Bavarska kraljeva limuzina, ki se ozira po Daljnem vzhodu Bavarska kraljeva limuzina, ki se ozira po Daljnem vzhodu S prenovo so se v Münchnu posvetili kozmetičnim popravkom, tehnološki nadgradnji in čistim motorjem
Električni nissan leaf za dolgoprogaše - z 218 konji in 62-kilovatno baterijo Električni nissan leaf za dolgoprogaše - z 218 konji in 62-kilovatno baterijo Prek 50 odstotkov zmogljivejša baterija, 42 odstotkov večji doseg, dodatnih 168 kilogramov mase in za 50 kilovatov močnejši električni motor
Ford in Volkswagen: Partnerstvo, ki bo prihranilo milijardo dolarjev Ford in Volkswagen: Partnerstvo, ki bo prihranilo milijardo dolarjev Znanih je nekaj podrobnosti o strateškem partnerstvu med ameriškim in nemškim avtomobilskim velikanom. S sodelovanjem bosta družbi prihranili milijardo dolarjev (880 milijonov evrov).
Razlogi, ki peugeotu 508 dvigajo samozavest Razlogi, ki peugeotu 508 dvigajo samozavest Morda je kriva oblika, morda poslovni rezultati skupine PSA ali pa kaj drugega. Peugeot že dolgo ni bil tako samozavesten v razredu, ki sicer upada, vladajo pa mu Nemci.
Ford focus z lahkoto do zmage v izboru Slovenski avto leta 2019 Ford focus z lahkoto do zmage v izboru Slovenski avto leta 2019 Focusa so na prvo mesto postavili vsi mediji v žiriji Slovenski avto leta, kar mu je prineslo nesporno zmago

Obisk avtosalona v Frankfurtu skrčila dizelska kriza in socialna omrežja

Čas branja: 1 min
25.09.2017  12:54
Najpomembnejša jesenska avtomobilska predstava, salon v Frankfurtu ki se je vrata zaprl včeraj ob sedmih zvečer, je letos pritegnil 122 tisoč manj obiskovalcev kot predlani.
Obisk avtosalona v Frankfurtu skrčila dizelska kriza in socialna omrežja
Avtomobilski salon v Frankfurtu je največja tovrstna predstava na svetu. Poleg desetih dvoran ponuja tudi velike odkrite površine, kjer potekajo različne predstavitve, testne vožnje in prikazi delovanja tehnike. Kljub bogati ponudbi, ga je letos obiskalo precej manj obiskovalcev kot predlani.
Foto: Miloš Milač

Več iz teme:  
Obveščaj me o novih člankih:  
Automobilwoche dodaj
Fiat dodaj
Volvo dodaj
Nissan dodaj
DS dodaj

Glede na vnovično rast prodaje na evropskem trgu, so avtomobilski proizvajalci pričakovali vsaj tako dober ali večji obisk kot leta 2015, a so se ušteli. Salon je namreč med 14. in 24. septembrom letos obiskalo 810 tisoč obiskovalcev, kar je 122 tisoč manj kot leta 2015.

Združenje avtomobilskih proizvajalcev je upad za nemški Automobilwoche pojasnilo z več razlogi. »Dizelska afera in napoved prepovedi vstopa v nemška mesta s starejšimi dizelskimi motorji so povzročili nelagodje voznikov avtomobilov, to je neposredno vplivalo avtomobilskega salon v Frankfurtu.« Del obiskovalcev pa je salon doživelo prek socialnih omrežij, predvsem facebooka. Letošnjo predstavo je po tej poti spremljalo 45 milijonov ljudi, kar je štirikrat več kot leta 2015.

Avtomobilski salon v Frankfurtu poteka vsake dve leti, bienalno se v jesenskem terminu izmenjuje s pariškim. Je najpomembnejši avtomobilski salon v drugi polovici leta in vsako leto pritegne blizu milijon obiskovalcev. Letos je na salonu razstavljalo okoli tisoč razstavljalcev iz 39 držav sveta, od tega jih je bilo 41 odstotkov izven Nemčije. Predstava je bila dobra, bogata z novostmi in spremljevalnim programom. Res pa je, da je udeležbo na salonu zavrnilo nekaj vidnejših avtomobilskih znamk, denimo Tesla, Fiat, Volvo, Nissan, DS, Infiniti, Peugeot, Mitsubishi, Aston Martin in Rolls-Royce.


Več iz teme:  

Napišite svoj komentar

Da boste lahko napisali komentar, se morate prijaviti.
FINANCE
Članki
Članki Pet prioritet EU: Da, Juncker napoveduje strožjo presojo kitajskih naložb 1

V današnjem govoru o stanju v Uniji je šef evropske komisije Jean-Claude Juncker predstavil vizijo prihodnosti EU, v njej pa - kot smo...

FINANCE
Članki
Članki Ocena Bruslja: slovenski proračun vsebuje tveganja 3

V danes objavljeni oceni je Bruselj slovenskemu proračunu za 2018 pripel najslabšo od treh možnih ocen, saj meni, da v njem obstajajo...

FINANCE
Članki
Članki Bo novi šengenski sistem pameten ali samo brihten? 2

Ta teden so članice EU potrdile pravno podlago za pametne šengenske meje; sistem bo zaživel predvidoma do leta 2020, pri mejnih...

FINANCE
Članki
Članki Ko centralni bančniki zrejo v inflacijske krivulje 2

Kje je inflacija na dolarskem in evrskem območju – ter kaj trg pričakuje od tokratnega zasedanja ameriške centralne banke Fed

FINANCE
Članki
Članki Prelom: ECB je začela opuščati spodbujevalne ukrepe – kaj to pomeni za ceno vaših posojil? 2

Šef ECB Mario Draghi sporoča: ECB bo kmalu, že januarja 2018 začela opuščati spodbujevalne ukrepe, s katerimi je doslej trg zalivala...