Glede na vnovično rast prodaje na evropskem trgu, so avtomobilski proizvajalci pričakovali vsaj tako dober ali večji obisk kot leta 2015, a so se ušteli. Salon je namreč med 14. in 24. septembrom letos obiskalo 810 tisoč obiskovalcev, kar je 122 tisoč manj kot leta 2015.
Združenje avtomobilskih proizvajalcev je upad za nemški Automobilwoche pojasnilo z več razlogi. »Dizelska afera in napoved prepovedi vstopa v nemška mesta s starejšimi dizelskimi motorji so povzročili nelagodje voznikov avtomobilov, to je neposredno vplivalo avtomobilskega salon v Frankfurtu.« Del obiskovalcev pa je salon doživelo prek socialnih omrežij, predvsem facebooka. Letošnjo predstavo je po tej poti spremljalo 45 milijonov ljudi, kar je štirikrat več kot leta 2015.
Avtomobilski salon v Frankfurtu poteka vsake dve leti, bienalno se v jesenskem terminu izmenjuje s pariškim. Je najpomembnejši avtomobilski salon v drugi polovici leta in vsako leto pritegne blizu milijon obiskovalcev. Letos je na salonu razstavljalo okoli tisoč razstavljalcev iz 39 držav sveta, od tega jih je bilo 41 odstotkov izven Nemčije. Predstava je bila dobra, bogata z novostmi in spremljevalnim programom. Res pa je, da je udeležbo na salonu zavrnilo nekaj vidnejših avtomobilskih znamk, denimo Tesla, Fiat, Volvo, Nissan, DS, Infiniti, Peugeot, Mitsubishi, Aston Martin in Rolls-Royce.