Kako je Renaultov električni pionir ujel in prehitel prihajajoče tekmece Kako je Renaultov električni pionir ujel in prehitel prihajajoče tekmece Renault zoe je po sedmih letih krepko osvežen. Manj oblikovno, močno pa tehnično. Renaultov električni pionir je dobil dva zmogljiva motorja z 80 ali 99 kilovati ter baterijo zmogljivosti 52 kilovatnih ur z izjemno energijsko gostoto. Tako je zoe odlično pripravljen na jesenski spopad s tekmeci.
Paradoksi in dobrote velikega mercedesa Paradoksi in dobrote velikega mercedesa Ob prenovi mercedes-benza razreda V, ki je te dni zapeljal na naše ceste, smo se poglobili v njegov položaj na trgu, ki je splošni javnosti precej skrit. O novostih zato spodaj, nekaj jih je, v nadaljevanju pa kratka zgodba o razredu V.
Novi clio – skoraj domači adut za nove zmage Novi clio – skoraj domači adut za nove zmage Renault clio je brez dvoma že desetletja najbolj slovenski avtomobil, z dobrimi štirimi metri dolžine v peti generaciji pa ob oblikovni evoluciji in za malo več denarja ponuja veliko tehnične sodobnosti in dobrega počutja.
Novi 2008 bo PSA izstrelil med velesile trga malih SUV Novi 2008 bo PSA izstrelil med velesile trga malih SUV Oglat, velik in tudi povsem električen 2008 cilja na prodajni vrh.
Nemci poskrbeli za rast prodaje avtov v Evropi, Hrvati so nam tesno za petami Nemci poskrbeli za rast prodaje avtov v Evropi, Hrvati so nam tesno za petami Prejšnji mesec je na evropskem avtomobilskem trgu prišlo do rahlega zasuka. Prodaja je prvič po lanskem avgustu zrasla, sicer za skromne štiri promile. Sosednja Hrvaška pa se je po prodaji avtov približala Sloveniji.

Fordov paket za racionalne kupce

Čas branja: 4 min
18.09.2017  23:20
Pet vrat, pet sedežev, štirje metri dolžine, 270-litrski prtljažnik, en motor in en paket opreme za 10.750 evrov – to je Fordov ka+ za 150 nezahtevnih Slovencev.

Več iz teme:  
Ford >
Obveščaj me o novih člankih:  
Ford dodaj

Za mnoge Slovence je avtomobil zgolj prevozno sredstvo od točke A do točke B, kup pločevine na štirih kolesih, ki mu le redko namenijo več kot pet minut pozornosti. Zanima jih le to, da je varčen in zanesljiv, premore nekaj prostora in vsaj osnovno varnostno opremo, zanj pa jasno ne želijo zapraviti celega bogastva.

Ford ka+ se temu idealu precej približa, a je hkrati tudi avtomobil, ki za osnovno ceno 10.750 evrov ponuja dovolj kvalitetne vsebine. Ta bo prepričala vse tiste, ki si želijo (p)ostati mobilni, hkrati pa se dobro počutiti med samo vožnjo – naj bo to solo, ali v družbi do štirih sopotnikov.

V dolžino Fordov mali avto namreč meri malo manj kot štiri metre (je malce krajši od fieste, a 29 milimetrov višji), ob prepoznavnem hišnem oblikovalskem slogu (visoko nameščena trapezoidna maska z velikimi, nazaj raztegnjenimi žarometi, kromirani poudarki sprednje maske ter odbijači, kljuke in pokrovi vzvratnih ogledal v barvi karoserije) pa ponuja uporabno potniško kabino in zgledne vozne lastnosti.

Na voljo je v sedmih barvah, med katerimi izstopa rumena, takšen pa naj bi uspel prepričati tudi mlajše kupce, ki (tudi s pomočjo staršev) iščejo svoj prvi avto.

Čeprav infotainment spominja na glasbene stolpe iz minulega tisočletja, je potovalna kabina dovolj prostorna in uporabna. Nizkocenovnik iz indijskega obrata razumljivo ne ponuja izbranih materialov, vendar je kvaliteta izdelave na spodobni ravni, črnino razbijejo vložki iz kroma, oprema pa je osnovna, a ponuja marsikaj.

