Avto

Presežki bavarske superlimuzine M5

Novi BMW M5 zmore 441 kilovatov, 600 konjskih moči, in prvič ponuja širikolesni pogon; do stotice se izstreli v 3,4 sekunde

Izpostavljamo

FINANCE
Avto
Prva vožnja s porschejem macanom e: konec bencinske in začetek električne romantike
Avto
AvtoMiloš Milač Prva vožnja s porschejem macanom e: konec bencinske in začetek električne romantike 8

Ekskluzivno - po terenskem poligonu in stezi Porschejevega centra v Leipzigu z novim električnim porschejem macanom, elektrozverino z več kot 600 konji, ki bo v celoti nadomestila bencinskega macana.

FINANCE
PMM
(Miloš živi trajnostno, 22. del): Primerjava – električni avto je že danes cenejši od bencinskega
Pametna mesta in mobilnost
Pametna mesta in mobilnostMiloš Milač (Miloš živi trajnostno, 22. del): Primerjava – električni avto je že danes cenejši od bencinskega 14

Električni avtomobili so tudi cenovno vse bliže primerljivim bencinskim. Po natančnem izračunu, ki vsebuje tudi spodbude Eko sklada, pa so lahko celo precej cenejši, dokazujem na podlagi novega domačega električnega avta – cupre born bold.

FINANCE
Manager
Moje najlepše in najbolj znamenite ceste sveta
Manager
ManagerMiloš Milač Moje najlepše in najbolj znamenite ceste sveta 4

Vzpon na Transfagarasan v Romuniji, Džebel Hafit v Abu Dabiju, Visoki Atlas v Maroku, Angeles Crest v Kaliforniji, prek otokov do Key Westa na Floridi ali preprosto med zavoji slovenskih biserov.

24.08.2017 00:01
Čas branja: 4 min
Presežki bavarske superlimuzine M5
Novi BMW M5 prvič s štirikolesnim pogonom M xDrive, ki deluje s pomočjo osrednjega razdelilnega gonila z lamelno sklopko in porazdeljuje moč popolnoma prilagodljivo med sprednjo in zadnjo premo. Tudi aktivni M diferencial na zadnji premi ima učinek zapore med nič in 100 odstotki.

BMW je včeraj razkril že šesto generacijo superlimuzine M5, ki je močnejša, hitrejša, lažja in bolj požrešna od prejšnje. Štirikolesni pogon je izdelan v slogu BMW, prenos moči na prednja kolesa je lahko povsem prekinjen.

Vrhunci novega BMW M5

  • Poganja ga v osnovi enak 4,4-litrski bencinski V8 z na novo razvitima turbopolnilnika, učinkovitim posrednim hlajenjem polnilnega zraka in višjim tlakom vbrizgavanja goriva.
  • Motor zmore 441 kilovatov/600 konjskih moči in 750 newtonmetrov navora med 1.800 in 5.600 vrtljaji na minuto.
  • Pospešek od 0 do 100 kilometrov na uro traja le 3,4 sekunde (sekundo manj kot pri predhodniku), od 0 do 200 kilometrov na uro pa 11,1 sekunde (predhodnik v 13 sekundah). Največja hitrost je elektronsko omejena na 250 kilometrov, dodatek M driver’s mejo dvigne na 305 kilometrov na uro.
  • Povprečna poraba goriva je 10,5 litra bencina na sto kilometrov (izpust je 241 gramov ogljikovega dioksida na kilometer), kar je 0,6 litra več kot pri predhodniku.
  • Štirikolesni pogon M xDrive deluje s pomočjo osrednjega razdelilnega gonila z lamelno sklopko in porazdeljuje moč popolnoma prilagodljivo med sprednjo in zadnjo premo, odvisno od potreb.
  • Aktivni M diferencial na zadnji premi prav tako deluje popolnoma prilagodljivo, ima učinek zapore med nič in 100 odstotki.
  • Značaj M xDrive se lahko prilagodi po želji. Voznik lahko izbira med različnimi konfiguracijami, ki temeljijo na kombinacijah z načini DSC (DSC on, MDM, DSC off) in M xDrive (4WD, 4WD Sport, 2WD).
  • Trije načini M xDrive z izklopljenim DSC so namenjeni uporabi na dirkalni stezi. Tukaj lahko voznik izbira med tremi konfiguracijami, vključno z možnostjo, kjer se prenos moči izvaja izključno prek zadnjega kolesnega para (2WD).
  • Osemstopenjski klasični samodejni menjalnik je nadomestil sedemstopenjskega dvosklopčnega. Dodatna funkcija drivelogic vozniku omogoča, da prilagodi njegovo delovanje. Pri uporabi na dirkališču osemstopenjski menjalnik M Steptronic omogoča bliskovite prestavne čase, obljublja BMW.
  • Inženirji oddelka BMW M so preoblikovali širši bočni steni spredaj in sprednji odbijač, ki vključuje večje vstopne odprtine za zrak – za hladilne sisteme in zavore. Nov je tudi zadnji difuzor.
  • Štirje zaključki izpušnega sistema in nastavitev zvoka s pomočjo krmiljenja loput v sistemu.
  • Pokrov motorja je izdelan iz aluminija, streha pa iz plastike, ojačene z ogljikovimi vlakni (CFRP), lažji kot prej je tudi izpušni sistem.
  • Novi M5 tehta 1.930 kilogramov, kljub štirikolesnemu pogonu je za 25 kilogramov lažji od predhodnika z zadnjim pogonom. Nova generacija serije 5 je sicer prinesla prihranek 100 kilogramov pri masi.
  • Za doplačilo bodo na voljo M Carbon keramične zavore z zavornimi sedli zlate barve in 23 kilogramov manjšo maso kot klasične.
  • Trgovci z vozili BMW M bodo naročila za novo vozilo BMW M5 sprejemali od septembra, v Nemčiji bo stal 117.900 evrov. Dobava je predvidena spomladi 2018.
  • Vzporedno bo na voljo BMW M5 First Edition, različica posebne izdaje, omejene na 400 primerkov po vsem svetu. Ta ima kovinsko lakiranje BMW Individual Frozen Dark Red, zanjo pa bo treba odšteti dodatnih 19.500 evrov.

