Francozi se vračajo z zmogljivima priključnima hibridoma Francozi se vračajo z zmogljivima priključnima hibridoma Francoski PSA obuja hibridno tehnologijo, tokrat z zmogljivim, ali celo dvema, elektromotorjem in turbobencinskim strojem. V modelih 3008 in 5008 bosta sklopa na voljo jeseni prihodnje leto.
Zdaj gre zares Zdaj gre zares Dobra plat elektromobilnosti je tudi v tem, da lahko dobro deluje le ob tesnem povezovanju, torej tudi, da si podjetja v času razvoja niso tekmeci, temveč partnerji
Projekt Edison: brezžično polnjenje proizvodnih vozičkov, nato še avtomobilov Projekt Edison: brezžično polnjenje proizvodnih vozičkov, nato še avtomobilov Iztok Seljak, direktor Hidrie Holding, o inovativnih prebojih Hidrie in o napredovanju projekta Edison, ki združuje slovenske dobavitelje avtomobilski industriji

Fordov paket za racionalne kupce

Čas branja: 4 min
18.09.2017  23:20
Pet vrat, pet sedežev, štirje metri dolžine, 270-litrski prtljažnik, en motor in en paket opreme za 10.750 evrov – to je Fordov ka+ za 150 nezahtevnih Slovencev.

Za mnoge Slovence je avtomobil zgolj prevozno sredstvo od točke A do točke B, kup pločevine na štirih kolesih, ki mu le redko namenijo več kot pet minut pozornosti. Zanima jih le to, da je varčen in zanesljiv, premore nekaj prostora in vsaj osnovno varnostno opremo, zanj pa jasno ne želijo zapraviti celega bogastva.

Ford ka+ se temu idealu precej približa, a je hkrati tudi avtomobil, ki za osnovno ceno 10.750 evrov ponuja dovolj kvalitetne vsebine. Ta bo prepričala vse tiste, ki si želijo (p)ostati mobilni, hkrati pa se dobro počutiti med samo vožnjo – naj bo to solo, ali v družbi do štirih sopotnikov.

V dolžino Fordov mali avto namreč meri malo manj kot štiri metre (je malce krajši od fieste, a 29 milimetrov višji), ob prepoznavnem hišnem oblikovalskem slogu (visoko nameščena trapezoidna maska z velikimi, nazaj raztegnjenimi žarometi, kromirani poudarki sprednje maske ter odbijači, kljuke in pokrovi vzvratnih ogledal v barvi karoserije) pa ponuja uporabno potniško kabino in zgledne vozne lastnosti.

Na voljo je v sedmih barvah, med katerimi izstopa rumena, takšen pa naj bi uspel prepričati tudi mlajše kupce, ki (tudi s pomočjo staršev) iščejo svoj prvi avto.

Čeprav infotainment spominja na glasbene stolpe iz minulega tisočletja, je potovalna kabina dovolj prostorna in uporabna. Nizkocenovnik iz indijskega obrata razumljivo ne ponuja izbranih materialov, vendar je kvaliteta izdelave na spodobni ravni, črnino razbijejo vložki iz kroma, oprema pa je osnovna, a ponuja marsikaj.

V serijski opremi so ESP, ABS, šest varnostnih blazin, isofix, klimatska naprava, električni pomik sprednjih stekel in ogledal, pomoč pri speljevanju v klanec, omejevalnik hitrosti, sistem Sync z glasovnim upravljanjem in funkcijo AppLink, funkcija MyKey za starše in daljinsko centralno zaklepanje. Sodobnih varnostno-asistenčnih sistemov ni na voljo niti za doplačilo, saj tovrstne kupce privlači predvsem ugodna cena, ki jo varnostni dodatki hitro dvignejo.

Kljub majhnim meram je ka+ v notranjosti precej prostoren. Položaj za volanom je zgleden tudi za višjerasle, prepričajo široka zadnja klop (deljiva v razmerju 60:40), 21 odlagališč za manjše predmete in 270-litrski prtljažnik (10 manj kot pri fiesti). Za "roadtrip" štirih mandeljcev do Nordkappa bo morda premalo, zato pa bodo ka+ radi otovorili mlajši in starejši pari za kak krajši dopust ali družabni izlet.

