Trenutek resnice za evropsko avtoindustrijo, nič več zavajanja pri porabi goriva: Od danes morajo vsi novi modeli avtomobilov v Evropi opraviti nove meritve izpustov in porabe v dejanskih voznih razmerah (RDE) ter izboljšane laboratorijske meritve (WLTP), je sklenila evropska komisija. Pojasnjujemo oba cikla realnejših meritev porabe in izpustov.
Kako so Francozi že lani razkrili umazano skrivnost avtoindustrije - koliko zares porabi vaš avto.
Kaj se dogaja z našim ljubim dizlom? Temni oblaki dizelskim motorjem krčijo delež, znižujejo vrednost in strašijo Nemce, da z njimi ne bodo mogli v mestna središča; ljubezen Slovencev ostaja močna, a ne neomajna. Je vse skupaj le lov na čarovnice, kot ga je opisal prvi mož slovenske Hidrie?
Nemške trgovce tišči zaloga 300 tisoč nezaželenih novih dizlov: Nemški trgovci imajo na zalogi 300 tisoč novih avtomobilov z dizelskim motorjem emisijskih norm Euro5 v vrednosti približno 4,5 milijarde evrov. Tri četrtine trgovcev z omenjeno zalogo je že odpisalo del njihove vrednosti.
Dizelski motorji so osrednja tema nemškega predvolilnega boja, Angela Merkel lastnike dizelskih avtov poziva k skupinski tožbi proti proizvajalcem.
Ford mustang 5.0 V8: Pet litrov čistega testosterona: Ford mustang pozornost pritegne s svojim divjim videzom in napetimi mišicami, njegov mogočni petlitrski osemvaljnik pa sporoča, da tu ni prostora za mehkužce.
Mercedes-Benzov športni terenec GLA za slabih 40 tisočakov ponuja uglajenost na asfaltu in zmogljivosti na terenu, vse skupaj pa podčrta z eleganco in okretnostjo
V priljubljeni razred B SUV prihaja Volkswagnov športni terenec T-roc, ki po merah in prostornosti presega golfa; v Nemčiji bo osnovni model stal pod 20 tisoč evri.
Porsche, ki je spremenil prihodnost znamke: Čeprav sprva osovražen, nerazumljen, je cayenne danes prava zgodba o uspehu. Porsche za katerega se je leta zdelo, da nikakor ne sodi k tej znamki, se zmagoslavno predstavlja v tretji generaciji.
V sedlu golih bavarcev; BMW R nineT pure in racer: Prvi BMW R nineT je med kupce zapeljal kot bahav in odlično opremljen klasik, visoka cena pa je krčila krog za sodobnega klasika z aluminijastim rezervoarjem, zato so v tej sezoni predstavili različico pure skorajda brez dodatkov in dostopnejšo ceno 12.800 evrov. Pure je po besedah BMW priložnost za kupce, da si motocikel nadgradijo po svoje. Tridelni okvir omogoča denimo zamenjavo zadnjega dela s sedežem vred. A prava novost je R nineT racer s ceno 13.700 evrov. Klasik v stilu superšportnikov sedemdesetih in osemdesetih let, z neminljivo lepoto ter presenetljivo kombinacijo tehnike in vozne izkušnje.
Kia rio se tudi v prenovljeni izdaji vozi v nižjem razredu, prav tistem, ki ga na slovenskem trgu že dolga leta ali desetletja obvladuje »slovenski« clio.
Na slovenske ceste je s ceno od 10.740 evrov zapeljala že sedma generacija Fordove fieste, ki je v 41. letih prepričala že tisoče Slovencev. Na pogled ostaja stara znanka, zato pa je mladostna v kabini in predvsem zelo varna.
VW izdelal že 150 milijonov avtov, med tovarnami je bila najbolj produktivna tista v domačem Wolfsburgu, v 72 letih je izdelala 44 milijonov avtomobilov.
Uspešen delovni teden vam želim!
Miloš Milač, urednik portala avto.finance.si