Nemški ponudnik poštnih storitev Deutsche Post bo skupaj z avtomobilskim proizvajalcem Ford do konca prihodnjega leta izdelal 2.500 električnih dostavnikov in jih ponudil na trgu.
Deutsche Post je bil pri obnovi voznega parka doslej najdrznejši nacionalni ponudnik poštnih storitev. Ko je konec leta 2014 prevzel manjšega proizvajalca električnih dostavnikov streetscooter, je še isti mesec svoj vozni park opremil s 50 električnimi dostavniki in v naslednjih dveh letih pošteno spremenil strategijo v smeri elektromobilnosti.
Zdaj ima Deutsche Post v voznem parku že 2.600 streetscooterjev, ki so izdelani na šasijah serijskih proizvajalcev dostavnikov. Letos pa bo posel razširil za dodatnih deset tisoč električnih kombijev v dveh velikostnih izvedbah work in work L. Tretji, največji, work XL bo izdelan na osnovi šasije forda transita, Deutsche Post pa ga bo uporabljal za lasten vozni park in ga poleg tega ponudil še na prostem trgu. Nemški nacionalni ponudnik poštnih storitev se bo torej prelevil v avtomobilskega proizvajalca.
Kako pa Pošta Slovenije sledi trendu elektrifikacije dostave poštnih pošiljk? Začela je precej zgodaj, leta 2010 je vozni park dizelskih vozil dopolnila s petimi manjšimi dostavniki piaggio porter na električni pogon. Skromne začetke so letos nadgradili z nakupom 17 električnih renaultov kangoojev expres Z. E. Stroški uporabe električnih dostavnikov bodo po njihovi oceni za 30 odstotkov nižji kot pri dizelskih dostavnikih.