Bavarska pošast, ukročena kot hišni ljubljenček Bavarska pošast, ukročena kot hišni ljubljenček Novi BMW M5 je inteligentna preobrazba nekdanjega limuzinskega dirkača. Je izjemno hiter, obvladljiv in še vedno zabaven avto, ki se pomika v razred superšportnikov.
Veliki scrambler za neukročene veterane Veliki scrambler za neukročene veterane Vožnja z rumenim scramblerjem 1100 je lahko tako zenovska, da v spominih nanjo meditiraš skozi zimo, še pred začetkom nove sezone pa z veseljem cesti ukradeš kakšen sončen dan.
Najcenejši, najbolj zanesljivi, kleni in razburljivi Najcenejši, najbolj zanesljivi, kleni in razburljivi Koncentrat, zaradi praznikov, dvotedenskega dogajanja prinaša pregled najcenejših 4x4 avtov v Sloveniji, električnih avtov glede na doseg baterije, opise kopice športnih terencev, pregled poslovanja Volva, Renaulta in Nissana, vrline osveženega volkswagna passata in prvo pomladno lastovko na dveh kolesih - ducati scrambler 1100.
Koliko kilometrov lahko prevozijo današnji električni avtomobili? Koliko kilometrov lahko prevozijo današnji električni avtomobili? Preverili smo, kateri električni avtomobili vas bodo zapeljali najdlje. Razporedili smo jih po dosegu, izmerjenem po novem merilnem ciklu WLTP. Ta prinaša realnejšo sliko od starega NEDC. Pogledali pa smo tudi, kako doseg merijo Američani.
Leta 2020 vsi novi avtomobili s sistemom za samodejno zaviranje Leta 2020 vsi novi avtomobili s sistemom za samodejno zaviranje Štirideset držav, vključno z Japonsko in EU, je potrdilo osnutek p(Združenih narodov#Organizacija združenih narodov) (ZN), ki leta 2020 predvideva obvezno vgradnjo sistema za samodejno zaviranje v osebne in lahke dostavne avtomobile.

Presežki bavarske superlimuzine M5

Čas branja: 4 min
24.08.2017  00:01
Novi BMW M5 zmore 441 kilovatov, 600 konjskih moči, in prvič ponuja širikolesni pogon; do stotice se izstreli v 3,4 sekunde
Presežki bavarske superlimuzine M5
Novi BMW M5 prvič s štirikolesnim pogonom M xDrive, ki deluje s pomočjo osrednjega razdelilnega gonila z lamelno sklopko in porazdeljuje moč popolnoma prilagodljivo med sprednjo in zadnjo premo. Tudi aktivni M diferencial na zadnji premi ima učinek zapore med nič in 100 odstotki.

Več iz teme:  
BMW > DSC > MDM > Carbon >
Obveščaj me o novih člankih:  
BMW dodaj
DSC dodaj
MDM dodaj
Carbon dodaj

BMW je včeraj razkril že šesto generacijo superlimuzine M5, ki je močnejša, hitrejša, lažja in bolj požrešna od prejšnje. Štirikolesni pogon je izdelan v slogu BMW, prenos moči na prednja kolesa je lahko povsem prekinjen.

