Mercedes z X pogumno vstopa v svet pickupov Mercedes z X pogumno vstopa v svet pickupov Mercedes je svojo ponudbo prvič obogatil s poltovornjakom, njihov razred X za najmanj 36.100 evrov pa naj bi letno prepričal vsaj 40 zahtevnih Slovencev.
Avto, ki je elektrificiral ceste sveta Avto, ki je elektrificiral ceste sveta Skrivnost najbolje prodajanega električnega avta na svetu je v uravnoteženosti vseh lastnosti – od udobja, prostora, dosega in seveda cene pod 30 tisoč evri. Sedaj je na vrsti nova generacija, o njej podrobno že ta četrtek.
Novi mercedes razreda G: ponovno rojstvo kockaste legende brezpotij Novi mercedes razreda G: ponovno rojstvo kockaste legende brezpotij Nesmrtni G-razred je po prvi prenovi širši, daljši in še bolj oborožen za brezpotja. Oblikovno ostaja zvest robovom in ploskvam, v notranjosti razkošen, tehnično pa še bolj prepričljiv.
Sladke težave desetega brata Skupine VW Sladke težave desetega brata Skupine VW Cene za malo Španko seat arono – bencinski trivaljni 1.0 TSI s 70 kilovati stane 14.990 evrov, enako zmogljiv turbodizel 1.6 TDI pa 18.891 evrov.
Športnost po žlički Športnost po žlički Renault twingo GT je avtomobil za tiste, ki so v mestu radi opaženi, hkrati uživajo v bolj dinamični vožnji od enega do drugega semaforja, ali pa med ovinki radi ujezijo večje in močnejše od sebe.

Novi VW polo snubi z golfovimi atributi

11.09.2017  23:20
Volkswagen polo ima novo podobo, postal je večji, prostornejši in predvsem tehnološko naprednejši, zato še nikoli ni bil tako blizu večjemu golfu. Serijsko dobro opremljena šesta generacija k nam pride oktobra za ceno najmanj 12.500 evrov.

Polo ima za seboj več kot uspešno zgodovino in ob golfu ter passatu zagotovo spada med Volkswagnove bestseller modele. Od leta 1975 je prepričal 14 milijonov kupcev, med katerimi je bila pred več kot 20 leti tudi moja "nona". Izpita sicer ni imela, a z italijansko pokojnino je kupila prav njega (zgoraj v sredini), ščepec nemškega šarma, okretnosti, poskočnosti in udobja iz neke druge galaksije pa je po koščkih okušala na sopotniškem sedežu.

V tistih časih je bil zakon 1,4-litrski motor s 60 »konji«, imel je celo ABS in servo volan, med dodatno opremo domačega pola pa sta se znašla daljinsko zaklepanje in električno pomična stekla. Dovolj frajerski je za osvajanje nežnejšega spola, si ga je zaželel in sposodil sotrpin na fakulteti in z njim »na finto« celo res ujel zmenek. Kaj se je zgodilo po tem, ko je po izbranko naslednjič prišel s katrco ni javno znano, ampak novi polo bo pri lovljenju »plena« brez dvoma še bolj uspešen.

Že prve fotografije so bile prepričljive, da je tudi v živo prav mišičast in možat pa smo se prepričali v Hamburgu. V dežju je vpadljiva oranžna barva (ob 13 drugih) prišla še bolj do izraza, a to je bil šele začetek razkrivanja tančice nad polom šeste generacije.

Po oblikovnih potezah precej spominja na večjega in še bolj priljubljenega golfa, z novimi barvami in več nivoji opreme, predvsem pa občutno večji in tehnično krepko založen (tudi z LED žarometi) si novi polo želi stopiti iz golfove sence ter postati celo prva izbira kupcev, ki se odločajo za kompaktno kombilimuzino – tudi v Volkswagnovih salonih.

