Genesis G70 je nova in najmanjša premijska limuzine te mlade korejske znamke in tretja v vrsti, ki želi zarezati v tržni kolač, katerega si v največji meri delijo Audi, BMW in Mercedes-Benz. Večja brata G90 in G80, ki sta se lani potegovala za naziv svetovnega avto leta 2017, skrbita za kupce v luksuznem in srednjem razredu, genesis G70 pa se bo spravil na kompaktne športne limuzine kot so BMW serije 3, audi A4, alfa romeo giulia idr.
Temu primerno je atletske postave. Agresivna maska, izrazite odprtine zraka, dolg motorni pokrov, kratki previsi in elegantna strešna linija oblikujejo dinamičen profil. G70 si platformo deli z kio stinger. V dolžino meri dobrih 4,68 metra, medosna razdalja pa je 2,83 metra. To ga postavlja direktno ob bok Mercedesovem razredu-C, ki je malenkost krajši od audija A4 vendar ima večjo medosno razdaljo.
Daljša medosna razdalja prinaša več prostora v elegantni in intuitivno zasnovani potovalni kabini, ki daje prednost preprostosti in funkcionalnosti. Ob kvalitetni izdelavi so oblikovalci uporabili kakovostne materiale. Ročaji na vratih so iz aluminija, zvočniki so oblečeni v kovino, stene vrat pa so obdane s prešitim usnjem. Sedeži so iz napa usnja, krasijo jih kontrastni šivi v diamantnem vzorcu.
G70 ponuja povezljivost 8-palčnega zaslona na dotik preko aplikacij MirrorLink, Apple CarPlay in Android Auto. Kot se spodobi za ta segment vozil je G70 opremljen z vsemi varnostnimi pripomočki. V paketu aktivnega varnostnega nadzora so pomoč pri preprečevanju trčenja, asistent pri vožnji po avtocesti, sistem nadzora mrtvih kotov in sistem prepoznavanja utrujenosti voznika.
Kupci bodo lahko izbirali med tremi motorji. Na dizelski strani ponudbe bo 2,2-litrski motor z 202 konjskimi močmi, 2-litrski bencinski motor z 252 'konji' ter 3,3-litrski šestvaljnik s 365 konjskimi močmi. Vse različice bodo opremljene z 8-stopenjskim samodejnim menjalnikom s štirikolesnim ali pogonom na zadnji kolesni par.
Vozila genesis so v prvi vrsti namenjena ameriškem trgu. Ali bo novi G70 naprodaj tudi v Evropi še ni znano, ponudba dizelskega motorja pa daje slutiti, da to ni nemogoče. G70 se bo letos potegoval za priznanje svetovnega avto leta 2018. Kako je všeč vam? Bi ga zbrali pred konkurenco iz Nemčije in Japonske?