Toyota je že dolga leta vodilna azijska znamka v Evropi, vse bolj pa mu za ovratnik dihata Nissan in Hyundai. Zadnji želi z razširjeno ponudbo SUV do leta 2021 prevzeti položaj vodilne azijske znamke v Evropi
Hyundai bo do leta 2019 podvojil ponudbo športnih terencev v Evropi, do leta 2021 pa jo bo še nadgradil. Produktno ofenzivo vodi novi SUV oziroma crossover kona, ki bo na evropskih trgih na voljo konec letošnjega leta. Sledila mu bosta še razred manjši SUV dolžine okoli štiri metre ter največji SUV znamke, ki bo še večji od grand santa feja.
Hyundaijevi SUV modeli si v Evropi režejo 35 odstotni delež prodaje znamke, ta delež pa bo znamka v prihodnje še povečevala. Sestrska znamka Kia ima sicer še nekoliko večji, 41 odstotni, delež SUV. Da je vstop v ta razred res poslovno uspešen, dokazuje Nissan ki z SUV ustvari 70 odstotkov prodaje, Toyota pa je delež letos povečala iz 12 na 30 odstotkov, krivec je izjemno uspešni model C-HR.
Povpraševanje po SUV v Evropi ob tem ne pojenja, lani so si robustneži odrezali 24,7 odstotni delež v skupni prodaji osebnih avtov, letos pa že 28,2 odstotnega.
Hyundaijeva kona naj bi po napovedih Hyundaija prihodnje leto prepričala 63.600 kupcev (Toyota z modelom C-HR cilja na 100 tisoč kupcev v polnem letu). Klasično motorno ponudbo kone pa bo prihodnje leto dopolnila še električna različica s tehniko modela ioniq.