Zvezdnik, ki se odlično znajde tudi na bojišču Zvezdnik, ki se odlično znajde tudi na bojišču Sedli smo za volan ikone, ki je sinonim za terenske zmogljivosti in prestiža, hkrati pa nima roka trajanja. Dame in gospodje, novi Mercedes-Benz razred G - tudi kot AMG!
Svetovalec razlaga, kako na avto plačati manj davka Svetovalec razlaga, kako na avto plačati manj davka Pogovor z Zdravkom Poljaševićem, predstavnikom nemške družbe BronzMobile.de GmbH in slovenskih Kreativnih najemov, ki so zaslužni za to, da številna luksuzna vozila slovenskih lastnikov vozijo pod nemško tablico SIG.
Kako do velikih davčnih prihrankov z registracijo avta v tujini in izjemni električni audi e-tron Kako do velikih davčnih prihrankov z registracijo avta v tujini in izjemni električni audi e-tron Razburljiv avtomobilski teden je prinesel avto presežkov – Audijev popolnoma električni SUV e-tron, ki smo ga v živo spoznali v San Franciscu. Poglobili smo se v že znano tematiko – registracijo luksuznih avtomobilov na Slovaškem in v Nemčiji, ki prinaša precejšnje davčne prihranke, in se pogovorili še z organizatorjem najema avtov v tujini – za Finance je spregovoril uradno in brez dlake na jeziku.
Bil je že čas, električni audi e-tron Nemčijo vrača na vrh avtoindustrije Bil je že čas, električni audi e-tron Nemčijo vrača na vrh avtoindustrije Prvi povsem električni audi e-tron obljublja velik napredek v razvoju, poleg zmogljivega motorja in baterije ponuja prestižno izkušnjo, kopico uporabnih rešitev in razumno ceno pod 80 tisoč evrov.
Stare vrednote novega volvovega karavana: varnost, udobje in prostornost Stare vrednote novega volvovega karavana: varnost, udobje in prostornost Tako opevana dinamika v razredu poslovnih karavanov je pri volvu V60 postavljena na stranski tir. Izpostavljene pa so vrednote, ki jih dejansko najbolj potrebujemo - varnost, udobje in prostornost

Prek tisoč ''konjev'' v superšportniku mercedes-AMG

Čas branja: 5 min
12.09.2017  23:00
50. obletnico obstoja podjetja AMG so na Frankfurtskem avtomobilskem salonu pri Mercedes-Benzu počastili z razkritjem dolgo pričakovanega hiperšportnega dirkalnika Project One, ki na ceste prinaša tehnologije iz formule ena.
Prek tisoč ''konjev'' v superšportniku mercedes-AMG
Foto: Daimler AG - Global Communicatio

Vse od ranih začetkov motoršporta so inženirji sanjali o tem, da bi tehnologijo iz dirkališč prenesli na cesto. Mercedes-AMG Project One predstavlja prelomnico. To je prvi cestni avtomobil s hibridnim pogonom iz dirkalnika formule ena. Project One predstavlja vrh kar je trenutno tehnološko mogoče proizvesti. »V motoršportu ob soočanju z ostro konkurenco razvijamo tehnologije, od katerih imajo koristi vsa naša vozila,« je ob razkritju dejal Dieter Zetsche.

Novodobna srebrna puščica

Obliko v celoti narekuje aerodinamika. Mišičasto telo, naprej pomaknjena kabina, veliki kolesni loki in dolg zadek prispevajo k aerodinamični učinkovitosti in zmogljivosti pri visokih hitrostih. Strešno linijo krasi velik strešni vstopnik iz ogljikovih vlaken za hlajenje pogonskega sklopa. Elegantno se spusti v navpično plavut, ki izboljša bočno stabilnost v hitrih zavojih. Krilca, strešni vstopnik, plavut, difuzor ter izpušni sistem kričijo formula 1, zaprti odseki polosi in koles pa bolj spominjajo na prototipne dirkalnike iz Le Mansa in mercedesov superšportni CLK GTR.

Znanje, ki se je rodilo na dirkališču

Pogonski sklop sestavlja 1,6-litrski šestvaljni motor, ki je praktično identičen tistem, ki od leta 2014 v Formuli ena poganja tovarniško moštvo Mercedes-AMG. Konvencionalnem motorju družbo delajo kar štirje električni. Po eden poganja sprednji kolesi, motor z notranjim izgorevanjem pa poganja zadnji kolesni par in razvije 500 kilovatov. Elektromotorja spredaj s 120 kilovati omogočata individualno pospeševanje in zaviranje posameznega prednjega kolesa ter s tem selektivno porazdelitev vrtilnega momenta.