V serijski opremi so ESP, ABS, šest varnostnih blazin, isofix, klimatska naprava, električni pomik sprednjih stekel in ogledal, pomoč pri speljevanju v klanec, omejevalnik hitrosti, sistem Sync z glasovnim upravljanjem in funkcijo AppLink, funkcija MyKey za starše in daljinsko centralno zaklepanje. Sodobnih varnostno-asistenčnih sistemov ni na voljo niti za doplačilo, saj tovrstne kupce privlači predvsem ugodna cena, ki jo varnostni dodatki hitro dvignejo.

Kljub majhnim meram je ka+ v notranjosti precej prostoren. Položaj za volanom je zgleden tudi za višjerasle, prepričajo široka zadnja klop (deljiva v razmerju 60:40), 21 odlagališč za manjše predmete in 270-litrski prtljažnik (10 manj kot pri fiesti). Za "roadtrip" štirih mandeljcev do Nordkappa bo morda premalo, zato pa bodo ka+ radi otovorili mlajši in starejši pari za kak krajši dopust ali družabni izlet.

Ka+ je že na pogled dokaj preprost, kot nalašč za tiste, ki neradi komplicirajo. V osnovi tako ponuja le en motor – 1,2-litrski bencinski agregat s 63 kilovati (85 KM), ki sodeluje s petstopenjskim ročnim menjalnikom ter ponuja 112 Nm navora – in en paket opreme Trend.

Seznam doplačil je res kratek. Za 190 evrov je tako možno izbrati večopravilno enoto Sync prve generacije s 4,2-palčnim barvnim zaslonom in podporo za prostoročno telefoniranje, prav toliko stane tudi samodejna klimatska naprava. Tempomat stane 180 evrov, ogrevana sprednja sedeža 340 evrov, priporočamo parkirne senzorje za 150 evrov in 290 evro vreden paket za pomoč vozniku.

Gotovo se spomnite originalnega kaja, ki je na ceste zapeljal 1998 ter ljudstvo razdelil na dva pola. New edge dizajn si bodisi vzljubil, bodisi zasovražil, a 3,6 metra dolgi malček nikogar ni pustil ravnodušnega, ko se je vsedel za volan. Užitek v vožnji je podedoval tudi duhovni naslednik ka+. Vzmetenje, vpetja in servoojačevalnik volana so namreč prilagojeni evropskemu okusu, k večjemu udobju med vožnjo zahtevnih kupcev na Stari celini pa prispevajo še izdatna zvočna izolacija, debelejša stekla in izboljšana zatesnitev.

Ford z modelom ka+ tako meri na racionalne kupce, ki jih bolj kot oblikovanje zanimajo prostornost, uporabnost in udobje. Tak naj bi letos prepričal 150 kupcev, seveda ob jasnem zavedanju, da nima vgrajenih sodobnih varnostnih sistemov.


Več iz teme:  
Ford >

Napišite svoj komentar

Da boste lahko napisali komentar, se morate prijaviti.
FINANCE
Članki
Članki Je EU je po tihem že posekala ZDA v rasti BDP? 11

V minulih letih smo se navadili brati, da ameriško gospodarstvo okreva veliko močneje od evropskega. Pa to še drži?

FINANCE
Članki
Članki Evropski finančni ministri tokrat o reformi DDV in obdavčitve dela

Davki … in davki - ti bodo zaznamovali ponedeljkovo zasedanje evrskih finančnih ministrov ter torkovo zasedanje finančnih ministrov...

SUBV
Članki
Članki Ste slišali, da bo na voljo denar EU za brezplačni Wi-Fi? Za vas smo prebrali drobni tisk 6

Države članice so danes dosegle dokončni dogovor, ki bo omogočil vzpostavitev javnih točk za brezplačni dostop do Wi-Fi prek evropsko...

FINANCE
Članki
Članki Kdo je Peter Altmaier, ki bo začasni nemški finančni minister 4

Wolfgang Schäuble je privolil, da bo vodil nemški parlament, v državi pa so določili, kdo bo prevzel njegov položaj do oblikovanja...