Foto: BMW

Napišite svoj komentar

Da boste lahko napisali komentar, se morate prijaviti.
Več o temi
Kliknite [+] poleg oznake in se prijavite na obveščanje. S klikom na ime posamezne oznake preverite seznam člankov.
OGLAS
FINANCE
Kako brez stresa do sončne elektrarne?

Ste vlogo za postavitev in priklop vaše sončne elektrarne že oddali in morda celo tudi pridobili soglasje? Ali pa o samooskrbi z...

FINANCE
Avto
Novi BMW X3. Se šalite!?
Avto
AvtoMiloš Milač Novi BMW X3. Se šalite!? 2

Večji, a vseeno za 55 kilogramov lažji od predhodnika. Pod kožo pa je povsem nov, čeprav tega na prvi pogled ne boste opazili

FINANCE
Avto
Za volanom BMW X3: videz, ki pošteno zavaja
Avto
AvtoMiloš Milač Za volanom BMW X3: videz, ki pošteno zavaja 14

Oblikovno komaj kaj spremenjen novi BMW X3 se izkaže z izjemno vsebino, ki ta uspešni športni terenec dviga na višjo raven. S športnim X3 M40i smo se zapeljali po znanih zavojih, z dizelskim X3 xDrive 30d pa po gozdnih poteh zahodne Portugalske.

FINANCE
Avto
Bavarske mišice so vse bolj električne
Avto
AvtoMatej Kačič Bavarske mišice so vse bolj električne 8

Električni avtomobili in priključni hibridi danes ne predstavljajo več eksotike, zato pa so toliko bolj redki primerki, ki so videti športno in se tako tudi peljejo. Gotovo ste zdaj pomislili na BMW in prav imate.

FINANCE
(Revija Prevozi) Slovenska bitka s kitajskimi zmaji
PRO
Finance
Redakcija Prevozi (Revija Prevozi) Slovenska bitka s kitajskimi zmaji (PRO)

Vabimo vas k brezplačnemu prenosu revije Prevozi.

FINANCE
Avto
Drzen koncept, ki razkriva obline novega BMW Z4
Avto
AvtoUroš Božin Drzen koncept, ki razkriva obline novega BMW Z4

BMW Z4 se vrača. Leta 2018 prihaja nova generacija, ki bo po napovedih močno podobna konceptu, danes predstavljenim v Kaliforniji

FINANCE
Avto
Tekmeci so BMW prisilili v spremembe, M5 se bo odrival z vsemi štirimi
Avto
AvtoMiloš Milač Tekmeci so BMW prisilili v spremembe, M5 se bo odrival z vsemi štirimi

Moč okoli 600 ''konjev'' in štirikolesni pogon M xDrive pri katerem bo mogoče izključiti pogon prednjega para

FINANCE
Avto
BMW M760Li xDrive: v objemu superlimuzine za 277 tisočakov
Avto
AvtoMiloš Milač BMW M760Li xDrive: v objemu superlimuzine za 277 tisočakov 14

Pri polnem plinu imaš občutek, da se ti je povesil želodec in da bo avto ravnokar poletel, saj motorju kar ne zmanjka sape, pravzaprav nikoli

FINANCE
Avto
Kako je BMW 5 gran turismo postal pravi BMW