(Intervju) Avstrijka, ki je zasnovala šefa sipin Bližnjega vzhoda (Intervju) Avstrijka, ki je zasnovala šefa sipin Bližnjega vzhoda V moškem svetu avtomobilov se dame redko prebijejo v ospredje. Ena takšnih je Avstrijka Caroline Krismer, strojna inženirka in ekonomistka, ki se je kalila v Magni, se izpopolnjevala pri projektu za Lamborghini, v celoti vodila projekt maseratija GT in za češnjo na torti od začetka do konca vodila nastajanje prvega Rolls-Royceovega luksuznega terenca.
Grmi in postavlja se za 200 tisočakov, stane le 70 Grmi in postavlja se za 200 tisočakov, stane le 70 Ford mustang je huligan v družbi evropskih športnikov za podobno ceno, ki zna pritegniti tako zelo kot superšportniki za 200 in več tisočakov. Je avto, ki dvigne največ prahu za ceno, ki jo zahteva.
(Video) Sopotništvo oziroma kako »nujno« zlo obrnete v prihranke na celi črti (Video) Sopotništvo oziroma kako »nujno« zlo obrnete v prihranke na celi črti S pravim avtom in sopotništvom do desetkrat nižjih stroškov, pa še pozabljeno družabnost boste obudili v sicer samotnih jutrih
Bencinski focus proti dizelskemu – kako se izide večna dilema? Bencinski focus proti dizelskemu – kako se izide večna dilema? Vzporedno smo zapeljali dva najnovejša forda focusa s povsem različnima motorjema in ugotovili, da so razlike med dizlom in bencinarjem bolj simbolne; ali drugače: z nobenim ne boste zgrešili, le o svojih potrebah prej razmislite.

Korejska limuzina, ki želi v premijskem razredu premešati karte

Čas branja: 3 min
27.09.2017  23:05
Genesis je Hyundai-eva prestižna znamka, ki v premijskem razredu predstavlja cenovno ugodnejšo alternativo Nemcem in že v osnovi ponuja več serijske opreme. Novi genesis G70 je korejsko orožje naperjeno proti BMW serije 3.
Korejska limuzina, ki želi v premijskem razredu premešati karte

Več iz teme:  
Obveščaj me o novih člankih:  
Audi dodaj
BMW dodaj
Mercedes-Benz dodaj
Kia dodaj
Apple dodaj

Genesis G70 je nova in najmanjša premijska limuzine te mlade korejske znamke in tretja v vrsti, ki želi zarezati v tržni kolač, katerega si v največji meri delijo Audi, BMW in Mercedes-Benz. Večja brata G90 in G80, ki sta se lani potegovala za naziv svetovnega avto leta 2017, skrbita za kupce v luksuznem in srednjem razredu, genesis G70 pa se bo spravil na kompaktne športne limuzine kot so BMW serije 3, audi A4, alfa romeo giulia idr.

Temu primerno je atletske postave. Agresivna maska, izrazite odprtine zraka, dolg motorni pokrov, kratki previsi in elegantna strešna linija oblikujejo dinamičen profil. G70 si platformo deli z kio stinger. V dolžino meri dobrih 4,68 metra, medosna razdalja pa je 2,83 metra. To ga postavlja direktno ob bok Mercedesovem razredu-C, ki je malenkost krajši od audija A4 vendar ima večjo medosno razdaljo.

Daljša medosna razdalja prinaša več prostora v elegantni in intuitivno zasnovani potovalni kabini, ki daje prednost preprostosti in funkcionalnosti. Ob kvalitetni izdelavi so oblikovalci uporabili kakovostne materiale. Ročaji na vratih so iz aluminija, zvočniki so oblečeni v kovino, stene vrat pa so obdane s prešitim usnjem. Sedeži so iz napa usnja, krasijo jih kontrastni šivi v diamantnem vzorcu.

G70 ponuja povezljivost 8-palčnega zaslona na dotik preko aplikacij MirrorLink, Apple CarPlay in Android Auto. Kot se spodobi za ta segment vozil je G70 opremljen z vsemi varnostnimi pripomočki. V paketu aktivnega varnostnega nadzora so pomoč pri preprečevanju trčenja, asistent pri vožnji po avtocesti, sistem nadzora mrtvih kotov in sistem prepoznavanja utrujenosti voznika.

Kupci bodo lahko izbirali med tremi motorji. Na dizelski strani ponudbe bo 2,2-litrski motor z 202 konjskimi močmi, 2-litrski bencinski motor z 252 'konji' ter 3,3-litrski šestvaljnik s 365 konjskimi močmi. Vse različice bodo opremljene z 8-stopenjskim samodejnim menjalnikom s štirikolesnim ali pogonom na zadnji kolesni par.

Vozila genesis so v prvi vrsti namenjena ameriškem trgu. Ali bo novi G70 naprodaj tudi v Evropi še ni znano, ponudba dizelskega motorja pa daje slutiti, da to ni nemogoče. G70 se bo letos potegoval za priznanje svetovnega avto leta 2018. Kako je všeč vam? Bi ga zbrali pred konkurenco iz Nemčije in Japonske?


Več iz teme:  

Napišite svoj komentar

Da boste lahko napisali komentar, se morate prijaviti.
AVTO
Novosti
Novosti Elektrika, mobilnost in Kitajci v Frankfurtu 6

Največja letošnja avtomobilska predstava, salon v Frankfurtu, zelo jasno kaže smernice avtoindustrije. To so elektrika, nadaljnja...

AVTO
Novosti
Novosti Korejec se pridružuje stampedu in pregreva trg križancev

Stonic ima stas kompaktnega križanca oziroma športnega terenca, ki verjetno dokazuje, da zmorejo pri južnokorejski Kii hitro in vešče...

AVTO
Testi
Testi Korejska klasika z odlično vsebino

Kia rio se tudi v prenovljeni izdaji vozi v nižjem razredu, prav tistem, ki ga na slovenskem trgu že dolga leta ali desetletja obvladuje...

AVTO
Novosti
Novosti Drzni koncept, ki razkriva obline nove kie proceed 9

Korejski proizvajalec Kia Motors je danes razkril prve fotografije novega koncepta proceed, ki bo v živo zasijal v torek na avtosalonu v...

AVTO
Testi
Testi Audi RS3 in kia stinger GT – nemško-korejski športni dvoboj 9

Kijinega športnega prvenca stingerja 3,3 T-GDI GT 4x4 smo primerjali z audijem RS3 sedanom. Korejec se je izkazal z udobjem, nemec z...

AVTO
Posel
Posel Bilance razkrivajo širok nasmeh prodajalcev avtomobilov

Kaj razkrivajo bilance največjih distributerjev in trgovcev z avtomobili v Sloveniji, Porsche Slovenija s prek 11 milijoni evrov dobička,...

AVTO
Novice
Novice Šest avtomobilistov pod isto streho za promocijo elektromobilnosti

BMW, Nissan, Renault, VW, Mitsubishi in Kia so v boju za prodor elektromobilnosti samostojen nastop na trgu postavili na stran in se...