Slovo brkatega moža, ki je nemško zvezdo popeljal na vrh Slovo brkatega moža, ki je nemško zvezdo popeljal na vrh Po 13 letih se z vrha Daimlerja poslavlja karizmatični brkati mož Dieter Zetsche. Pripravili smo pregled najzanimivejšega dogajanja v koncernu v času njegovega vodenja.
Kaj je na slovenskih cestah pokazal električni dostavnik MAN Kaj je na slovenskih cestah pokazal električni dostavnik MAN Po ljubljanskih ulicah z električnim dostavnikom MAN eTGE s sto kilovati moči in 173 kilometri dosega.
Astronomska cena okoljskih predpisov za tovorni promet: od 20 do 50 tisoč evrov na tovornjak Astronomska cena okoljskih predpisov za tovorni promet: od 20 do 50 tisoč evrov na tovornjak Za izpolnitev postavljenih okoljskih izpustov tovornega prometa za leti 2025 in 2030, bi v Evropi potrebovali približno 20 tisoč priključkov moči od 150 do 500 kilovatov in šest tisoč priključkov za polnjenje do moči 500 (ali več) kilovatov. V tem trenutku ni niti enega.
GT za drobiž GT za drobiž Mercedes-Benz na naših tleh predstavlja novi CLA – štirivratni kupe na osnovi razreda A oziroma kompaktne generacije mercedes-benzov. Tudi novi CLA je privlačen, dinamičen in sodoben. Tudi drag ali pa poceni, odvisno od tega, kako ga gledate.

Korejska limuzina, ki želi v premijskem razredu premešati karte

Čas branja: 3 min
27.09.2017  23:05
Genesis je Hyundai-eva prestižna znamka, ki v premijskem razredu predstavlja cenovno ugodnejšo alternativo Nemcem in že v osnovi ponuja več serijske opreme. Novi genesis G70 je korejsko orožje naperjeno proti BMW serije 3.
Korejska limuzina, ki želi v premijskem razredu premešati karte

Več iz teme:  
Obveščaj me o novih člankih:  
Audi dodaj
BMW dodaj
Mercedes-Benz dodaj
Kia dodaj
Apple dodaj

Genesis G70 je nova in najmanjša premijska limuzine te mlade korejske znamke in tretja v vrsti, ki želi zarezati v tržni kolač, katerega si v največji meri delijo Audi, BMW in Mercedes-Benz. Večja brata G90 in G80, ki sta se lani potegovala za naziv svetovnega avto leta 2017, skrbita za kupce v luksuznem in srednjem razredu, genesis G70 pa se bo spravil na kompaktne športne limuzine kot so BMW serije 3, audi A4, alfa romeo giulia idr.

Temu primerno je atletske postave. Agresivna maska, izrazite odprtine zraka, dolg motorni pokrov, kratki previsi in elegantna strešna linija oblikujejo dinamičen profil. G70 si platformo deli z kio stinger. V dolžino meri dobrih 4,68 metra, medosna razdalja pa je 2,83 metra. To ga postavlja direktno ob bok Mercedesovem razredu-C, ki je malenkost krajši od audija A4 vendar ima večjo medosno razdaljo.

Daljša medosna razdalja prinaša več prostora v elegantni in intuitivno zasnovani potovalni kabini, ki daje prednost preprostosti in funkcionalnosti. Ob kvalitetni izdelavi so oblikovalci uporabili kakovostne materiale. Ročaji na vratih so iz aluminija, zvočniki so oblečeni v kovino, stene vrat pa so obdane s prešitim usnjem. Sedeži so iz napa usnja, krasijo jih kontrastni šivi v diamantnem vzorcu.

G70 ponuja povezljivost 8-palčnega zaslona na dotik preko aplikacij MirrorLink, Apple CarPlay in Android Auto. Kot se spodobi za ta segment vozil je G70 opremljen z vsemi varnostnimi pripomočki. V paketu aktivnega varnostnega nadzora so pomoč pri preprečevanju trčenja, asistent pri vožnji po avtocesti, sistem nadzora mrtvih kotov in sistem prepoznavanja utrujenosti voznika.

Kupci bodo lahko izbirali med tremi motorji. Na dizelski strani ponudbe bo 2,2-litrski motor z 202 konjskimi močmi, 2-litrski bencinski motor z 252 'konji' ter 3,3-litrski šestvaljnik s 365 konjskimi močmi. Vse različice bodo opremljene z 8-stopenjskim samodejnim menjalnikom s štirikolesnim ali pogonom na zadnji kolesni par.

Vozila genesis so v prvi vrsti namenjena ameriškem trgu. Ali bo novi G70 naprodaj tudi v Evropi še ni znano, ponudba dizelskega motorja pa daje slutiti, da to ni nemogoče. G70 se bo letos potegoval za priznanje svetovnega avto leta 2018. Kako je všeč vam? Bi ga zbrali pred konkurenco iz Nemčije in Japonske?

Poslovni avto leta 2019

Glasujte za najboljši avto leta v petih kategorijah: službeni, poslovni, managerski, EKO avto in luksuzni terenec.
Glasovanje poteka do 20. maja.

 

Več iz teme:  

Napišite svoj komentar

Da boste lahko napisali komentar, se morate prijaviti.
AVTO
Novosti
Novosti Elektrika, mobilnost in Kitajci v Frankfurtu 6

Največja letošnja avtomobilska predstava, salon v Frankfurtu, zelo jasno kaže smernice avtoindustrije. To so elektrika, nadaljnja...

AVTO
Novosti
Novosti Korejec se pridružuje stampedu in pregreva trg križancev

Stonic ima stas kompaktnega križanca oziroma športnega terenca, ki verjetno dokazuje, da zmorejo pri južnokorejski Kii hitro in vešče...

AVTO
Testi
Testi Korejska klasika z odlično vsebino

Kia rio se tudi v prenovljeni izdaji vozi v nižjem razredu, prav tistem, ki ga na slovenskem trgu že dolga leta ali desetletja obvladuje...

AVTO
Novosti
Novosti Drzni koncept, ki razkriva obline nove kie proceed 9

Korejski proizvajalec Kia Motors je danes razkril prve fotografije novega koncepta proceed, ki bo v živo zasijal v torek na avtosalonu v...

AVTO
Testi
Testi Audi RS3 in kia stinger GT – nemško-korejski športni dvoboj 9

Kijinega športnega prvenca stingerja 3,3 T-GDI GT 4x4 smo primerjali z audijem RS3 sedanom. Korejec se je izkazal z udobjem, nemec z...

AVTO
Posel
Posel Bilance razkrivajo širok nasmeh prodajalcev avtomobilov

Kaj razkrivajo bilance največjih distributerjev in trgovcev z avtomobili v Sloveniji, Porsche Slovenija s prek 11 milijoni evrov dobička,...

AVTO
Novice
Novice Šest avtomobilistov pod isto streho za promocijo elektromobilnosti

BMW, Nissan, Renault, VW, Mitsubishi in Kia so v boju za prodor elektromobilnosti samostojen nastop na trgu postavili na stran in se...