Bil je že čas, električni audi e-tron Nemčijo vrača na vrh avtoindustrije Bil je že čas, električni audi e-tron Nemčijo vrača na vrh avtoindustrije Prvi povsem električni audi e-tron obljublja velik napredek v razvoju, poleg zmogljivega motorja in baterije ponuja prestižno izkušnjo, kopico uporabnih rešitev in razumno ceno pod 80 tisoč evrov.
Zakaj Slovenci svoja luksuzna vozila registrirajo na Slovaškem? Zakaj Slovenci svoja luksuzna vozila registrirajo na Slovaškem? Z nakupom in registracijo močnejših vozil v drugih državah se nekateri ognejo davku na motorna vozila, najbolj iznajdljivi tudi DDV
Kupejevsko-karavanska kia, ki vabi z oblinami in prostornostjo Kupejevsko-karavanska kia, ki vabi z oblinami in prostornostjo Nova kia proceed ob presenetljivih linijah navdušuje še s prostornostjo. Na voljo bo s štirimi motorji, trg pa bo napadla v začetku leta 2019.
Vozniška poslastica za uspešne očete Vozniška poslastica za uspešne očete Bmw 4 gran coupe umetelno združuje videz dvovratne različice z uporabnostjo štirivratne limuzine, oplemeniten z M športnim paketom, xDrive pogonom ter 252-konjskim turbobencincem pa pomeni tudi vozniško poslastico.
Kako se prvič v zgodovini povezujeta klasična energetika in transport Kako se prvič v zgodovini povezujeta klasična energetika in transport Kako se je Petrol spremenil iz naftne v energetsko družbo, zdaj pa odkriva nove možnosti povezovanja električne infrastrukture in prevoza

Mojstrovina za tiste, ki si želijo vse

Čas branja: 8 min
27.09.2017  01:40
Za uspešne slovenske poslovneže, lastnike podjetij in predsednike uprav je prišel trenutek, ko imajo v svojem življenju lahko prav vse. Potrebnega je le nekaj poguma in vsaj 101 tisoč evrov na računu, za vse ostalo bosta poskrbela šofer in prenovljeni Mercedes S.

Kleopatra, Julij Cezar, Napoleon… so za časa svojega življenja imeli vse, oziroma skoraj vse. Do tega, da bi imeli prav vse, jim je bojda manjkal le Mercedes-Benz. Stavili bi, da razred S.

Ko smo se med slovensko premiero po krajši vožnji le usedli na tisti pravi sedež prefinjeno prenovljenega razreda S, na fotelj zadaj desno, je vse skupaj hitro dobilo smisel. Pa je bil »zgolj« običajni S 400d v osnovni dolžini 512 cm, ki bo letno pritegnil večino od približno 20 domačih kupcev.

Mercedes S – tudi po zaslugi Roberta Lešnika in njegove oblikovalske ekipe je nesporni prvak premijskega razreda -, ob prefinjenih spremembah zunanjosti, najsodobnejših elektronskih asistenčnih sistemih in novih agregatih namreč ponuja tudi sapo jemajoče udobje in luksuz, s katerimi v podaljšani različici Maybach S za prince in Maybach Pullman za kralje samozavestno meče rokavico ekipam v Crewe in Goodwood, kjer so pred tedni predstavili novega phantoma.

Ne verjamete? No, kdor avtomobil ocenjuje le z očmi, zapisa zgoraj gotovo ne bo »kupil«. Pri Mercedesu so se namreč držali preizkušenega recepta.

Karoserijska prenova je zato fina, zajela pa je prednje (matrični so in premorejo 84 diod) in zadnje luči (s kristali kot zvezdnim prahom), oba odbijača, spodnji del zadka pri izpuhu, drugačna je maska, ki je zdaj pri vseh variantah enaka – izjema je le Maybach.

Novinca boste na cestah prepoznali in ločili od manjših tudi po novi grafiki žarometov - nad njimi so tri linije oziroma obrvi, manjši razred E ima dve in še malo manjši C le eno.

Karoserijske variante mercedesa S so se v zadnjih letih razbohotile in raztegnile, saj je mogoče izbirati med osnovno (512 centimetrov) in podaljšano verzijo (525 centimetrov) ter različno medosno razdaljo (303 oziroma 316 centimetrov). Komur to ni dovolj, naj si le omisli Maybach S, za kralje bo edini pravi Maybach Pullman s 650 cm dolžine , za najbolj drzne pa sta na voljo še kabriolet in kupe.

