Avto

BMW M760Li xDrive: v objemu superlimuzine za 277 tisočakov

Pri polnem plinu imaš občutek, da se ti je povesil želodec in da bo avto ravnokar poletel, saj motorju kar ne zmanjka sape, pravzaprav nikoli

Izpostavljamo

FINANCE
Avto
Prva vožnja s porschejem macanom e: konec bencinske in začetek električne romantike
Avto
AvtoMiloš Milač Prva vožnja s porschejem macanom e: konec bencinske in začetek električne romantike 8

Ekskluzivno - po terenskem poligonu in stezi Porschejevega centra v Leipzigu z novim električnim porschejem macanom, elektrozverino z več kot 600 konji, ki bo v celoti nadomestila bencinskega macana.

FINANCE
PMM
(Miloš živi trajnostno, 22. del): Primerjava – električni avto je že danes cenejši od bencinskega
Pametna mesta in mobilnost
Pametna mesta in mobilnostMiloš Milač (Miloš živi trajnostno, 22. del): Primerjava – električni avto je že danes cenejši od bencinskega 14

Električni avtomobili so tudi cenovno vse bliže primerljivim bencinskim. Po natančnem izračunu, ki vsebuje tudi spodbude Eko sklada, pa so lahko celo precej cenejši, dokazujem na podlagi novega domačega električnega avta – cupre born bold.

FINANCE
Manager
Moje najlepše in najbolj znamenite ceste sveta
Manager
ManagerMiloš Milač Moje najlepše in najbolj znamenite ceste sveta 4

Vzpon na Transfagarasan v Romuniji, Džebel Hafit v Abu Dabiju, Visoki Atlas v Maroku, Angeles Crest v Kaliforniji, prek otokov do Key Westa na Floridi ali preprosto med zavoji slovenskih biserov.

16.08.2017 23:10
Čas branja: 6 min
BMW M760Li xDrive: v objemu superlimuzine za 277 tisočakov
BMW M760Li xDrive – avto, ki z dodatno opremo stane 277 tisoč evrov, ponuja ugodje tehnike, razkošja, elektronskih pomagal in igrač ter zanimiv občutek, da gre za eno zadnjih mogočnih 12-valjnih limuzin.

Redke so priložnosti zagnati stroj, ki je dolgoročno obsojen na propad, čeprav sodi med bisere motorogradnje – mogočen 12-valjni motor s 610 »konji« se do stotice izstreli v 3,9 sekunde in že naslednji hip se je mogoče zazibati v razkošje foteljev v zadnjem delu, kjer vas čakajo tri tablice, hladilnik … To smo doživeli v objemu BMW M760Li xDrive, trenutno najdražjega, najmočnejšega, najdaljšega in pri pospeških najhitrejšega serijskega BMW.

Avtomobilu, ki je bil zasnovan in ustvarjen za najbogatejše zemljane, vse, ki jim je rolls-royce preveč tradicionalen, mercedes-benz razreda S preveč pogost in audi A8 premalo uveljavljen. Takšen BMW ponuja kopico nasprotij. V času elektrifikacije, ki hitro teče tudi pri tej hiši, se pod motornim pokrovom vrti povsem klasičen, sicer izjemno sodoben, 12-valjni stroj z visokimi (tudi uradnimi izpusti) ogljikovega dioksida.

Nore številke: 6,6 litra, 610 konjev, 3,9 sekunde...

Stroj, ki jemlje dih, je primer presežkov na celi črti. Ima kar 6,6 litra prostornine (podoben poganja rolls-roycea ghosta in wraitha), 12 valjev, dva turbopolnilnika, 448 kilovatov (610 konjskih moči) in 800 newtonmetrov navora pri 1.500 do pet tisoč vrtljajev v minuti. Ko te številke izkusiš v praksi, ti vzame sapo. Sprva ob zagonu, ki ni ne slišen ne zaznaven. Le odločnejši pritisk na plin rahlo zaziba superlimuzino, ki ima kljub sodobni zgradbi iz karbona, aluminija in jekla kar 2,2 tone mase.

Od pospeška se povesi želodec

V ozadju odlično izoliranega motornega prostora pa se sliši gromko grmenje mogočnega stroja. Menjalnik v D in plin … stroj začne hipno in odločno pospeševati, pritisk teles na mehke usnjene sedeže pa je primerljiv s tistim v letalu, ki se požene po letalski stezi in kar ne pojenja. Pri polnem plinu imaš občutek, da se ti je povesil želodec in da bo avto ravnokar poletel, saj motorju kar ne zmanjka sape, pravzaprav nikoli.

Le projekcija prikazovalnika na prednje steklo ob vsakem pospeševanju znova in znova, ko se avto dvigne kot gliser, številke izriše kakšen centimeter ali dva višje. Ob tem mogočen stroj vselej ostaja akustično vljuden, tih, miren, tam v ozadju brezhibno in neslišno opravlja svoje delo. Žeja je precejšnja, a razumljiva. BMW navaja 12,8 litra, testna vožnja pa je ponudila razpon od 12 do 20 litrov in povprečje 14,7 litra. Ni veliko glede na vse. Drame je zaradi vljudnosti motorja, kljub izjemni zalogi moči, pravzaprav malo.

