Misija mogoče – z električnim renaultom na dopust brez centa stroškov za energijo: vikend pred Marijinim vnebovzetjem sem polno naložil prtljažnik Renaultovega zoeja R90 z baterijo zmogljivosti 41 kilovatnih ur, spakiral družino in zoeja, obteženega na 1,8 tone, pognal proti morju. Cilj je bil preizkus, ali električni avto za dostopno ceno (od 16 do 20 tisočakov plus najem baterije) zmore vikend družinski dopust brez prevelikega stresa.
BMW M760Li xDrive: v objemu superlimuzine za 277 tisočakov: redke so priložnosti zagnati stroj, ki je dolgoročno obsojen na propad, čeprav sodi med bisere motorogradnje – mogočen 12-valjni motor s 610 »konji« se do stotice izstreli v 3,9 sekunde in že naslednji hip se je mogoče zazibati v razkošje foteljev v zadnjem delu, kjer vas čakajo tri tablice, hladilnik … To smo doživeli v objemu BMW M760Li xDrive, trenutno najdražjega, najmočnejšega, najdaljšega in pri pospeških najhitrejšega serijskega BMW.
Za primerjavo še dva testa BMW sedmic: 730d za 165 tisočakov in 740Ld za 171 tisoč evrov, ki sta imeli vse, razen V12 stroja… Za protiutež pa še Janezov preizkus največjega tekmeca sedmice – mercedes-benza razreda S in Urošove predstavitve povsem novega audija A8.
Deutsche Post elektrificira dostavo, kako ji sledi Pošta Slovenije: Logistika je eno od področij, na katerih dizelske motorje v dostavnikih že zamenjujejo električni. Deutsche Post lastne električne dostavnike prodaja tudi na trgu, Pošta Slovenije bo letos kupila 17 električnih dostavnikov, prihodnje leto pa še 15.
V letošnje saharsko poletje se je pripeljal tudi komaj kaj spremenjeni in za nekaj skromnih centimetrov daljši nissan X-trail, nežni športni terenec ali morda crossover, ki smo ga vozili v okolici nekdaj cesarskega Dunaja.
Toyota je že dolga leta vodilna azijska znamka v Evropi, vse bolj pa mu za ovratnik dihata Nissan" title="Nissan">Nissan in Hyundai" title="Hyundai">Hyundai. Zadnji želi z razširjeno ponudbo SUV do leta 2021 prevzeti položaj vodilne azijske znamke v Evropi
Novi modeli so spremenili trend, kabrioleti so po osmih zaporednih negativnih letih v Evropi spet v vzponu. Lani je prodaja zrasla za 18 odstotkov, letos za 8,7 odstotka.
Uspešen delovni teden vam želim!
Miloš Milač, urednik portala avto.finance.si
P. S.: Spremljajte nas tudi na Twitterju in Facebooku.