Novi clio – skoraj domači adut za nove zmage Novi clio – skoraj domači adut za nove zmage Renault clio je brez dvoma že desetletja najbolj slovenski avtomobil, z dobrimi štirimi metri dolžine v peti generaciji pa ob oblikovni evoluciji in za malo več denarja ponuja veliko tehnične sodobnosti in dobrega počutja.
Novi 2008 bo PSA izstrelil med velesile trga malih SUV Novi 2008 bo PSA izstrelil med velesile trga malih SUV Oglat, velik in tudi povsem električen 2008 cilja na prodajni vrh.
Nemci poskrbeli za rast prodaje avtov v Evropi, Hrvati so nam tesno za petami Nemci poskrbeli za rast prodaje avtov v Evropi, Hrvati so nam tesno za petami Prejšnji mesec je na evropskem avtomobilskem trgu prišlo do rahlega zasuka. Prodaja je prvič po lanskem avgustu zrasla, sicer za skromne štiri promile. Sosednja Hrvaška pa se je po prodaji avtov približala Sloveniji.
BMW F 750 GS & F 850 GS: herr Flick brez palice, očal in z rahlo skuštranimi lasmi BMW F 750 GS & F 850 GS: herr Flick brez palice, očal in z rahlo skuštranimi lasmi BMW srednji razred enduro motociklov F 750 GS in F 850 GS ponujata odlično združitev tehnike, vsakodnevne uporabnosti in sodobnih rešitev. Razlika med njima pa je večja, kot se morda zdi, tudi cenovno. Primerjava skoraj popolnih bavarcev.
Sto let francoskega kruha in iger ter zaključek v stari Ljubljani Sto let francoskega kruha in iger ter zaključek v stari Ljubljani Citroën je svojo stoletnico praznoval tudi v Ljubljani, z razstavo več kot 30 klasikov dolge in bogate zgodovine znamke.

Prek tisoč ''konjev'' v superšportniku mercedes-AMG

Čas branja: 5 min
12.09.2017  23:00
50. obletnico obstoja podjetja AMG so na Frankfurtskem avtomobilskem salonu pri Mercedes-Benzu počastili z razkritjem dolgo pričakovanega hiperšportnega dirkalnika Project One, ki na ceste prinaša tehnologije iz formule ena.
Prek tisoč ''konjev'' v superšportniku mercedes-AMG
Foto: Daimler AG - Global Communicatio

Več iz teme:  
Obveščaj me o novih člankih:  
Mercedes dodaj
AMG dodaj
Dieter Zetsche dodaj
Bugatti dodaj
Mercedes-Benz dodaj

Vse od ranih začetkov motoršporta so inženirji sanjali o tem, da bi tehnologijo iz dirkališč prenesli na cesto. Mercedes-AMG Project One predstavlja prelomnico. To je prvi cestni avtomobil s hibridnim pogonom iz dirkalnika formule ena. Project One predstavlja vrh kar je trenutno tehnološko mogoče proizvesti. »V motoršportu ob soočanju z ostro konkurenco razvijamo tehnologije, od katerih imajo koristi vsa naša vozila,« je ob razkritju dejal Dieter Zetsche.

Novodobna srebrna puščica

Obliko v celoti narekuje aerodinamika. Mišičasto telo, naprej pomaknjena kabina, veliki kolesni loki in dolg zadek prispevajo k aerodinamični učinkovitosti in zmogljivosti pri visokih hitrostih. Strešno linijo krasi velik strešni vstopnik iz ogljikovih vlaken za hlajenje pogonskega sklopa. Elegantno se spusti v navpično plavut, ki izboljša bočno stabilnost v hitrih zavojih. Krilca, strešni vstopnik, plavut, difuzor ter izpušni sistem kričijo formula 1, zaprti odseki polosi in koles pa bolj spominjajo na prototipne dirkalnike iz Le Mansa in mercedesov superšportni CLK GTR.

Znanje, ki se je rodilo na dirkališču

Pogonski sklop sestavlja 1,6-litrski šestvaljni motor, ki je praktično identičen tistem, ki od leta 2014 v Formuli ena poganja tovarniško moštvo Mercedes-AMG. Konvencionalnem motorju družbo delajo kar štirje električni. Po eden poganja sprednji kolesi, motor z notranjim izgorevanjem pa poganja zadnji kolesni par in razvije 500 kilovatov. Elektromotorja spredaj s 120 kilovati omogočata individualno pospeševanje in zaviranje posameznega prednjega kolesa ter s tem selektivno porazdelitev vrtilnega momenta.

