Bavarska kraljeva limuzina, ki se ozira po Daljnem vzhodu Bavarska kraljeva limuzina, ki se ozira po Daljnem vzhodu S prenovo so se v Münchnu posvetili kozmetičnim popravkom, tehnološki nadgradnji in čistim motorjem
Električni nissan leaf za dolgoprogaše - z 218 konji in 62-kilovatno baterijo Električni nissan leaf za dolgoprogaše - z 218 konji in 62-kilovatno baterijo Prek 50 odstotkov zmogljivejša baterija, 42 odstotkov večji doseg, dodatnih 168 kilogramov mase in za 50 kilovatov močnejši električni motor
Ford in Volkswagen: Partnerstvo, ki bo prihranilo milijardo dolarjev Ford in Volkswagen: Partnerstvo, ki bo prihranilo milijardo dolarjev Znanih je nekaj podrobnosti o strateškem partnerstvu med ameriškim in nemškim avtomobilskim velikanom. S sodelovanjem bosta družbi prihranili milijardo dolarjev (880 milijonov evrov).
Razlogi, ki peugeotu 508 dvigajo samozavest Razlogi, ki peugeotu 508 dvigajo samozavest Morda je kriva oblika, morda poslovni rezultati skupine PSA ali pa kaj drugega. Peugeot že dolgo ni bil tako samozavesten v razredu, ki sicer upada, vladajo pa mu Nemci.
Ford focus z lahkoto do zmage v izboru Slovenski avto leta 2019 Ford focus z lahkoto do zmage v izboru Slovenski avto leta 2019 Focusa so na prvo mesto postavili vsi mediji v žiriji Slovenski avto leta, kar mu je prineslo nesporno zmago

Fordov paket za racionalne kupce

Čas branja: 4 min
18.09.2017  23:20
Pet vrat, pet sedežev, štirje metri dolžine, 270-litrski prtljažnik, en motor in en paket opreme za 10.750 evrov – to je Fordov ka+ za 150 nezahtevnih Slovencev.

Več iz teme:  
Ford >
Obveščaj me o novih člankih:  
Ford dodaj

Za mnoge Slovence je avtomobil zgolj prevozno sredstvo od točke A do točke B, kup pločevine na štirih kolesih, ki mu le redko namenijo več kot pet minut pozornosti. Zanima jih le to, da je varčen in zanesljiv, premore nekaj prostora in vsaj osnovno varnostno opremo, zanj pa jasno ne želijo zapraviti celega bogastva.

Ford ka+ se temu idealu precej približa, a je hkrati tudi avtomobil, ki za osnovno ceno 10.750 evrov ponuja dovolj kvalitetne vsebine. Ta bo prepričala vse tiste, ki si želijo (p)ostati mobilni, hkrati pa se dobro počutiti med samo vožnjo – naj bo to solo, ali v družbi do štirih sopotnikov.

V dolžino Fordov mali avto namreč meri malo manj kot štiri metre (je malce krajši od fieste, a 29 milimetrov višji), ob prepoznavnem hišnem oblikovalskem slogu (visoko nameščena trapezoidna maska z velikimi, nazaj raztegnjenimi žarometi, kromirani poudarki sprednje maske ter odbijači, kljuke in pokrovi vzvratnih ogledal v barvi karoserije) pa ponuja uporabno potniško kabino in zgledne vozne lastnosti.

Na voljo je v sedmih barvah, med katerimi izstopa rumena, takšen pa naj bi uspel prepričati tudi mlajše kupce, ki (tudi s pomočjo staršev) iščejo svoj prvi avto.

Čeprav infotainment spominja na glasbene stolpe iz minulega tisočletja, je potovalna kabina dovolj prostorna in uporabna. Nizkocenovnik iz indijskega obrata razumljivo ne ponuja izbranih materialov, vendar je kvaliteta izdelave na spodobni ravni, črnino razbijejo vložki iz kroma, oprema pa je osnovna, a ponuja marsikaj.

