Bavarska pošast, ukročena kot hišni ljubljenček Bavarska pošast, ukročena kot hišni ljubljenček Novi BMW M5 je inteligentna preobrazba nekdanjega limuzinskega dirkača. Je izjemno hiter, obvladljiv in še vedno zabaven avto, ki se pomika v razred superšportnikov.
Veliki scrambler za neukročene veterane Veliki scrambler za neukročene veterane Vožnja z rumenim scramblerjem 1100 je lahko tako zenovska, da v spominih nanjo meditiraš skozi zimo, še pred začetkom nove sezone pa z veseljem cesti ukradeš kakšen sončen dan.
Najcenejši, najbolj zanesljivi, kleni in razburljivi Najcenejši, najbolj zanesljivi, kleni in razburljivi Koncentrat, zaradi praznikov, dvotedenskega dogajanja prinaša pregled najcenejših 4x4 avtov v Sloveniji, električnih avtov glede na doseg baterije, opise kopice športnih terencev, pregled poslovanja Volva, Renaulta in Nissana, vrline osveženega volkswagna passata in prvo pomladno lastovko na dveh kolesih - ducati scrambler 1100.
Koliko kilometrov lahko prevozijo današnji električni avtomobili? Koliko kilometrov lahko prevozijo današnji električni avtomobili? Preverili smo, kateri električni avtomobili vas bodo zapeljali najdlje. Razporedili smo jih po dosegu, izmerjenem po novem merilnem ciklu WLTP. Ta prinaša realnejšo sliko od starega NEDC. Pogledali pa smo tudi, kako doseg merijo Američani.
Leta 2020 vsi novi avtomobili s sistemom za samodejno zaviranje Leta 2020 vsi novi avtomobili s sistemom za samodejno zaviranje Štirideset držav, vključno z Japonsko in EU, je potrdilo osnutek p(Združenih narodov#Organizacija združenih narodov) (ZN), ki leta 2020 predvideva obvezno vgradnjo sistema za samodejno zaviranje v osebne in lahke dostavne avtomobile.

BMW M760Li xDrive: v objemu superlimuzine za 277 tisočakov

Čas branja: 6 min
16.08.2017  23:10
Pri polnem plinu imaš občutek, da se ti je povesil želodec in da bo avto ravnokar poletel, saj motorju kar ne zmanjka sape, pravzaprav nikoli
BMW M760Li xDrive: v objemu superlimuzine za 277 tisočakov
BMW M760Li xDrive – avto, ki z dodatno opremo stane 277 tisoč evrov, ponuja ugodje tehnike, razkošja, elektronskih pomagal in igrač ter zanimiv občutek, da gre za eno zadnjih mogočnih 12-valjnih limuzin.

Obveščaj me o novih člankih:  

Redke so priložnosti zagnati stroj, ki je dolgoročno obsojen na propad, čeprav sodi med bisere motorogradnje – mogočen 12-valjni motor s 610 »konji« se do stotice izstreli v 3,9 sekunde in že naslednji hip se je mogoče zazibati v razkošje foteljev v zadnjem delu, kjer vas čakajo tri tablice, hladilnik … To smo doživeli v objemu BMW M760Li xDrive, trenutno najdražjega, najmočnejšega, najdaljšega in pri pospeških najhitrejšega serijskega BMW.

Avtomobilu, ki je bil zasnovan in ustvarjen za najbogatejše zemljane, vse, ki jim je rolls-royce preveč tradicionalen, mercedes-benz razreda S preveč pogost in audi A8 premalo uveljavljen. Takšen BMW ponuja kopico nasprotij. V času elektrifikacije, ki hitro teče tudi pri tej hiši, se pod motornim pokrovom vrti povsem klasičen, sicer izjemno sodoben, 12-valjni stroj z visokimi (tudi uradnimi izpusti) ogljikovega dioksida.

Nore številke: 6,6 litra, 610 konjev, 3,9 sekunde...

Stroj, ki jemlje dih, je primer presežkov na celi črti. Ima kar 6,6 litra prostornine (podoben poganja rolls-roycea ghosta in wraitha), 12 valjev, dva turbopolnilnika, 448 kilovatov (610 konjskih moči) in 800 newtonmetrov navora pri 1.500 do pet tisoč vrtljajev v minuti. Ko te številke izkusiš v praksi, ti vzame sapo. Sprva ob zagonu, ki ni ne slišen ne zaznaven. Le odločnejši pritisk na plin rahlo zaziba superlimuzino, ki ima kljub sodobni zgradbi iz karbona, aluminija in jekla kar 2,2 tone mase.

Od pospeška se povesi želodec

V ozadju odlično izoliranega motornega prostora pa se sliši gromko grmenje mogočnega stroja. Menjalnik v D in plin … stroj začne hipno in odločno pospeševati, pritisk teles na mehke usnjene sedeže pa je primerljiv s tistim v letalu, ki se požene po letalski stezi in kar ne pojenja. Pri polnem plinu imaš občutek, da se ti je povesil želodec in da bo avto ravnokar poletel, saj motorju kar ne zmanjka sape, pravzaprav nikoli.