Več kot tisoč konjskih moči!

Turbini izpušnih plinov in kompresorja sta ločeni in se nahajata v optimalnem položaju do izpuha in na sesalni strani motorja ter sta med seboj povezani z gredjo. Na njej se nahaja električni motor z 90 kilovati, ki poganja turbino kompresorja. Sistem zagotavlja maksimalno moč v vseh razmerah in izjemno odzivnost, boljšo celo od atmosferskih osem-valjnikov.

Električna turbina presežno energijo iz izpušnega sistema shrani v baterijo ali napaja četrti električni motor, ta premore 120 kilovatov, nameščen na glavni gredi motorja. Skupna moč hibridnega pogonskega sklopa presega 750 kilovatov (1.000 konjskih moči). Motor se brez težav lahko zavrti kar 11.000-krat na minuto. Pogonski sklop dosega 43-odstotno termodinamično učinkovitost, običajni avtomobili pa med 33 in 38 odstotki.

Vrtoglavi pospeški: od 0 do 200 v šestih sekundah

Na električni pogon bo mogoče prevoziti 25 kilometrov. S programom dirkaškega starta do 200 kilometrov na uro pospeši v manj kot šestih sekundah, najvišja hitrost pa presega 350 kilometrov na uro. Neverjetne zmogljivosti omogoča štirikolesni pogon ter robotizirani osem-stopenjski menjalnik. Zavore so keramično-karbonske, ki z rekuperacijo do 80 odstotkov zavorne energije shranijo v litij-ionsko baterijo. Sprednja in zadnja kolesa so večvodilno vpeta.

Dirkalnik formule ena v katerem lahko uživata dva

Mercedes-AMG Project One ponuja vpogled v prihodnost hibridnega pogona športih vozil srebrnih puščic. Izdelali jih bodo le 275, za vsakega pa je bilo potrebno odšteti vsaj 2,25 milijona evrov. Vseh 275 primerkov je že prodanih. V svetu najhitrejših cestnih strojev se bo pomeril s hibridno ''sveto trojico'' ferrarijem laferrari, porschejem 918 spyder, mclarnom P1 ter bugattijem chironom in konigseggom One:1.


Več iz teme:  

Napišite svoj komentar

Da boste lahko napisali komentar, se morate prijaviti.
AVTO
Novice
Novice Cirkus tehnike in adrenalina v režiji Mercedes-Benza 3

Vrhunska tehnologija v službi varnosti in udobja, razkazovanje motornih mišic iz Affalterbacha, piljenje vozniških spretnosti in mnoge...

AVTO
Testi
Testi Z zeleno pošastjo po malem Nürburgringu 5

Ko vseh 430 kilovatov mercedesa-AMG GTR zadiha s polnimi pljuči, dobite pospešek do stotice v 3,6 sekunde in eno najlepših melodij...

AVTO
Testi
Testi Kreacija, ki ostaja magnet za poglede

Ni prav veliko avtomobilov, ki bi po štirih letih in stilski osvežitvi še kar plenili poglede kot prvi dan. Mercedes CLA je med njimi,...

AVTO
Novosti
Novosti Video: (Super)športni terenec s slovenskim sijajem

Prvi vtisi za volanom enega najhitrejših športnih terencev na svetu mercedesa AMG GLC 63 4matic+, ki z grmenjem, pokanjem in pospeški v...

AVTO
Novosti
Novosti Mojstrovina za tiste, ki si želijo vse 3

Za uspešne slovenske poslovneže, lastnike podjetij in predsednike uprav je prišel trenutek, ko imajo v svojem življenju lahko prav vse....

AVTO
Testi
Testi Sproščanje adrenalina z malim AMG A45 3

Z mercedesom–AMG A45 sem na madžarskem dirkališču Hungaroringu dihal za ovratnik superšportniku AMG GT S in se za nekaj trenutkov...

AVTO
Novice
Novice Slovo legende: hribolazca, ki nastaja nedaleč od slovenske meje

V Stuttgartu se od legendarnega terenca, očeta Mercedesovih terencev, poslavljajo z omejenimi serijami. V bogati karieri je peljal...

AVTO
Novosti
Novosti Za volanom razreda S: pregrešno uživata vsaj dva 8

Mercedes-benz razreda S, nesporni prvak najvišjega premijskega razreda, se natančno po štirih letih v jesen pelje prefinjeno drugačen,...