Naj gre za običajno ali podaljšano različico, je v »esu« v ospredju sedenje zadaj – udobje in okolje, ki osuplja, jemlje sapo. Tam namreč sedi šef, lastnik, predsednik uprave, tudi kronana glava, zato ponuja presunljivo veliko.

Zadnji desni sedež se, tako kot doslej, raztegne v skoraj ležeč položaj. Sovoznikov sedež se tako pomakne povsem naprej, šefovo telo se pogrezne v dišeče usnje, glava pa omahne v voljno usnje velikega vzglavnika. Ko delo kliče je mercedes S lahko tudi ultramoderna pisarna vso povezljivostjo, ki je ta hip na voljo. Da bi bilo laže delati in še nekaj bolj udobno počivati pa je v prenovljenem prestižnežu zdaj na voljo »energizing«, ki razred S spremeni v welness na štirih kolesih.

Energizing je šest nekajminutnih programov, ki kombinirajo notranjo osvetlitev (deset barvnih odtenkov), glasbo, vonjave, masažo in verjetno še kaj. Torej welness na štirih kolesih. Kraljevski S ponuja nalezljivo udobje in razkošje, jasno je, da ga je mogoče še individualizirati, kajti v Mercedesu zmorejo ustreči različnim, pogosto zelo nenavadnim željam. In še bolj je jasno, da je med svetovoma na eni in drugi strani zatemnjene šipe velika, pravzaprav vesoljna razlika.

Janez Kovačič

Dodatna vsebina ni prikazana, ker niste dovolili prejema piškotkov z zunanjih strežnikov. Spremeni...

Čeprav so se v Stuttgartu tako temeljito posvetili desnemu zadnjemu sedežu, niso zanemarili voznika oziroma vsega tistega, kar S ponuja v tehnološkem smislu. Armature se niso lotili, ergonomija je jasno perfektna, notranjost pa je ostala premijska oziroma prestižna v najboljšem pomenu te besede, veliko je možnosti opremljanja po lastnih željah, okusu in seveda globini žepa.

Novosti v kabini ni prav dosti, volan je denimo dobil priročna stikala za upravljanje z velikima zaslonoma. Dva 12,3-palčna zaslona, spravljena pod enotno steklo, morda utegneta biti za kakšen okus vendarle preveč oglata in staromodna, vendar pa navdušijo preglednost merilnikov, grafika navigacije in seveda uporabljeni materiali (večinoma kombinacija usnja in zglajenega lesa

Tudi Mercedes S teži k napredku pri samodejni vožnji, že serijska opremljenost z asistenčnimi sistemi je tako rekoč izjemna. Prenovljeni S je z novo generacijo že doslej znanega distronica naredil še korak naprej v smeri avtonomne vožnje. Avto po novem ne le sam zavira in vzdržuje varno razdaljo, temveč se prilagaja cesti oziroma zavira pred križišči ter krožišči in se potem znova vrne na nastavljene vrednosti oziroma hitrost.

S stereokamerami so nadgradili tudi sistem Magic Body Control, branje je tako mogoče vse do 180 kilometrov na uro, s pomočjo elektronike pa so zmanjšali sile, ki v ovinku delujejo na voznika in sopotnike - avto na zračnem podvozju se lahko kot na kakem ovalu nagne za največ 2,8 stopinje.

Dodatna vsebina ni prikazana, ker niste dovolili prejema piškotkov z zunanjih strežnikov. Spremeni...

Prenova je zajela tudi motorje, ki vedno sodelujejo z 9-stopenjskim samodejnim menjalnikom in po želji s štirikolesnim pogonom 4Matic. V ponudbi sta nova vrstna šestvaljnika tako v dizelski kot bencinski izvedbi ter bencinski osemvaljnik V-postavitve z dvema turbinskima polnilnikoma.

Novi trilitrski dizel v dveh razponih moči (210 kW/286 KM oziroma 250 kW/340 KM) je kljub razkošju predvsem racionalna izbira, trilitrski bencinski šestvaljnik pa je po besedah razvojnikov pravi tehnološki biser in povsem primerljiv z osemvaljniki. Tudi ta je na voljo v dveh izvedbah, v S 450 ponuja 270 kW (367 KM), v S 500 pa 320 kW oziroma 435 konjev.