Ka+ je že na pogled dokaj preprost, kot nalašč za tiste, ki neradi komplicirajo. V osnovi tako ponuja le en motor – 1,2-litrski bencinski agregat s 63 kilovati (85 KM), ki sodeluje s petstopenjskim ročnim menjalnikom ter ponuja 112 Nm navora – in en paket opreme Trend.

Seznam doplačil je res kratek. Za 190 evrov je tako možno izbrati večopravilno enoto Sync prve generacije s 4,2-palčnim barvnim zaslonom in podporo za prostoročno telefoniranje, prav toliko stane tudi samodejna klimatska naprava. Tempomat stane 180 evrov, ogrevana sprednja sedeža 340 evrov, priporočamo parkirne senzorje za 150 evrov in 290 evro vreden paket za pomoč vozniku.

Gotovo se spomnite originalnega kaja, ki je na ceste zapeljal 1998 ter ljudstvo razdelil na dva pola. New edge dizajn si bodisi vzljubil, bodisi zasovražil, a 3,6 metra dolgi malček nikogar ni pustil ravnodušnega, ko se je vsedel za volan. Užitek v vožnji je podedoval tudi duhovni naslednik ka+. Vzmetenje, vpetja in servoojačevalnik volana so namreč prilagojeni evropskemu okusu, k večjemu udobju med vožnjo zahtevnih kupcev na Stari celini pa prispevajo še izdatna zvočna izolacija, debelejša stekla in izboljšana zatesnitev.

Ford z modelom ka+ tako meri na racionalne kupce, ki jih bolj kot oblikovanje zanimajo prostornost, uporabnost in udobje. Tak naj bi letos prepričal 150 kupcev, seveda ob jasnem zavedanju, da nima vgrajenih sodobnih varnostnih sistemov.

Več iz teme:  
Ford >

Napišite svoj komentar

Da boste lahko napisali komentar, se morate prijaviti.
FINANCE
Članki
Članki Kdo bo najbolj občutil, da je Umar izboljšal napoved rasti BDP 4

Deset stvari, ki jih morate vedeti o sveži napovedi gospodarske rasti v Sloveniji, ki so jo pripravili na Umarju in jo glede na pomlad...

FINANCE
Nemčija danes voli: kdaj bo znan izid in komu koristi, da so volivci vse starejši 2

V Nemčiji imajo danes parlamentarne volitve. Kot kažejo raziskave javnega mnenja, bodo v državi za zmagovalko izbrali Angelo Merkel, ni...

FINANCE
Članki
Članki Češki predsednik Zeman bi raje izgubil sredstva EU kot sprejel begunce 6

Iz višegrajskih članic so se burno odzvali na odločitev Sodišča EU, da zavrne njihovo tožbo proti evropskim begunskim kvotam; zdaj se...

AVTO
Posel
Posel Zakaj je bila septembra prodaja novih avtov največja v V. Britaniji - čeprav je strmoglavila 2

Kako to, da je septembra prišlo do britanskega paradoksa pri prodaji novih avtov in kaj se je pri prodaji novih avtov v EU dogajalo v...

IZVOZNIKI
Novice
Novice (v sedmih grafih) Avstrijske volitve dan potem

Kje je evro, kje avstrijski borzni indeks ATX in kako dolgo utegne trajati oblikovanje avstrijske koalicije

FINANCE
Članki
Članki Evroposlanci tudi o širitvi šengna na Bolgarijo in Romunijo ter o Ryanairu 6

Na plenarnem zasedanju od 2. do 5. oktobra v Strasbourgu bodo govorili tudi o šengnu, brexitu, ustanovitvi evropskega javnega tožilstva...

FINANCE
Članki
Članki Evropska komisija: Zaupamo vodstvu Mariana Rajoya, da bo rešil zadevo 57

Dan po nedeljskem katalonskem referendumu je prinesel prvi uradni odziv evropske komisije