Kako je Renaultov električni pionir ujel in prehitel prihajajoče tekmece Kako je Renaultov električni pionir ujel in prehitel prihajajoče tekmece Renault zoe je po sedmih letih krepko osvežen. Manj oblikovno, močno pa tehnično. Renaultov električni pionir je dobil dva zmogljiva motorja z 80 ali 99 kilovati ter baterijo zmogljivosti 52 kilovatnih ur z izjemno energijsko gostoto. Tako je zoe odlično pripravljen na jesenski spopad s tekmeci.
Paradoksi in dobrote velikega mercedesa Paradoksi in dobrote velikega mercedesa Ob prenovi mercedes-benza razreda V, ki je te dni zapeljal na naše ceste, smo se poglobili v njegov položaj na trgu, ki je splošni javnosti precej skrit. O novostih zato spodaj, nekaj jih je, v nadaljevanju pa kratka zgodba o razredu V.
Novi clio – skoraj domači adut za nove zmage Novi clio – skoraj domači adut za nove zmage Renault clio je brez dvoma že desetletja najbolj slovenski avtomobil, z dobrimi štirimi metri dolžine v peti generaciji pa ob oblikovni evoluciji in za malo več denarja ponuja veliko tehnične sodobnosti in dobrega počutja.
Novi 2008 bo PSA izstrelil med velesile trga malih SUV Novi 2008 bo PSA izstrelil med velesile trga malih SUV Oglat, velik in tudi povsem električen 2008 cilja na prodajni vrh.
Nemci poskrbeli za rast prodaje avtov v Evropi, Hrvati so nam tesno za petami Nemci poskrbeli za rast prodaje avtov v Evropi, Hrvati so nam tesno za petami Prejšnji mesec je na evropskem avtomobilskem trgu prišlo do rahlega zasuka. Prodaja je prvič po lanskem avgustu zrasla, sicer za skromne štiri promile. Sosednja Hrvaška pa se je po prodaji avtov približala Sloveniji.

Pionirjeva sveža oblačila za manj denarja

Čas branja: 4 min
20.09.2017  00:25
Nissan qashqai je pred desetimi leti spremenil avtomobilski svet, 65 Slovencev na mesec pa želi prepričati tudi z nižjo ceno.

Več iz teme:  
Nissan >
Obveščaj me o novih člankih:  
Nissan dodaj

Ko je Nissan pred desetimi leti predstavil model qashqai, se je mestni športni terenec mnogim zdel velika brca v temo. Že po nekaj tednih prodaje so uvideli, da so se zmotili, saj je qashqai uspešno združil svet kombilimuzin in športnih terencev, postal svetovna uspešnica in zasejal seme nebrzdane ljubezni do športnih terencev.

Vmes so jih prodali kar 2,3 milijona, qashqai in podobni si danes režejo deset odstotkov trga, po njih pa posegajo tudi tisti, ki so prej vozili (kombi)limuzine in enoprostorce. Qashqai je po desetletju obstoja tako najbolje prodajani križanec v Evropi, a ker je tekmecev vse več, so Japonci pripravili osvežitev.

Po prvi vožnji po Dunaju smo strnili vtise in zapisali, kaj vse je novega, pionir razreda pa je v osveženi podobi (in za 17 milimetrov daljši – 439,4 metra) zdaj zapeljal tudi na slovenske ceste.

Tudi nepoznavalci bodo takoj opazili spremembe na prednji maski, (polnih LED) žarometih, odbijačih, logotipu in drugačnemu videzu meglenk, spremenjena sta tudi grafika zadnjih luči in odbijač, v ponudbi so nove barve in platišča.

Več popravkov so inženirji namenili podvozju, izboljšali so vozne lastnosti, v potniško kabino pa so poleg sramežljivih popravkov (novi volan je odličen, prenovljena multimedija z navigacijo, izboljšana zvočna zaščita, kakovostnejši materiali) vdahnili tudi nekaj vonja po prestižu.

Obstoječim paketom Visia, Accent, N-Connecta in Tekna so dodali še nov paket, ki nagovarja bolj zahtevne kupce.

Tekna+ zanje prinaša Nappa usnje na sedežih in zadnji klopi, veliko panoramsko stekleno streho, ogrevano vetrobransko streho ter še nekaj varnostno-asistenčnih dodatkov, ki so sicer na voljo za doplačilo (opozorilo na prečni promet, opozorilo na vozila v mrtvem kotu, opozorilo v primeru utrujenosti voznika...).

Sistem za samodejno zaviranje zdaj prepozna tudi pešce, z marcem pa bo v ponudbi z 1,6-litrskim dCi motorjem tudi sistem Pilot Pro za polavtonomno vožnjo.

Prenova se ni dotaknila motorjev in pogona, pri bencincih sta voljo sta 1,2-litrski turbo s 85 kW in 1,6-litrski turbo s 120 kW moči, pri dizlih pa 1,5-litrskem dCi motor z 81 kW in 1,6-litrski štirivaljnik s 96 kW. Ta je edini na voljo s štirikolesnim pogonom, vstopni turbobencinec pa je moč spariti s samodejnim X-Tronic menjalnikom.

Qashaqi želi s prenovljeno podobo, izboljšano notranjostjo, napredno tehnologijo in izpiljenimi voznimi lastnostmi želi prepričati 65 Slovencev na mesec. V trd boj za kupce pa ne gre le s tem, ampak tudi z nižjo ceno. V povprečju je za novinca na trgu treba odšteti 1.000 do 1.500 evrov manj kot prej, osnovni qashqai tako stane malo m anj kot 20 tisoč evrov, za najdražjega pa boste odšteli 33.600 evrov. Mnogi kupci bodo veseli tudi jamstva, ki velja 7 let oziroma 160 tisoč kilometrov.


Več iz teme:  
Nissan >

Napišite svoj komentar

Da boste lahko napisali komentar, se morate prijaviti.
AVTO
Novosti
Novosti Avto, ki je povzročil tektonske spremembe na trgu 33

Japonski p(Nissan#Nissan) je z leta 2007 rojenim qash­qaiem­ ustvaril razred mehkih športnih terencev, ki si danes režejo deset...

FINANCE
Evropska komisija krepko izboljšala napoved o rasti za Slovenijo 5

Pri evropski komisiji pričakujejo, da se bo slovenski BDP letos okrepil za 4,7 odstotka, v letu 2018 pa za 4odstotke

FINANCE
Članki
Članki Ko centralni bančniki zrejo v inflacijske krivulje 2

Kje je inflacija na dolarskem in evrskem območju – ter kaj trg pričakuje od tokratnega zasedanja ameriške centralne banke Fed

FINANCE
Članki
Članki Češki predsednik Zeman bi raje izgubil sredstva EU kot sprejel begunce 6

Iz višegrajskih članic so se burno odzvali na odločitev Sodišča EU, da zavrne njihovo tožbo proti evropskim begunskim kvotam; zdaj se...

FINANCE
Članki
Članki (novi krog pogajanj o brexitu) Bosta EU in Velika Britanija zbližali stališča?

V Bruslju se ob 17. uri začenja tretji krog britansko-evropskih pogajanj o brexitu; med težjimi je vprašanje o finančnih obveznostih V....