Osemvaljnik v S 560 4Matic nadomešča nekdanji osemvaljni motor, zmore moč 345 kW (469 KM), polovica valjev pa se tedaj, ko jih ne potrebuješ, samodejno izklopi. V vrhu »klasične« ponudbe je S 600, seveda z V12 motorjem in močjo 390 kW (580 KM). Za najbolj zahtevne lastnike, ki se v prostem času radi usedejo za volan pa sta na voljo tudi AMG S63, ki na cesto spravi 612 »konjev« in AMG S65 s 630 konji.

Stuttgartska tovarna ni le izdelovalec prestižnih avtomobilov, ampak tudi pomemben tehnološki inovator, v razred S pa so tako vrgradili tudi 48-voltni električni tokokrog.

Ob mnogih elektronskih sistemih in vseh drugih dodatkih, ki so jih polni novi avtomobili, mercedes S pa še posebej, se izjemno povečuje »potreba« po elektriki in ustreznem prenosu. 48-voltni električni tokokrog omogoča polnjenje z dodatnim električnim kompresorjem, z vdelanim zagonskim generatorjem (ISG) pa zagotavlja izjemne zmogljivosti. Po novem lahko vodna črpalka in klimatska naprava (oziroma njen kompresor) delujeta na elektriko, s tem pa so se poslovili jermenski pogoni za tako imenovane sekundarne naprave. Za povrh pa ISG upravlja še nekatere hibridne naloge, denimo pri pospeševanju in rekuperaciji energije.

Janez Kovačič

Vstop v svet razkošja in prestiža za vse, ki si upajo, se pri nas začne pri ceni 101.010 evrov (S 350d), še 3.500 evrov več pripravite za podaljšano različico, glede na predhodnika pa je S razred dražji za 5.000 evrov. Po ceniku najdražji je tako AMG S65 za 358 tisočakov, za Maybacha pa pripravite med 186 in 305 tisoč evri. Kraljevsko udobje, prestiž, luksuz, kvaliteta, moč in še kaj nikoli niso bili poceni, Mercedes S pa tudi po prenovi navdušuje s svojo brezčasno, klasično in nevsiljivo, skoraj aristokratsko eleganco, ki ga je zlasti v zadnjih letih izstrelila v sam vrh premijskega razreda.

Napišite svoj komentar

Da boste lahko napisali komentar, se morate prijaviti.
AVTO
Novosti
Novosti Prek tisoč ''konjev'' v superšportniku mercedes-AMG 3

50. obletnico obstoja podjetja AMG so na Frankfurtskem avtomobilskem salonu pri Mercedes-Benzu počastili z razkritjem dolgo pričakovanega...

AVTO
Novice
Novice Cirkus tehnike in adrenalina v režiji Mercedes-Benza 3

Vrhunska tehnologija v službi varnosti in udobja, razkazovanje motornih mišic iz Affalterbacha, piljenje vozniških spretnosti in mnoge...

AVTO
Novice
Novice Slovo legende: hribolazca, ki nastaja nedaleč od slovenske meje

V Stuttgartu se od legendarnega terenca, očeta Mercedesovih terencev, poslavljajo z omejenimi serijami. V bogati karieri je peljal...

AVTO
Testi
Testi Z zeleno pošastjo po malem Nürburgringu 5

Ko vseh 430 kilovatov mercedesa-AMG GTR zadiha s polnimi pljuči, dobite pospešek do stotice v 3,6 sekunde in eno najlepših melodij...

AVTO
Testi
Testi Kreacija, ki ostaja magnet za poglede

Ni prav veliko avtomobilov, ki bi po štirih letih in stilski osvežitvi še kar plenili poglede kot prvi dan. Mercedes CLA je med njimi,...

AVTO
Novosti
Novosti Video: (Super)športni terenec s slovenskim sijajem

Prvi vtisi za volanom enega najhitrejših športnih terencev na svetu mercedesa AMG GLC 63 4matic+, ki z grmenjem, pokanjem in pospeški v...

AVTO
Novosti
Novosti Za volanom razreda S: pregrešno uživata vsaj dva 8

Mercedes-benz razreda S, nesporni prvak najvišjega premijskega razreda, se natančno po štirih letih v jesen pelje prefinjeno drugačen,...

AVTO
Novice
Novice Mali volvo na obisku, brutalna panamera in GLC AMG ter evforija za električnim nissanom

Zanimiv teden je prinesel Bloombergovo objavo, da kitajski proizvajalec razmišlja o gradnji tovarne v srednji in vzhodni Evropi, med...