Pot do svetovnega avta leta 2018, medijsko najodmevnejšega avtomobilskega izbora na svetu, se je začela v torek na avtomobilskem salonu v Frankfurtu. Tam se je zbrala približno polovico od skupaj 80 žirantov izbora, med njimi smo kot edini slovenski medij tudi Časnik Finance.
Kateri avtomobili so si prislužili priznanja za svetovni avto leta 2017?
Avtomobilski saloni so dober poligon za začetek dolgega procesa izbiranja avta leta. Najpomembnejša jesenska predstava, v Parizu ali Frankfurtu, pa vselej pomeni začetek poti, v tem primeru poti do zmagovalcev izbora 2018.
Popotovanje se je začelo v družbi letošnjega zmagovalca, svetovnega avta leta 2017 in prejemnika nagrade za svetovni dizajn leta, jaguarja F-pace.
Spomnimo, priznanje za športni avto leta 2017 je prejel porsche boxster/cayman, kipec za luksuzni avto leta je šel v roke Mercedes-Benza, tokrat razredu E, zeleni kipec je šel toyoti prius plug-in hybrid, mestni (urban) pa BMW i3.
Kako naprej? Popotovanje do svetovnega avta leta 2018 se nadaljuje že konec oktobra s preizkusnimi vožnjami japonskih kandidatov v Tokiu, mesec dni pozneje bomo v Los Angelesu ocenjevali ameriške in nekatere azijske ter evropske kandidate, januarja 2018 pa bomo člani žirije prek skrivnega glasovanja oddali svoje glasove in tako določili finaliste.
Pot se bo nadaljevala v Ženevi marca prihodnje leto, na tamkajšnjem avtomobilskem salonu bomo razkrili po tri finaliste v vsaki kategoriji – svetovni avto in svetovni dizajn leta, svetovni luksuzni avto leta, svetovni športni avto leta, svetovni zeleni avto leta in svetovni mestni (urban) avto leta. Aprila prihodnje leto pa bomo na avtomobilskem salonu v New Yorku razglasili zmagovalce v vseh šestih kategorijah.