkrat spregledane, bencinske romantike Insignia je privlačna in nevsiljiva avtocestna limuzina, ki v marsikaterem pogledu preseneti. Z 1,6 litrskim turbobencinskim motorjem s 147 kilovati (200 konjskimi močmi) ponuja romantično kombinacijo, ki jo danes na žalost kupci prepogosto spregledajo.
Anže Kopitar se je iz mercedesovega kupeja CLS presedel v luksuzni terenec GLE Anže Kopitar se je iz mercedesovega kupeja CLS presedel v luksuzni terenec GLE Najuspešnejši slovenski hokejist Anže Kopitar je na obisku v Sloveniji prejel novega jeklenega konjička. Odslej se bo v domačih krajih vozil z luksuznim terencem mercedes-benz GLE.
Svetovni avto leta 2019: velika zmaga jaguarja I-pacea, kipci še audiju A7, mclarnu 720S in suzukiju jimnyju Svetovni avto leta 2019: velika zmaga jaguarja I-pacea, kipci še audiju A7, mclarnu 720S in suzukiju jimnyju V New Yorku smo danes razglasili že 15. zmagovalce izbora Svetovni avto leta. Največ odličij je prejel jaguar I-pace.
Mercedes, v katerem se bodo vozili tudi milenijci Mercedes, v katerem se bodo vozili tudi milenijci Še ena vroča srebrna puščica s pečatom Roberta Lešnika. CLA je izjemno pomemben mercedes. Kar 70 odstotkov kupcev je novih, mlajših strank, kar tri četrtine teh pa jih ostane zvestih znamki.

VW crafter v preobleki najmanjšega MANA

Čas branja: 4 min
27.09.2017  23:22
MAN se letos podaja v nove vode – z modelom TGE vstopa v svet dostavnikov skupne mase od tri do 5,5 tone; s tem se Bavarci spuščajo tudi v segment pod 7,5 tone, ki ga doslej niso pokrivali
VW crafter v preobleki najmanjšega MANA
Foto: Revija Manager

Več iz teme:  
Obveščaj me o novih člankih:  
MAN dodaj
TGE dodaj
Volkswagen dodaj
Webasto dodaj

MAN TGE je skupni projekt pod streho Volkswagna, ni pa prvo vozilo, ki je plod sodelovanja teh dveh znamk. Med letoma 1979 in 1993 je s proizvodnih trakov tovarne v Hannovru prihajala serija G (pri Volkswagnu imenovana LT), ki je ponujala vozila od šest do deset ton skupne mase s kabino, nameščeno nad motorjem.

Tri vrste pogona

V nosu vozila je nameščen dvolitrski štirivaljni dizelski motor z vbrizgom goriva prek skupnega voda, ki je na voljo v štirih različicah največje moči od 75 do 130 kilovatov (102 do 177 konjskih moči). Stranke se bodo lahko odločale med vsemi tremi oblikami pogona – na sprednji ali zadnji par koles ter štirikolesno gnano različico – ta je lahko opremljena tudi z zaporo zadnjega diferenciala. Je pa vrsta pogona omejena glede na skupno maso vozila.

Menjalnika sta na voljo dva – ročni šeststopenjski in osemstopenjska avtomatika s pretvornikom navora. Oba sta na voljo pri vseh oblikah pogona, pri izvedbi z zadnjim pogonom pa je mogoče vgraditi tudi pogon največje moči do 140 kilovatov.

Šasija ali furgon

Pri modelu TGE gre za popolnoma novo vozilo. Podvozje prinaša posamične obese McPherson spredaj in togo zadnjo os z listnatimi vzmetmi. Izbirati je mogoče med furgonom in šasijo z enojno ali dvojno kabino, ki poleg voznika lahko sprejme še šest potnikov. Pri MAN-u pričakujejo, da bo 60 odstotkov prodaje odpadlo na furgone, preostalih 40 odstotkov pa na šasije.

V sodelovanju s ponudniki nadgradenj bodo strankam ponujali končne rešitve – to pomeni, da bo stranka v MAN-ovi prodajni mreži lahko naročila vozilo skupaj z nadgradnjo. To bo prineslo kar nekaj prednosti, od lažjega financiranja vozila, saj bo stranka za vozilo in nadgradnjo prejela le en račun, do olajšanega servisiranja – MAN namreč obljublja, da bo za vse nadgradnje, prodane prek njegove prodajne mreže, ponudil tudi servis.

Furgoni so na voljo v dveh medosnih razdaljah, treh dolžinah in treh višinah, tako da največja prostornina tovornega prostora znaša do 18,4 kubičnega metra, največja nosilnost furgona se ustavi pri 1,5 tone, pri šasijah pa je seveda še večja. Odvisno od izvedbe je TGE mogoče pripeti še prikolico do skupne mase 3,5 tone, tako da skupna masa kompozicije znaša osem ton.

Vrhunsko udobje

Potniški prostor postavlja voznikovo udobje na novo raven. Uporabljeni materiali so največje kakovosti, ergonomija in počutje za volanom pa odlična. Vozniku so na voljo številna odlagalna mesta v vratih in na sprednjem delu armature. Tu so tudi zelo praktično nameščene 12-voltne vtičnice za polnjenje mobilnih naprav, velik shranjevalni prostor pa je tudi pod sopotniško klopjo.

