Kaj bo Akrapovič delal v času električnih avtomobilov? Kaj bo Akrapovič delal v času električnih avtomobilov? Akrapovič se ne boji dobe elektromobilnosti, saj se vse bolj usmerja v druge panoge. Pri motociklih, kjer ustvari 72 odstotkov prihodkov, pa je elektrika precej redka tema, pravi direktor podjetja Uroš Rosa.
Kako hiter bo razmah e-avtov in kako so pripravljeni naši dobavitelji Kako hiter bo razmah e-avtov in kako so pripravljeni naši dobavitelji Leta 2030 bi se lahko število prodanih električnih vozil in različnih hibridov izenačilo s številom vozil s klasičnimi pogoni. Poseben izziv za proizvajalce pa je vzporedni razvoj tako klasičnih pogonov, ki jih je treba izboljševati, čeprav so dolgoročno obsojeni na izumrtje, kot povsem novih, električnih.
Elektrika: izziv za slovenske dobavitelje, avtoindustrijo in tudi Akrapoviča Elektrika: izziv za slovenske dobavitelje, avtoindustrijo in tudi Akrapoviča Ponovno smo se zatopili v priljubljeno temo - elektromobilnost! Tokrat s slovenskimi dobavitelji, nekaj vodilnimi iz tujih podjetij in Akrapovičem, ki stavi na bencinsko romantiko. Kako je pripravljen na novo dobo? Pred vrati je avtosalon v Ženevi, zato proizvajalci že razkrivajo novosti...
Novi peugeot 508 - lev bo ponovno rjovel v poslovnem razredu Novi peugeot 508 - lev bo ponovno rjovel v poslovnem razredu Francoski Peugeot bo šestega marca v Ženevi razkril novo poslovno limuzino 508, ki je manjša, lažja in bolj kupejevska od aktualne
(video) Novi V60 – Volvov odgovor na nemško prestižno trojico (video) Novi V60 – Volvov odgovor na nemško prestižno trojico Novo generacijo poslovnega razreda Volvo odpira s karavanskim V60, ta je eleganten, zelo varen, po trditvah Volva prostoren in praktičen ter mersko kar zajeten

Fordov paket za racionalne kupce

18.09.2017  23:20
Pet vrat, pet sedežev, štirje metri dolžine, 270-litrski prtljažnik, en motor in en paket opreme za 10.750 evrov – to je Fordov ka+ za 150 nezahtevnih Slovencev.

Za mnoge Slovence je avtomobil zgolj prevozno sredstvo od točke A do točke B, kup pločevine na štirih kolesih, ki mu le redko namenijo več kot pet minut pozornosti. Zanima jih le to, da je varčen in zanesljiv, premore nekaj prostora in vsaj osnovno varnostno opremo, zanj pa jasno ne želijo zapraviti celega bogastva.

Ford ka+ se temu idealu precej približa, a je hkrati tudi avtomobil, ki za osnovno ceno 10.750 evrov ponuja dovolj kvalitetne vsebine. Ta bo prepričala vse tiste, ki si želijo (p)ostati mobilni, hkrati pa se dobro počutiti med samo vožnjo – naj bo to solo, ali v družbi do štirih sopotnikov.

V dolžino Fordov mali avto namreč meri malo manj kot štiri metre (je malce krajši od fieste, a 29 milimetrov višji), ob prepoznavnem hišnem oblikovalskem slogu (visoko nameščena trapezoidna maska z velikimi, nazaj raztegnjenimi žarometi, kromirani poudarki sprednje maske ter odbijači, kljuke in pokrovi vzvratnih ogledal v barvi karoserije) pa ponuja uporabno potniško kabino in zgledne vozne lastnosti.

Na voljo je v sedmih barvah, med katerimi izstopa rumena, takšen pa naj bi uspel prepričati tudi mlajše kupce, ki (tudi s pomočjo staršev) iščejo svoj prvi avto.

Čeprav infotainment spominja na glasbene stolpe iz minulega tisočletja, je potovalna kabina dovolj prostorna in uporabna. Nizkocenovnik iz indijskega obrata razumljivo ne ponuja izbranih materialov, vendar je kvaliteta izdelave na spodobni ravni, črnino razbijejo vložki iz kroma, oprema pa je osnovna, a ponuja marsikaj.

V serijski opremi so ESP, ABS, šest varnostnih blazin, isofix, klimatska naprava, električni pomik sprednjih stekel in ogledal, pomoč pri speljevanju v klanec, omejevalnik hitrosti, sistem Sync z glasovnim upravljanjem in funkcijo AppLink, funkcija MyKey za starše in daljinsko centralno zaklepanje. Sodobnih varnostno-asistenčnih sistemov ni na voljo niti za doplačilo, saj tovrstne kupce privlači predvsem ugodna cena, ki jo varnostni dodatki hitro dvignejo.