Glede na to, kar smo videli in otipali, je samozavest oblikovalcev in inženirjev upravičena. Pola so zgradili na koncernski prilagodljivi platformi, prilagojeni za kompaktne modele (MQB A0), na kateri stoji že nova ibiza. Na enem izmed parkirišč smo vmes opazili predhodnika, dolžinski in prostorski prirastek šeste generacije je očiten že iz daljave, polo pa z merami zdaj dosega in nekje celo presega golfa četrte generacije.

Novi polo je največji in najbolj prostoren do sedaj, kar ga naredi zanimivega tudi v vlogi prvega avtomobila v družini. Prvič je presegel dolžino štirih metrov ter se razpotegnil na 405 cm. Glede na predhodnika je za 8,1 cm daljši in za kar 6,9 cm širši, kar se najbolj pozna v notranjosti, pri tem pa je bolj dinamičen, saj je v višino izgubil slab centimeter.

Ker so oblikovalci skrajšali previse, se je za 9,4 cm podaljšala tudi medosna razdalja, ki znaša 256 cm. V njem tako brez težav sedijo štirje odrasli povprečne rasti, spredaj je prostora tudi za višjerasle.

Za četrtino večji je tudi prtljažnik, ki v osnovi meri 351 litrov, ob podrti klopi pa 1.125 litrov, kar je zelo dober argument za družine z otroki.

Oblikovalci so šli v korak s časom tudi v notranjosti, ki je zgrajena povsem na novo, poživijo pa jo dekorativne obloge v osmih barvah ter dodatne kombinacije s tekstilnimi oblogami.

S tem so ugodili mladostniški želji po izražanju lastne podobe, na nadaljnji potek dogodkov v posameznih situacijah lahko blagodejno vplivata ambientalna svetloba in veliko strešno okno, odličen pa je tudi 300-vatni avdio sistem legendarnega proizvajalca slušalk Beats.

Brez osrednjega zaslona, občutljivega na dotik (od 6,5 do osem palcev) seveda ne gre, sploh ker ponuja vso možno povezavo s pametno telefonijo in spletnimi storitvami, na veselje starejših uporabnikov pa so ohranili klasične gumbe za nastavitev glasnosti in upravljanje klimatske naprave.

Ergonomija je pričakovano odlična, odlagalnih prostorov je več kot dovolj, materiali so prijetni na otip, trde plastike je bolj za vzorec, glavna novost pa je (lahko) pred voznikom – prilagodljivi merilniki druge generacije.

Da, v polu se voznik mimogrede počuti, kot da vozi golfa. Prilagodljivi digitalni merilniki so velika novost v razredu, nudijo zanimivo prilagajanje izpisa grafik in podatkov, v praksi pa se izkažejo kot odlična izbira ter vredni doplačila 180 oziroma 340 evrov glede na izbran paket opreme.

Digitalni merilniki polu poleg uporabnosti (denimo navigacija čez cel zaslon) prinašajo tudi vtis tehnološke naprednosti, obenem pa se prav z njimi najbolj razlikujejo od tekmecev.

Še najmanj novosti je pri pogonih, na voljo bo devet različnih motorjev. Prevladujejo bencinski motorji s šestimi različnimi močmi (MPI 48, 55, TSI 70, 85, 110 in 147 kW oziroma od 65 do 200 KM), v ponudbi sta še dva dizla (TDI 59 in 70 kW oziroma 80 in 95 KM), novost pa je litrski agregat na zemeljski plin, ki razvije 66 kilovatov moči (90 KM).

Pri različicah od 70 kW navzgor je mogoča tudi kombinacija z DSG dvosklopčnim menjalnikom, ki krepi udobje med vožnjo ter dviguje prestižnost novega pola. Za malo manj športne so ob običajnih opremah trendline, comfortline in highline pripravili atraktiven paket R-design, za bolj športne pa konec leta prihaja strupeni GTI.

Na cestah v zaledju Hamburga in po mestnih ulicah tega drugega največjega nemškega mesta smo se zapeljali z litrskim turbotrivaljnikom TSI z močjo 85 kW (115 KM) in DSG menjalnikom. Polo je za vožnjo razmeroma nezahteven, kombinacija pa je pisana na srce tako mladim kupcem kot damam in starejšim.