Več kot tisoč konjskih moči!

Turbini izpušnih plinov in kompresorja sta ločeni in se nahajata v optimalnem položaju do izpuha in na sesalni strani motorja ter sta med seboj povezani z gredjo. Na njej se nahaja električni motor z 90 kilovati, ki poganja turbino kompresorja. Sistem zagotavlja maksimalno moč v vseh razmerah in izjemno odzivnost, boljšo celo od atmosferskih osem-valjnikov.

Električna turbina presežno energijo iz izpušnega sistema shrani v baterijo ali napaja četrti električni motor, ta premore 120 kilovatov, nameščen na glavni gredi motorja. Skupna moč hibridnega pogonskega sklopa presega 750 kilovatov (1.000 konjskih moči). Motor se brez težav lahko zavrti kar 11.000-krat na minuto. Pogonski sklop dosega 43-odstotno termodinamično učinkovitost, običajni avtomobili pa med 33 in 38 odstotki.

Vrtoglavi pospeški: od 0 do 200 v šestih sekundah

Na električni pogon bo mogoče prevoziti 25 kilometrov. S programom dirkaškega starta do 200 kilometrov na uro pospeši v manj kot šestih sekundah, najvišja hitrost pa presega 350 kilometrov na uro. Neverjetne zmogljivosti omogoča štirikolesni pogon ter robotizirani osem-stopenjski menjalnik. Zavore so keramično-karbonske, ki z rekuperacijo do 80 odstotkov zavorne energije shranijo v litij-ionsko baterijo. Sprednja in zadnja kolesa so večvodilno vpeta.

Dirkalnik formule ena v katerem lahko uživata dva

Mercedes-AMG Project One ponuja vpogled v prihodnost hibridnega pogona športih vozil srebrnih puščic. Izdelali jih bodo le 275, za vsakega pa je bilo potrebno odšteti vsaj 2,25 milijona evrov. Vseh 275 primerkov je že prodanih. V svetu najhitrejših cestnih strojev se bo pomeril s hibridno ''sveto trojico'' ferrarijem laferrari, porschejem 918 spyder, mclarnom P1 ter bugattijem chironom in konigseggom One:1.

Več iz teme:  

Napišite svoj komentar

Da boste lahko napisali komentar, se morate prijaviti.
AVTO
Novice
Novice Cirkus tehnike in adrenalina v režiji Mercedes-Benza 3

Vrhunska tehnologija v službi varnosti in udobja, razkazovanje motornih mišic iz Affalterbacha, piljenje vozniških spretnosti in mnoge...

AVTO
Testi
Testi Z zeleno pošastjo po malem Nürburgringu 5

Ko vseh 430 kilovatov mercedesa-AMG GTR zadiha s polnimi pljuči, dobite pospešek do stotice v 3,6 sekunde in eno najlepših melodij...

AVTO
Testi
Testi Kreacija, ki ostaja magnet za poglede

Ni prav veliko avtomobilov, ki bi po štirih letih in stilski osvežitvi še kar plenili poglede kot prvi dan. Mercedes CLA je med njimi,...

AVTO
Novosti
Novosti Video: (Super)športni terenec s slovenskim sijajem

Prvi vtisi za volanom enega najhitrejših športnih terencev na svetu mercedesa AMG GLC 63 4matic+, ki z grmenjem, pokanjem in pospeški v...

AVTO
Novosti
Novosti Mojstrovina za tiste, ki si želijo vse 3

Za uspešne slovenske poslovneže, lastnike podjetij in predsednike uprav je prišel trenutek, ko imajo v svojem življenju lahko prav vse....

AVTO
Testi
Testi Sproščanje adrenalina z malim AMG A45 3

Z mercedesom–AMG A45 sem na madžarskem dirkališču Hungaroringu dihal za ovratnik superšportniku AMG GT S in se za nekaj trenutkov...

AVTO
Novice
Novice Slovo legende: hribolazca, ki nastaja nedaleč od slovenske meje

V Stuttgartu se od legendarnega terenca, očeta Mercedesovih terencev, poslavljajo z omejenimi serijami. V bogati karieri je peljal...

AVTO
Novice
Novice Mali volvo na obisku, brutalna panamera in GLC AMG ter evforija za električnim nissanom

Zanimiv teden je prinesel Bloombergovo objavo, da kitajski proizvajalec razmišlja o gradnji tovarne v srednji in vzhodni Evropi, med...