Vrhunci novega BMW M5

  • Poganja ga v osnovi enak 4,4-litrski bencinski V8 z na novo razvitima turbopolnilnika, učinkovitim posrednim hlajenjem polnilnega zraka in višjim tlakom vbrizgavanja goriva.
  • Motor zmore 441 kilovatov/600 konjskih moči in 750 newtonmetrov navora med 1.800 in 5.600 vrtljaji na minuto.
  • Pospešek od 0 do 100 kilometrov na uro traja le 3,4 sekunde (sekundo manj kot pri predhodniku), od 0 do 200 kilometrov na uro pa 11,1 sekunde (predhodnik v 13 sekundah). Največja hitrost je elektronsko omejena na 250 kilometrov, dodatek M driver’s mejo dvigne na 305 kilometrov na uro.
  • Povprečna poraba goriva je 10,5 litra bencina na sto kilometrov (izpust je 241 gramov ogljikovega dioksida na kilometer), kar je 0,6 litra več kot pri predhodniku.
  • Štirikolesni pogon M xDrive deluje s pomočjo osrednjega razdelilnega gonila z lamelno sklopko in porazdeljuje moč popolnoma prilagodljivo med sprednjo in zadnjo premo, odvisno od potreb.
  • Aktivni M diferencial na zadnji premi prav tako deluje popolnoma prilagodljivo, ima učinek zapore med nič in 100 odstotki.
  • Značaj M xDrive se lahko prilagodi po želji. Voznik lahko izbira med različnimi konfiguracijami, ki temeljijo na kombinacijah z načini DSC (DSC on, MDM, DSC off) in M xDrive (4WD, 4WD Sport, 2WD).
  • Trije načini M xDrive z izklopljenim DSC so namenjeni uporabi na dirkalni stezi. Tukaj lahko voznik izbira med tremi konfiguracijami, vključno z možnostjo, kjer se prenos moči izvaja izključno prek zadnjega kolesnega para (2WD).
  • Osemstopenjski klasični samodejni menjalnik je nadomestil sedemstopenjskega dvosklopčnega. Dodatna funkcija drivelogic vozniku omogoča, da prilagodi njegovo delovanje. Pri uporabi na dirkališču osemstopenjski menjalnik M Steptronic omogoča bliskovite prestavne čase, obljublja BMW.
  • Inženirji oddelka BMW M so preoblikovali širši bočni steni spredaj in sprednji odbijač, ki vključuje večje vstopne odprtine za zrak – za hladilne sisteme in zavore. Nov je tudi zadnji difuzor.
  • Štirje zaključki izpušnega sistema in nastavitev zvoka s pomočjo krmiljenja loput v sistemu.
  • Pokrov motorja je izdelan iz aluminija, streha pa iz plastike, ojačene z ogljikovimi vlakni (CFRP), lažji kot prej je tudi izpušni sistem.
  • Novi M5 tehta 1.930 kilogramov, kljub štirikolesnemu pogonu je za 25 kilogramov lažji od predhodnika z zadnjim pogonom. Nova generacija serije 5 je sicer prinesla prihranek 100 kilogramov pri masi.
  • Za doplačilo bodo na voljo M Carbon keramične zavore z zavornimi sedli zlate barve in 23 kilogramov manjšo maso kot klasične.
  • Trgovci z vozili BMW M bodo naročila za novo vozilo BMW M5 sprejemali od septembra, v Nemčiji bo stal 117.900 evrov. Dobava je predvidena spomladi 2018.
  • Vzporedno bo na voljo BMW M5 First Edition, različica posebne izdaje, omejene na 400 primerkov po vsem svetu. Ta ima kovinsko lakiranje BMW Individual Frozen Dark Red, zanjo pa bo treba odšteti dodatnih 19.500 evrov.

Foto: BMW


Več iz teme:  
BMW > DSC > MDM > Carbon >

Napišite svoj komentar

Da boste lahko napisali komentar, se morate prijaviti.
AVTO
Novosti
Novosti Novi BMW X3. Se šalite!? 4

Večji, a vseeno za 55 kilogramov lažji od predhodnika. Pod kožo pa je povsem nov, čeprav tega na prvi pogled ne boste opazili

AVTO
Novosti
Novosti Drzen koncept, ki razkriva obline novega BMW Z4

BMW Z4 se vrača. Leta 2018 prihaja nova generacija, ki bo po napovedih močno podobna konceptu, danes predstavljenim v Kaliforniji

AVTO
Novice
Novice Bavarske mišice so vse bolj električne 9

Električni avtomobili in priključni hibridi danes ne predstavljajo več eksotike, zato pa so toliko bolj redki primerki, ki so videti...

AVTO
Novosti
Novosti Tekmeci so BMW prisilili v spremembe, M5 se bo odrival z vsemi štirimi

Moč okoli 600 ''konjev'' in štirikolesni pogon M xDrive pri katerem bo mogoče izključiti pogon prednjega para

AVTO
Novice
Novice BMW M760Li xDrive: v objemu superlimuzine za 277 tisočakov 14

Pri polnem plinu imaš občutek, da se ti je povesil želodec in da bo avto ravnokar poletel, saj motorju kar ne zmanjka sape, pravzaprav...

AVTO
Posel
Posel (Intervju) Šef električnih BMW i: Dizel bo še dolgo ohranil prednosti pred elektriko 1

Intervju z Dirkom Arnoldom, podpredsednikom produktnega menedžmenta BMW-znamke za elektromobilnost BMW i

AVTO
Novosti
Novosti Karavan, ki vam ga bodo zavidali 1

BMW je z novo karavansko petico združil na videz nezdružljivo. Športnost, eleganco in poželjivost menedžerske limuzine so s...