Avto

VW T-roc: zamudnik s poštenimi aduti

V priljubljeni razred B SUV prihaja Volkswagnov športni terenec T-roc, ki po merah in prostornosti presega golfa; v Nemčiji bo osnovni model stal pod 20 tisoč evri

Izpostavljamo

FINANCE
Avto
Prva vožnja s porschejem macanom e: konec bencinske in začetek električne romantike
Avto
AvtoMiloš Milač Prva vožnja s porschejem macanom e: konec bencinske in začetek električne romantike 8

Ekskluzivno - po terenskem poligonu in stezi Porschejevega centra v Leipzigu z novim električnim porschejem macanom, elektrozverino z več kot 600 konji, ki bo v celoti nadomestila bencinskega macana.

FINANCE
PMM
(Miloš živi trajnostno, 22. del): Primerjava – električni avto je že danes cenejši od bencinskega
Pametna mesta in mobilnost
Pametna mesta in mobilnostMiloš Milač (Miloš živi trajnostno, 22. del): Primerjava – električni avto je že danes cenejši od bencinskega 14

Električni avtomobili so tudi cenovno vse bliže primerljivim bencinskim. Po natančnem izračunu, ki vsebuje tudi spodbude Eko sklada, pa so lahko celo precej cenejši, dokazujem na podlagi novega domačega električnega avta – cupre born bold.

FINANCE
Manager
Moje najlepše in najbolj znamenite ceste sveta
Manager
ManagerMiloš Milač Moje najlepše in najbolj znamenite ceste sveta 4

Vzpon na Transfagarasan v Romuniji, Džebel Hafit v Abu Dabiju, Visoki Atlas v Maroku, Angeles Crest v Kaliforniji, prek otokov do Key Westa na Floridi ali preprosto med zavoji slovenskih biserov.

29.08.2017 23:10
Čas branja: 3 min
VW T-roc: zamudnik s poštenimi aduti
Volkswagen T-roc je zasnovan na skrajšani prilagodljivi platformi MQB, dolg je (za ta razred) kar zajetnih 4,23 metra, visok 1,57 metra, v medosju pa meri 2,6 metra. Mere zagotavljajo precejšnjo prostornost, saj ga postavljajo nad večino tekmecev. Foto: Volkswagen

Volkswagen se je razreda majhnih oziroma B SUV lotil v znanem slogu. Prihaja pozno, v času, ko so si tekmeci že izbojevali prostor na trgu. A če pogledamo v preteklost, strategija ni napačna. T-roc vozi po sledeh tourana in tiguana, zamudnikov, ki sta hitro zapeljala na vrh svojega razreda.

Novi volkswagen T-roc vstopa v razred majhnih športnih terencev B SUV, ki letos dosega »le« desetodstotno rast prodaje v Evropi. Na stari celini so renault captur, peugeot 2008, opel mokka X (to so trije najmočnejši predstavniki) in drugi prepričali 853 tisoč kupcev in si odrezali več kot desetino evropskega trga. Na letni ravni analitiki napovedujejo prodajo prek 1,6 milijona avtomobilov B SUV, to pa je že številka, ki nekdaj nišna vozila prestavlja v velik in samostojen razred.

In kaj ponuja novi T-roc, avto, ki se vozi pod tiguanom in vzporedno z nekaj bolj prestižnim audijem Q2? Zasnovan je na skrajšani prilagodljivi platformi MQB, dolg je (za ta razred) kar zajetnih 4,23 metra, visok 1,57 metra, v medosju pa meri 2,6 metra. Mere zagotavljajo precejšnjo prostornost, saj ga postavljajo nad večino, a ne nad vse tekmece. Mersko se T-rocu ni treba sramovati niti pred sestrskim golfom, predstavnikom razreda C klasičnih kompaktnih kombilimuzin. S prtljažnikom 445 litrov (do 1.290 litrov ob podrti zadnji klopi) pa se postavlja v vrh razreda in celo nad crossoverje razreda C.

Oblikovno je T-roc zmes zadnjih potez te znamke z nekaj bolj robustnim pridihom in več svobode, kot si jo oblikovalci lahko privoščijo pri golfu ali polu.