Le projekcija prikazovalnika na prednje steklo ob vsakem pospeševanju znova in znova, ko se avto dvigne kot gliser, številke izriše kakšen centimeter ali dva višje. Ob tem mogočen stroj vselej ostaja akustično vljuden, tih, miren, tam v ozadju brezhibno in neslišno opravlja svoje delo. Žeja je precejšnja, a razumljiva. BMW navaja 12,8 litra, testna vožnja pa je ponudila razpon od 12 do 20 litrov in povprečje 14,7 litra. Ni veliko glede na vse. Drame je zaradi vljudnosti motorja, kljub izjemni zalogi moči, pravzaprav malo.

Hiter, a ne dirkaški

Limuzina z zmogljivostmi na ravni superšportnikov se s športnostjo le spogleduje, ponuja dobro in natančno lego v zavojih, podprto z elektronsko nastavljivim zračnim podvozjem. Odziven, a ne kirurško natančen volanski mehanizem, čvrste zavore, ki sicer dajejo vedeti, da ustavljajo res veliko maso, in mere, ki so sicer lahkotno obvladljive, a vseeno precejšnje na ozkih ulicah in pri manevriranju. BMW M760Li xDrive je dolg kar 5,24 metra, zato je seveda tudi prostoren, kar gosposko razkošen. Prednji del ni nič novega, tu je sedmica klasična, sodobna in ne tako bahava kot razred S.

Intimen prostor za potnike

Zadnji del je poglavje zase, intimen prostor, obdan z mehkim gladkim in brušenim usnjem, širokima foteljema paketa ekskluzivni salon, pri katerih je mogoče nastaviti skoraj vse, od naklona sedalnega in naklonskega dela, se poigrati z mikroklimo v zadnjem delu, si postreči iz doplačljivega hladilnika med sedežema, ki krade prostor 515-litrskemu prtljažniku, se prek dotika ali daljinca poigrati z eno od treh tablic ali pa preprosto omahniti v spanec, če je šofer dovolj vljuden, da vam ga privošči.

Darilo za Furs, prek sto tisočakov davka

Cena najzmogljivejše in najdražje sedmice ima zanimivo ozadje. V osnovi avto stane 238.900 evrov, kar je nekaj več kot razred S z osemvaljnim motorjem in precej manj kot S z 12-valjnim. V ceno pa je že vštetih prek sto tisoč evrov slovenskega davka. Če si privoščite nekaj malenkosti, lahko zraste tudi do slabih 280 tisočakov. Za to ceno seveda ne manjka nič, niti vrhunski hi-fi Bowers & Wilkins, laserski žarometi, posebna 20-palčna kolesa in vozni asistenti. Ti sicer niso na povsem najvišji ravni, sedmica je manj samostojna pri vožnji kot nekateri tekmeci.

Foto: Miloš Milač



Napišite svoj komentar

Da boste lahko napisali komentar, se morate prijaviti.
AVTO
Novosti
Novosti Presežki bavarske superlimuzine M5

Novi BMW M5 zmore 441 kilovatov, 600 konjskih moči, in prvič ponuja širikolesni pogon; do stotice se izstreli v 3,4 sekunde

AVTO
Novosti
Novosti Novi BMW X3. Se šalite!? 4

Večji, a vseeno za 55 kilogramov lažji od predhodnika. Pod kožo pa je povsem nov, čeprav tega na prvi pogled ne boste opazili

AVTO
Novice
Novice Bavarske mišice so vse bolj električne 9

Električni avtomobili in priključni hibridi danes ne predstavljajo več eksotike, zato pa so toliko bolj redki primerki, ki so videti...

AVTO
Novosti
Novosti Drzen koncept, ki razkriva obline novega BMW Z4

BMW Z4 se vrača. Leta 2018 prihaja nova generacija, ki bo po napovedih močno podobna konceptu, danes predstavljenim v Kaliforniji

AVTO
Novosti
Novosti Tekmeci so BMW prisilili v spremembe, M5 se bo odrival z vsemi štirimi

Moč okoli 600 ''konjev'' in štirikolesni pogon M xDrive pri katerem bo mogoče izključiti pogon prednjega para

AVTO
Novosti
Novosti Karavan, ki vam ga bodo zavidali 1

BMW je z novo karavansko petico združil na videz nezdružljivo. Športnost, eleganco in poželjivost menedžerske limuzine so s...

DRAŽBE
Članki
Članki Spopad dražiteljev za Fursove avtomobile 2

Najbolj zaželen je bil BMW 330xd, za katerega se je spopadlo 40 dražiteljev, ki so ceno zvišali za več kot 60 odstotkov.