Kljub majhnim meram je ka+ v notranjosti precej prostoren. Položaj za volanom je zgleden tudi za višjerasle, prepričajo široka zadnja klop (deljiva v razmerju 60:40), 21 odlagališč za manjše predmete in 270-litrski prtljažnik (10 manj kot pri fiesti). Za "roadtrip" štirih mandeljcev do Nordkappa bo morda premalo, zato pa bodo ka+ radi otovorili mlajši in starejši pari za kak krajši dopust ali družabni izlet.

Ka+ je že na pogled dokaj preprost, kot nalašč za tiste, ki neradi komplicirajo. V osnovi tako ponuja le en motor – 1,2-litrski bencinski agregat s 63 kilovati (85 KM), ki sodeluje s petstopenjskim ročnim menjalnikom ter ponuja 112 Nm navora – in en paket opreme Trend.

Seznam doplačil je res kratek. Za 190 evrov je tako možno izbrati večopravilno enoto Sync prve generacije s 4,2-palčnim barvnim zaslonom in podporo za prostoročno telefoniranje, prav toliko stane tudi samodejna klimatska naprava. Tempomat stane 180 evrov, ogrevana sprednja sedeža 340 evrov, priporočamo parkirne senzorje za 150 evrov in 290 evro vreden paket za pomoč vozniku.

Gotovo se spomnite originalnega kaja, ki je na ceste zapeljal 1998 ter ljudstvo razdelil na dva pola. New edge dizajn si bodisi vzljubil, bodisi zasovražil, a 3,6 metra dolgi malček nikogar ni pustil ravnodušnega, ko se je vsedel za volan. Užitek v vožnji je podedoval tudi duhovni naslednik ka+. Vzmetenje, vpetja in servoojačevalnik volana so namreč prilagojeni evropskemu okusu, k večjemu udobju med vožnjo zahtevnih kupcev na Stari celini pa prispevajo še izdatna zvočna izolacija, debelejša stekla in izboljšana zatesnitev.

Ford z modelom ka+ tako meri na racionalne kupce, ki jih bolj kot oblikovanje zanimajo prostornost, uporabnost in udobje. Tak naj bi letos prepričal 150 kupcev, seveda ob jasnem zavedanju, da nima vgrajenih sodobnih varnostnih sistemov.

Oznake:   radar Radar: Dostava obvestila ob objavi članka, ki vsebuje oznako.
radar Ford >

Napišite svoj komentar

Da boste lahko napisali komentar, se morate prijaviti.
SUBV
Članki
Članki Ste slišali, da bo na voljo denar EU za brezplačni Wi-Fi? Za vas smo prebrali drobni tisk 7

Države članice so danes dosegle dokončni dogovor, ki bo omogočil vzpostavitev javnih točk za brezplačni dostop do Wi-Fi prek evropsko...

FINANCE
Članki
Članki (Brexit) Dve omehčani britanski stališči, ki bi ju morali poznati

Pogajalski ekipi EU in Velike Britanije začenjata četrti krog pogajanj o brexitu; ta bo predvidoma tekel v senci petkovega govora...

FINANCE
Članki
Članki Evropski finančni ministri tokrat o reformi DDV in obdavčitve dela

Davki … in davki - ti bodo zaznamovali ponedeljkovo zasedanje evrskih finančnih ministrov ter torkovo zasedanje finančnih ministrov...

FINANCE
Članki
Članki Funt je teden začel z izrazitim zdrsom 1

V primerjavi z začetkom leta 2016 je funt glede na evro zdaj vreden že okoli 17 odstotkov manj; to pa pomeni, da je z evri na Otoku zdaj...

FINANCE
Članki
Članki Kdo je Andrej Babiš, češki Trump in verjetni novi češki premier

Andrej Babiš ima dar, da ljudje v njem vidijo tisto, kar hočejo – na primer borca proti korupciji, čeprav so ga maja kot finančnega...

FINANCE
Članki
Članki Trenutek resnice: Mario Draghi bo predvidoma nakazal, kdaj bo ECB začela višati obrestne mere 4

Vse oči so spet uprte v Frankfurt, kjer bo šef ECB Mario Draghi na zgodnjepopoldanski tiskovni konferenci predvidoma razkril, kakšna bo...

FINANCE
Članki
Članki Ko začnejo Kitajci poudarjati kakovost – cene surovin upadajo

Strah pred presežno ponudbo zaradi preobrata v kitajskem dojemanju, da ni pomembna samo hitrost, ampak tudi kakovost gospodarske rasti,...