Tipičnega grgranja trivaljnika skoraj ni slišati, tudi vibracij ni kaj dosti čutiti, agregat pa se je izkazal tudi z ugodno porabo 5,7 litra. V mestu hvalimo DSG, ki prestavlja nezaznavno, svoje odlike pa pokaže med pogostimi speljevanji in ustavljanji.

V Hamburgu so nas razvojniki večkrat opozorili na razne tehnološke pripomočke, ki so jih vgradili v novega pola. Že osnovne različice bodo tako imele sistem za nadzor prometa s funkcijo zaviranja v sili in prepoznavanjem pešcev ter s funkcijo naletnega zaviranja.

Za nekaj sto evrov je na voljo še precej drugih sladkorčkov iz razreda višje, kot je denimo radarski tempomat, ki obvlada tudi samodejno vožnjo v koloni, priporočamo pa tudi sistem, ki opozarja na bočni promet pri vzvratni vožnji.

Prvi kupci bodo sicer lahko izbirali med tremi motorji, dvema bencinskima atmosferskima MPI s 65 in 75 konji, v Slovenijo pa novinec prispe prihodnji mesec. Vstopna cena za pola s 55-kilovatnim bencinskim motorjem MPI in opremo trendline bo znašala okrog 12.500 evrov, za razred višjo stopnjo opreme comfortline pa bo treba odšteti še 600 evrov. Polo bo za dobrih 13 tisoč evrov tako nudil sistem za opozorilo pred naleti v mestu in prepoznavanje pešcev, samodejno klimatsko napravo, dnevne LED luči ter elektronsko pomična stekla spredaj in zadaj ter podobno.

VW polo s svojo novo podobo, dolžinskim in prostorskim prirastkom ter digitalizacijo in sodobnimi vozniškimi pomočniki želi dokončno opraviti s statusom avtomobila, s katerim se zadovoljijo tisti, ki si ne morejo privoščiti golfa. Pri Volkswagnu pravijo, da so naredili avto, ki si ga bodo ljudje želeli kot prvo izbiro.

Dodatna vsebina ni prikazana, ker niste dovolili prejema piškotkov z zunanjih strežnikov. Spremeni...
Oznake:   radar Radar: Dostava obvestila ob objavi članka, ki vsebuje oznako.

Napišite svoj komentar

Da boste lahko napisali komentar, se morate prijaviti.
AVTO
Novice
Novice Šestnajst milijonov kupcev, pa mu še vedno ni dovolj 3

Polo je po novem notranje prostornejši in prtljažniško razsežnejši, serijsko precej dobro založen z različnimi asistenčnimi...

FINANCE
Članki
Članki Evropska komisija: Zaupamo vodstvu Mariana Rajoya, da bo rešil zadevo 59

Dan po nedeljskem katalonskem referendumu je prinesel prvi uradni odziv evropske komisije

FINANCE
Članki
Članki Evroposlanci tudi o širitvi šengna na Bolgarijo in Romunijo ter o Ryanairu 8

Na plenarnem zasedanju od 2. do 5. oktobra v Strasbourgu bodo govorili tudi o šengnu, brexitu, ustanovitvi evropskega javnega tožilstva...

FINANCE
Članki
Članki (Brexit) Dve omehčani britanski stališči, ki bi ju morali poznati

Pogajalski ekipi EU in Velike Britanije začenjata četrti krog pogajanj o brexitu; ta bo predvidoma tekel v senci petkovega govora...

FINANCE
Nemčija danes voli: kdaj bo znan izid in komu koristi, da so volivci vse starejši 3

V Nemčiji imajo danes parlamentarne volitve. Kot kažejo raziskave javnega mnenja, bodo v državi za zmagovalko izbrali Angelo Merkel, ni...

FINANCE
Članki
Članki Kdo bo najbolj občutil, da je Umar izboljšal napoved rasti BDP 3

Deset stvari, ki jih morate vedeti o sveži napovedi gospodarske rasti v Sloveniji, ki so jo pripravili na Umarju in jo glede na pomlad...