Hiter, a ne dirkaški

Limuzina z zmogljivostmi na ravni superšportnikov se s športnostjo le spogleduje, ponuja dobro in natančno lego v zavojih, podprto z elektronsko nastavljivim zračnim podvozjem. Odziven, a ne kirurško natančen volanski mehanizem, čvrste zavore, ki sicer dajejo vedeti, da ustavljajo res veliko maso, in mere, ki so sicer lahkotno obvladljive, a vseeno precejšnje na ozkih ulicah in pri manevriranju. BMW M760Li xDrive je dolg kar 5,24 metra, zato je seveda tudi prostoren, kar gosposko razkošen. Prednji del ni nič novega, tu je sedmica klasična, sodobna in ne tako bahava kot razred S.

Intimen prostor za potnike

Zadnji del je poglavje zase, intimen prostor, obdan z mehkim gladkim in brušenim usnjem, širokima foteljema paketa ekskluzivni salon, pri katerih je mogoče nastaviti skoraj vse, od naklona sedalnega in naklonskega dela, se poigrati z mikroklimo v zadnjem delu, si postreči iz doplačljivega hladilnika med sedežema, ki krade prostor 515-litrskemu prtljažniku, se prek dotika ali daljinca poigrati z eno od treh tablic ali pa preprosto omahniti v spanec, če je šofer dovolj vljuden, da vam ga privošči.

Darilo za Furs, prek sto tisočakov davka

Cena najzmogljivejše in najdražje sedmice ima zanimivo ozadje. V osnovi avto stane 238.900 evrov, kar je nekaj več kot razred S z osemvaljnim motorjem in precej manj kot S z 12-valjnim. V ceno pa je že vštetih prek sto tisoč evrov slovenskega davka. Če si privoščite nekaj malenkosti, lahko zraste tudi do slabih 280 tisočakov. Za to ceno seveda ne manjka nič, niti vrhunski hi-fi Bowers & Wilkins, laserski žarometi, posebna 20-palčna kolesa in vozni asistenti. Ti sicer niso na povsem najvišji ravni, sedmica je manj samostojna pri vožnji kot nekateri tekmeci.

Foto: Miloš Milač

Napišite svoj komentar

Da boste lahko napisali komentar, se morate prijaviti.
Več o temi
Kliknite [+] poleg oznake in se prijavite na obveščanje. S klikom na ime posamezne oznake preverite seznam člankov.
OGLAS
FINANCE
Kako brez stresa do sončne elektrarne?

Ste vlogo za postavitev in priklop vaše sončne elektrarne že oddali in morda celo tudi pridobili soglasje? Ali pa o samooskrbi z...

FINANCE
Avto
Presežki bavarske superlimuzine M5
Avto
AvtoMiloš Milač Presežki bavarske superlimuzine M5

Novi BMW M5 zmore 441 kilovatov, 600 konjskih moči, in prvič ponuja širikolesni pogon; do stotice se izstreli v 3,4 sekunde

FINANCE
Avto
Novi BMW X3. Se šalite!?
Avto
AvtoMiloš Milač Novi BMW X3. Se šalite!? 2

Večji, a vseeno za 55 kilogramov lažji od predhodnika. Pod kožo pa je povsem nov, čeprav tega na prvi pogled ne boste opazili

FINANCE
Avto
Bavarske mišice so vse bolj električne
Avto
AvtoMatej Kačič Bavarske mišice so vse bolj električne 8

Električni avtomobili in priključni hibridi danes ne predstavljajo več eksotike, zato pa so toliko bolj redki primerki, ki so videti športno in se tako tudi peljejo. Gotovo ste zdaj pomislili na BMW in prav imate.

FINANCE
(Revija Prevozi) Slovenska bitka s kitajskimi zmaji
PRO
Finance
Redakcija Prevozi (Revija Prevozi) Slovenska bitka s kitajskimi zmaji (PRO)

Vabimo vas k brezplačnemu prenosu revije Prevozi.

FINANCE
Avto
Drzen koncept, ki razkriva obline novega BMW Z4
Avto
AvtoUroš Božin Drzen koncept, ki razkriva obline novega BMW Z4

BMW Z4 se vrača. Leta 2018 prihaja nova generacija, ki bo po napovedih močno podobna konceptu, danes predstavljenim v Kaliforniji

FINANCE
Avto
Za volanom BMW X3: videz, ki pošteno zavaja
Avto
AvtoMiloš Milač Za volanom BMW X3: videz, ki pošteno zavaja 14

Oblikovno komaj kaj spremenjen novi BMW X3 se izkaže z izjemno vsebino, ki ta uspešni športni terenec dviga na višjo raven. S športnim X3 M40i smo se zapeljali po znanih zavojih, z dizelskim X3 xDrive 30d pa po gozdnih poteh zahodne Portugalske.

FINANCE
Avto
Tekmeci so BMW prisilili v spremembe, M5 se bo odrival z vsemi štirimi
Avto
AvtoMiloš Milač Tekmeci so BMW prisilili v spremembe, M5 se bo odrival z vsemi štirimi

Moč okoli 600 ''konjev'' in štirikolesni pogon M xDrive pri katerem bo mogoče izključiti pogon prednjega para

FINANCE
Avto
Kako je BMW 5 gran turismo postal pravi BMW