V serijski opremi so ESP, ABS, šest varnostnih blazin, isofix, klimatska naprava, električni pomik sprednjih stekel in ogledal, pomoč pri speljevanju v klanec, omejevalnik hitrosti, sistem Sync z glasovnim upravljanjem in funkcijo AppLink, funkcija MyKey za starše in daljinsko centralno zaklepanje. Sodobnih varnostno-asistenčnih sistemov ni na voljo niti za doplačilo, saj tovrstne kupce privlači predvsem ugodna cena, ki jo varnostni dodatki hitro dvignejo.

Kljub majhnim meram je ka+ v notranjosti precej prostoren. Položaj za volanom je zgleden tudi za višjerasle, prepričajo široka zadnja klop (deljiva v razmerju 60:40), 21 odlagališč za manjše predmete in 270-litrski prtljažnik (10 manj kot pri fiesti). Za "roadtrip" štirih mandeljcev do Nordkappa bo morda premalo, zato pa bodo ka+ radi otovorili mlajši in starejši pari za kak krajši dopust ali družabni izlet.

Ka+ je že na pogled dokaj preprost, kot nalašč za tiste, ki neradi komplicirajo. V osnovi tako ponuja le en motor – 1,2-litrski bencinski agregat s 63 kilovati (85 KM), ki sodeluje s petstopenjskim ročnim menjalnikom ter ponuja 112 Nm navora – in en paket opreme Trend.

Seznam doplačil je res kratek. Za 190 evrov je tako možno izbrati večopravilno enoto Sync prve generacije s 4,2-palčnim barvnim zaslonom in podporo za prostoročno telefoniranje, prav toliko stane tudi samodejna klimatska naprava. Tempomat stane 180 evrov, ogrevana sprednja sedeža 340 evrov, priporočamo parkirne senzorje za 150 evrov in 290 evro vreden paket za pomoč vozniku.

Gotovo se spomnite originalnega kaja, ki je na ceste zapeljal 1998 ter ljudstvo razdelil na dva pola. New edge dizajn si bodisi vzljubil, bodisi zasovražil, a 3,6 metra dolgi malček nikogar ni pustil ravnodušnega, ko se je vsedel za volan. Užitek v vožnji je podedoval tudi duhovni naslednik ka+. Vzmetenje, vpetja in servoojačevalnik volana so namreč prilagojeni evropskemu okusu, k večjemu udobju med vožnjo zahtevnih kupcev na Stari celini pa prispevajo še izdatna zvočna izolacija, debelejša stekla in izboljšana zatesnitev.

Ford z modelom ka+ tako meri na racionalne kupce, ki jih bolj kot oblikovanje zanimajo prostornost, uporabnost in udobje. Tak naj bi letos prepričal 150 kupcev, seveda ob jasnem zavedanju, da nima vgrajenih sodobnih varnostnih sistemov.


Več iz teme:  
Ford >

Napišite svoj komentar

Da boste lahko napisali komentar, se morate prijaviti.
FINANCE
Članki
Članki Pet prioritet EU: Da, Juncker napoveduje strožjo presojo kitajskih naložb 1

V današnjem govoru o stanju v Uniji je šef evropske komisije Jean-Claude Juncker predstavil vizijo prihodnosti EU, v njej pa - kot smo...

FINANCE
Članki
Članki Češki predsednik Zeman bi raje izgubil sredstva EU kot sprejel begunce 6

Iz višegrajskih članic so se burno odzvali na odločitev Sodišča EU, da zavrne njihovo tožbo proti evropskim begunskim kvotam; zdaj se...

FINANCE
Članki
Članki Ko centralni bančniki zrejo v inflacijske krivulje 2

Kje je inflacija na dolarskem in evrskem območju – ter kaj trg pričakuje od tokratnega zasedanja ameriške centralne banke Fed

FINANCE
Članki
Članki Je EU je po tihem že posekala ZDA v rasti BDP? 9

V minulih letih smo se navadili brati, da ameriško gospodarstvo okreva veliko močneje od evropskega. Pa to še drži?

FINANCE
Članki
Članki (novi krog pogajanj o brexitu) Bosta EU in Velika Britanija zbližali stališča?

V Bruslju se ob 17. uri začenja tretji krog britansko-evropskih pogajanj o brexitu; med težjimi je vprašanje o finančnih obveznostih V....