Korejska znamka se z modelom i30 N spušča v razred visoko zmogljivih kombilimuzin (hatchback). Črka N predstavlja novo obdobje za hyundai, i30 pa tako dobiva še športno različico. Že na prvi pogled so očitne razlike z serijskim i30, kateremu je Hyundai namenil vlogo globalne zastavonoše.
Zunanjost z agresivnejšimi odbijači, nižjimi pragovi, zadnjim spojlerjem, nižjim podvozjem in zaključki izpušnih cevi iz kroma poudarjajo športni karakter. Ta se v notranjosti odraža v novem merilniku in do 8 palcev velikem osrednjem zaslonu, na katerem lahko spremljate delovanje sil. Voznika ob vstopu pozdravi masiven volan in objamejo športni sedeži.
Nabrušen na Nürburgringu
I30 N je bil rojen v razvojnem centru Namyang, izpopolnili pa so ga na nemškem Nürburgringu. Za pospeške je zadolžen 2-litrski turbo štirivaljnik, ki v osnovni različici premore 250 konjskih moči, do trimestne številke pospeši v 6,4 sekunde. Zmogljivejši Performance paket število konjičev zviša na 275, do stotice pa potrebuje le 6,1 sekunde. Obe različici pospešujeta do 250 kilometrov na uro.
Voznik s programi vožnje eco, normal, sport in N spreminja nastavitve vzmetenja, odzivnost stopalke za plin, direktnost krmiljenjea, zvok ter temperament avta. Za enakomerno speljevanje je tu še elektronska zapora diferenciala, za popolno prestavljanje pa menjalnik s samodejnim vmesnim plinom (rev matching). S pritiskom na gumb dvojni izpušni dušilec omogoča agresiven zvok in pokanje v stilu dirkalnikov WRC.
Konec leta v boj z Evropejci
Hyundai i30 N so od samega začetka razvili z mislijo na užitek v vožnji. Kako se bo odrezal z bolj ustaljenimi predstavniki razreda kot so golf GTi, peugeot 308 GTi, megane RS, astra OPC in focus ST bo potrebno počakati do konca leta. Posebna izvedba prvih sto primerkov bo po pisanju nemških kolegov naprodaj za 30.900 evrov.