Ko je Nissan pred desetimi leti predstavil model qashqai, se je mestni športni terenec mnogim zdel velika brca v temo. Že po nekaj tednih prodaje so uvideli, da so se zmotili, saj je qashqai uspešno združil svet kombilimuzin in športnih terencev, postal svetovna uspešnica in zasejal seme nebrzdane ljubezni do športnih terencev.
Vmes so jih prodali kar 2,3 milijona, qashqai in podobni si danes režejo deset odstotkov trga, po njih pa posegajo tudi tisti, ki so prej vozili (kombi)limuzine in enoprostorce. Qashqai je po desetletju obstoja tako najbolje prodajani križanec v Evropi, a ker je tekmecev vse več, so Japonci pripravili osvežitev.
Po prvi vožnji po Dunaju smo strnili vtise in zapisali, kaj vse je novega, pionir razreda pa je v osveženi podobi (in za 17 milimetrov daljši – 439,4 metra) zdaj zapeljal tudi na slovenske ceste.
Tudi nepoznavalci bodo takoj opazili spremembe na prednji maski, (polnih LED) žarometih, odbijačih, logotipu in drugačnemu videzu meglenk, spremenjena sta tudi grafika zadnjih luči in odbijač, v ponudbi so nove barve in platišča.
Več popravkov so inženirji namenili podvozju, izboljšali so vozne lastnosti, v potniško kabino pa so poleg sramežljivih popravkov (novi volan je odličen, prenovljena multimedija z navigacijo, izboljšana zvočna zaščita, kakovostnejši materiali) vdahnili tudi nekaj vonja po prestižu.
Obstoječim paketom Visia, Accent, N-Connecta in Tekna so dodali še nov paket, ki nagovarja bolj zahtevne kupce.
Tekna+ zanje prinaša Nappa usnje na sedežih in zadnji klopi, veliko panoramsko stekleno streho, ogrevano vetrobransko streho ter še nekaj varnostno-asistenčnih dodatkov, ki so sicer na voljo za doplačilo (opozorilo na prečni promet, opozorilo na vozila v mrtvem kotu, opozorilo v primeru utrujenosti voznika...).
Sistem za samodejno zaviranje zdaj prepozna tudi pešce, z marcem pa bo v ponudbi z 1,6-litrskim dCi motorjem tudi sistem Pilot Pro za polavtonomno vožnjo.
Prenova se ni dotaknila motorjev in pogona, pri bencincih sta voljo sta 1,2-litrski turbo s 85 kW in 1,6-litrski turbo s 120 kW moči, pri dizlih pa 1,5-litrskem dCi motor z 81 kW in 1,6-litrski štirivaljnik s 96 kW. Ta je edini na voljo s štirikolesnim pogonom, vstopni turbobencinec pa je moč spariti s samodejnim X-Tronic menjalnikom.
Qashaqi želi s prenovljeno podobo, izboljšano notranjostjo, napredno tehnologijo in izpiljenimi voznimi lastnostmi želi prepričati 65 Slovencev na mesec. V trd boj za kupce pa ne gre le s tem, ampak tudi z nižjo ceno. V povprečju je za novinca na trgu treba odšteti 1.000 do 1.500 evrov manj kot prej, osnovni qashqai tako stane malo m anj kot 20 tisoč evrov, za najdražjega pa boste odšteli 33.600 evrov. Mnogi kupci bodo veseli tudi jamstva, ki velja 7 let oziroma 160 tisoč kilometrov.