V luči bližajočega se avtomobilskega sejma v Frankfurtu so pri Oplu razkrili prve fotografije športne insignie GSi. Bistvo se skriva pod motornim pokrovom, kjer najdemo 2-litrski bencinski turbo motor s 191 kilovati (260 konjskih moči) in 400 njutonmetri navora. Kljub manjšem motorju od predhodnice, v kateri se je vrtel 6-valjnik s 50 kilovati več, je krog na dirkališču Nürburgring-Nordschleife prevozila hitreje.
Nižja masa, težišče in vzmeti
Zasluge gredo nižji masi vozila, novo razvitemu podvozju, nižjimi vzmetmi in blažilniki, ki zmanjšajo gibanje karoserije. Odlični voznim lastnostim ob športnem podvozju pripomorejo še posebej razvite pnevmatike, kar 20-palčna platišča in štirikolesni pogon z nadzorom vektorjev navora. Za učinkovito zaviranje skrbijo Brembo zavore. Nova insignia se lahko pohvali z novim 8-stopenjskim samodejnim menjalnikom z možnostjo prestavljanja z obvolanskima prestavnima ročicama.
Sedeži zdravi za hrbet
V skladu z zmogljivostmi sprednji del krasita kromirani odprtini za zrak. Zadek so opremili s spojlerjem in zaključki izpušnih cevi, oblečenimi v krom. V kabini izstopajo usnjeni športni sedeži z integriranimi vzglavniki, ki nudijo večjo bočno oporo. Kot v insignii grand sport bodo uporabnika razvajali z ogrevanjem, prezračevanjem, masažo in nastavljivimi bočnimi oporami. Stropna obloga je črne barve, usnjen volan je spodaj raven, pozabili pa niso na aluminijaste stopalke.
Predhodnica je nosila oznako OPC, z novo generacijo insignie pa Opel obuja oznako GSi, katero so v osemdesetih in devetdesetih letih že nosili Oplovi športni modeli manta, kadett in astra. Poleg bencinskega turbo motorja bo insignia GSi na voljo tudi z novim dizelskim motorjem. Svetovni javnosti bo nova insignia GSi predstavljena na mednarodnem avtomobilskem sejmu v Frankfurtu. V prodajne salone bo zapeljala konec leta.