Tehnično pa se baha z bogato varnostno opremo. V vseh T-rocih bodo serijsko vgrajeni funkcija večnaletnega zaviranja, aktivna asistenca za ohranjanje smeri Lane Assist in sistem za nadzor prometa Front Assist s prepoznavanjem pešcev in mestno funkcijo zaviranja v sili. Del serijske opreme so tudi klimatska naprava, multimedijski sistem Composition Colour, zadnje LED-luči, optični ščitnik za podvozje (črne barve) in dnevne LED-luči v odbijaču.

Kaj bo za doplačilo? Sistem za samodejno uravnavanje razdalje ACC, kamera za vzvratno vožnjo Rear View, asistenca za menjavo voznega pasu z asistenco za odparkiranje Rear Traffic Alert, asistenca za menjavo voznega pasu s senzorjem za mrtvi kot, parkirni sistem s krmilno avtomatiko Park Assist, vključno z zavorno asistenco za manevriranje, asistenca za zastoje in sistem Emergency Assist.

Novinca bodo poganjali trije bencinski in trije dizelski motorji. Nekateri bodo na voljo s sprednjim pogonom in ročnim menjalnikom, nekateri pa s sprednjim ali štirikolesnim pogonom 4Motion (serijsko z uravnavanjem vozne dinamike 4Motion Active Control) in sedemstopenskim menjalnikom z dvojno sklopko (DSG). Na evropskih trgih bo novembra letos, v Nemčiji pa bo osnovni model stal pod 20 tisoč evrov.

Foto: Volkswagen

Napišite svoj komentar

Da boste lahko napisali komentar, se morate prijaviti.
Več o temi
Kliknite [+] poleg oznake in se prijavite na obveščanje. S klikom na ime posamezne oznake preverite seznam člankov.
OGLAS
FINANCE
Zakaj je energetska samooskrba za podjetja tako pomembna in kakšne so rešitve na trgu?

Sončne elektrarne nudijo podjetjem cenovno ugodno, trajnostno in zanesljivo oskrbo z energijo, kar pomembno zmanjšuje stroške, še...

FINANCE
Avto
Tako električno prihodnost vidita VW in Audi
Avto
AvtoMiloš Milač Tako električno prihodnost vidita VW in Audi 9

Drzna koncepta sta požela veliko pozornosti na avtomobilskem salonu v Frankfurtu, oba poganja elektrika

FINANCE
Avto
Imperij vrača udarec in s T-rocom odpira modelsko ofenzivo
Avto
AvtoJanez Kovačič Imperij vrača udarec in s T-rocom odpira modelsko ofenzivo 5

Za volanom volkswagna T-roca, ki ga matična tovarna pošilja na trg in s tem morda dokazuje, da so v Wolfsburgu končno začeli pihati drugačni oziroma sveži oblikovalski vetrovi

FINANCE
Avto
VW izdelal že 150 milijonov avtov, jubilejni golf ni dizelski
Avto
AvtoMiloš Milač VW izdelal že 150 milijonov avtov, jubilejni golf ni dizelski

Med tovarnami je bila najbolj produktivna tista v domačem Wolfsburgu, v 72 letih je izdelala 44 milijonov avtomobilov.

FINANCE
(Revija Prevozi) Slovenska bitka s kitajskimi zmaji
PRO
Finance
Redakcija Prevozi (Revija Prevozi) Slovenska bitka s kitajskimi zmaji (PRO)

Vabimo vas k brezplačnemu prenosu revije Prevozi.

FINANCE
Avto
Fantomski volkswagni v Franciji
Avto
AvtoMiloš Milač Fantomski volkswagni v Franciji 4

Skoraj 800 tisoč avtomobilov znamk skupine Volkswagen se je v Franciji znašlo na seznamu prodanih vozil, čeprav še niso imeli končnega kupca

FINANCE
Avto
Volkswagen v novem škandalu: posojilo EIB naj bi dobili z goljufijo
Avto
AvtoBlaž Abe Volkswagen v novem škandalu: posojilo EIB naj bi dobili z goljufijo 3

Še en udarec za nemško avtomobilsko industrijo

FINANCE
Avto
Je afera Dieselgate ustvarila nov kartel?
Avto
AvtoMiloš Milač Je afera Dieselgate ustvarila nov kartel?

Volkswagen, Audi, BMW in Porsche naj bi sklenili kartelni dogovor o oblikovanju cen sistemov za čiščenje dizelskih motorjev, poroča nemški časnik Der Spiegel

IZVOZNIKI
Novice
MLM sklenil večmilijonski posel s Volkswagnom