Oprema je lahko, če se seveda naročnik zanjo odloči, zelo bogata – od dvopodročne klimatske naprave, neodvisnega grelnika (webasto), LED-luči, zračno vzmetenega sedeža do ogrevanih sedežev in volanskega obroča, navigacijskega sistema z barvnim zaslonom na dotik in omrežja WiFi.

Odlično počutje se nadaljuje tudi med vožnjo. Zelo dobra zvočna izolacija poskrbi za prijetno in tiho vožnjo, menjalnik navduši z natančnostjo, motor pa poskrbi za dobre vozne zmogljivosti – to še posebej velja za najzmogljivejšo različico. Neokrnjene vozne lastnosti, kar se tiče udobja, prinaša tudi različica 4x4 s pogonom na vsa kolesa, ki smo jo prav tako lahko preizkusili in bo verjetno prva izbira pri gasilcih, reševalcih in gradbenih ali gozarskih podjetjih.

Številni varnostni sistemi

Eden od adutov novega modela TGE je zagotovo varnost – seznam varnostnih in asistenčnih sistemov je namreč zelo dolg. Vsi TGE bodo serijsko opremljeni z zavorno asistenco za samodejno zaviranje v sili. Elektromehanski servokrmilni sistem omogoča vgradnjo sistema Crosswind Assist – ta ob bočnih sunkih vetra samodejno popravlja smer vožnje, tako da vozilo ne zapusti svojega voznega pasu.

Nadzor mrtvih kotov voznika opozarja na vozila, ki bi jih lahko spregledal, Rear Traffic Alert pa pri vzvratni vožnji spremlja, ali se morda s strani približuje vozilo, ki ga voznik ne vidi, in v skrajni sili tudi zavira ter tako prepreči trk.

TGE ponuja še samodejno parkiranje, tudi če ima vozilo priključeno prikolico, radarski tempomat, sistem proti zapuščanju voznega pasu, večnaletno zavoro, kamero za prepoznavanje prometnih znakov, sistem za zaznavanje voznikove utrujenosti in samodejno upravljanje dolgega snopa luči.

Do 5,5 tone skupne mase

Pri razvoju novega vozila so se namenoma omejili na največjo skupno maso 5,5 tone, razvoj težjih vozil bi namreč zahteval preveč sprememb na sami šasiji in karoseriji vozila, kar pa se s prodajnimi številkami, ki so v najtežjem segmentu dostavnikov dokaj skromne, finančno ne bi izplačalo.

Pri MAN-u pričakujejo, da bodo z novim modelom lahko dobro dopolnili svojo ponudbo, kar naj bi se pokazalo tudi v prodajnih številkah. Tu računajo predvsem na stranke, ki so jim že zdaj zveste pri nakupu tovornih vozil.

MAN načrtuje, da bo že prihodnje leto prodal 20 tisoč vozil TGE.

Poslovni avto leta 2019

Glasujte za najboljši avto leta v petih kategorijah: službeni, poslovni, managerski, EKO avto in luksuzni terenec.
Glasovanje poteka do 20. maja.

 

Več iz teme:  

Napišite svoj komentar

Da boste lahko napisali komentar, se morate prijaviti.
AVTO
Novosti
Novosti Volkswagen za težke razmere 1

Volkswagnov crafter, lahko gospodarsko vozilo, se ob zelo različnih dolžinah, višinah, volumnu tovornega prostora in nosilnosti po novem...

AVTO
Novice
Novice Avtomobilska Nemčija po volitvah, dostavniki in zaton avtosalonov

Nemška koalicija z zelenimi utegne pretresti domačo avtoindustrijo, Nemci se spopadajo še s slabšim obiskom avtomobilskega salona - je...

AVTO
Novice
Novice Elektrika in hibridi na poti v tovorna vozila

Dostavniki so dejansko še najbliže osebnim vozilom, zato ne preseneča podatek, da so električno gnana dostavna vozila danes že...

AVTO
Posel
Posel Kaj poganja rast prodaje gospodarskih vozil in kako velik je v resnici trg?

Rast prodaje, a ne nujno zgolj slovenskim kupcem, in vprašanje o rabljenih dostavnikih. Je trg razvit in v kakšnem stanju so ta vozila?

FINANCE
Kaj britanski predlog o dveletnem prehodnem obdobju po brexitu prinaša Slovencem

Lahko predlog britanske premierke o uvedbi dveletnega prehodnega obdobja po brexitu pretrga zastoj v britansko-evropskih pogajanjih? O tem,...

FINANCE
Članki
Članki (Brexit) Dve omehčani britanski stališči, ki bi ju morali poznati

Pogajalski ekipi EU in Velike Britanije začenjata četrti krog pogajanj o brexitu; ta bo predvidoma tekel v senci petkovega govora...

FINANCE
Članki
Članki Evroposlanci tudi o širitvi šengna na Bolgarijo in Romunijo ter o Ryanairu 6

Na plenarnem zasedanju od 2. do 5. oktobra v Strasbourgu bodo govorili tudi o šengnu, brexitu, ustanovitvi evropskega javnega tožilstva...

FINANCE
Članki
Članki Evropska komisija: Zaupamo vodstvu Mariana Rajoya, da bo rešil zadevo 57

Dan po nedeljskem katalonskem referendumu je prinesel prvi uradni odziv evropske komisije