Izbrali prvega moža BMW, ki se bo podal v lov na Teslo Izbrali prvega moža BMW, ki se bo podal v lov na Teslo Novi izvršni direktor bo v skupino prinesel svež zagon za oblikovanje mobilnosti prihodnosti
V času vzpona električnih avtov se vodik kaže kot prijaznejša alternativa V času vzpona električnih avtov se vodik kaže kot prijaznejša alternativa Nemški inštitut za solarne energijske sisteme Fraunhofer odpira boj za najbolj trajnostni vir energije. Po raziskavi inštituta, ki zajema celotno dobo od proizvodnje, uporabe do razgradnje vozil, so avtomobili na vodik in gorivne celice do okolja bolj prijazni kot klasični električni.
Nevihta tokrat v Mercedes-Benzu, upad trga ter soočenje elektrike in vodika Nevihta tokrat v Mercedes-Benzu, upad trga ter soočenje elektrike in vodika Minuli teden je grmelo v BMW, ta teden pa v Mercedes-Benzu. Tudi na lokalni ravni, saj naj bi bil ljubljanski Autocommerce tik pred prodajo švicarskemu trgovcu Emil Freyu, smo ekskluzivno objavili. Objavljamo še raziskavo o ogljičnem odtisu električnega in vodikovega pogona. Evropska prodaja avtov upada, bencin se draži, Lotus se vrača z izjemnim električnim superšportnikom ...
Električni superavto oznanja vnovični preporod Lotusa Električni superavto oznanja vnovični preporod Lotusa Nov super avto včasih super znamke Lotus. Novi evija je najmočnejši serijski električni avto na svetu. Njegova proizvodnja se začne v začetku prihodnjega leta.

Paket moči in užitkov za diskontno ceno

Čas branja: 3 min
09.07.2017  07:00
Ponuja največ moči, optičnih in delno tudi vozniških užitkov za zelo razumen denar. S paketom OPC je ponudba skoraj nepremagljiva.
Paket moči in užitkov za diskontno ceno
Opel je s corso OPC sestavil res zanimiv in dostopen paket. Za dobrih 18 tisočakov dobite iskrivih 207 konjičev in serijsko športno preobleko.

Več iz teme:  
Opel > Seat >
Obveščaj me o novih člankih:  
Opel dodaj
Seat dodaj

Opel corsa OPC je nadaljevanje zgodbe o GTI izpred 20 let, seatu leonu cupra in drugih sodobnikih. Corsa OPC je obenem sodobna reinkarnacija corse GSI, od nje je še enkrat močnejša, oblikovno in značajsko še bolj intenzivna in prav prijetno dostopna. Za dobrih 18 tisočakov boste z njo dobili koncentrat vozniških užitkov v agresivno prepoznavni obliki.

V časih boljše vozniške kulture je opisovanje majhne modre rakete, kot je corsa OPC, precej nehvaležno, saj je izkoriščanje zmogljivosti motorja in podvozja pravzaprav nelegalno. Sodobnost stroja in podvozja, natančen volan in odlični sedeži pa tudi v okviru omejitev ponujajo nabor užitkov, zaradi katerih je navdušencem vredno poseči po majhnem cestnem dirkalniku.

Prav v tem se corsa OPC loči od njenih daljnih predhodnic, atmosfersko gnanih cors GSI, ki so pravo zabavo ponujale le ob polnem plinu. Zaloga moči 1,6-litrskega turbo motorja z 245 oziroma 280 (pri polnem plinu) newtonmetri navora in 152 kilovati (207 konjskimi močmi) je namreč tolikšna, da corsa ponuja zabavo tudi pri manjših hitrostih in pospeševanju iz nižjih vrtljajev. To pa je nekaj, česar stari atmosferski in turbo motorji niso znali, še posebej pa ne ob sočasni energijski varčnosti.

Moč in navor majhne, a ne tako lahke corse OPC (tehta skoraj 1.200 kilogramov) izza volana res navdušita in ne zahtevata vrtenja v višje vrtljaje. V tem primeru pa corsa ponudi še nekaj več silovitosti, glasen in ne najbolj dirkaško prijeten zvok in odlične pospeške, v 6,8 sekunde do stotice, s čimer se brez težav postavi ob bok dražjim tekmecem. Ena od prednosti sodobnega stroja je tudi poraba, ki ob izkoriščanju navora seže le malo čez sedem litrov, ob težki desni nogi pa le redko preseže deset litrov, o čemer so GTI stare šole lahko le sanjali, kljub precej manjši zalogi moči.

Nekako mešane občutke, še posebej zaradi poznavanja tekmecev, pa ponuja v zavojih. Siceršnjo zanesljivost nadgradi z natančnim vodenjem, a zlitje voznika s corso OPC ni in ne zmore biti tako izjemno kot v danes že ostareli, a vozniško odlični fiesti ST ali pa precej dražjem miniju cooper S. Je pa športno počutje v corsi OPC denimo boljše kot v cliu RS ali pa njenem bratrancu peugeotu 208 GTI. Ta bo v prihodnje, vsaj tako bi bilo logično, precej bolj podoben nemški sestrični, kot je zdaj.

Kaj ponujajo neposredni tekmeci corse OPC, si preberite v primerjalnem testu renaulta clia RS, peugeota 208 GTI in forda fieste ST.

Paket OPC pa je prepričljiv tudi zaradi drugih lastnosti, v prvi vrsti zaradi optične privlačnosti, ki je za 18.160 evrov vgrajena serijsko, brez vsakršnega doplačila. Corsa OPC je prava naslednica nekdanjih modelov GSI z ostro zašiljenimi odbijači, stranskimi obrobami, spojlerjem nad zadnjim steklom in 18-palčnimi kolesi. V kabini pa so največja vrednota recarovi sedeži z izvrstnim oprijemom in še zadostno mero udobja na daljših poteh ter lahkotnostjo vstopanja in izstopanja, česar denimo od še bolj esktremnega megana RS ne boste dobili.

Če jo želite še bolj trendovsko obarvati, boste brez težav odšteli 400 evrov za modro kovinsko barvo, ki corsi OPC daje poseben pečat. Še bolje naložen pa je denar za paket OPC, ki za 2.400 evrov ponuja res zmogljive zavore s prednjimi diski premera 330 milimetrov, prelestna 18-palčna kolesa in dodatek z najvišjo vrednostjo – diferencial z omejenim zdrsom, ki zabavo in obenem zanesljivost dvigne na višjo raven in hkrati poskrbi za boljši prenos številne konjenice prek prednjih koles na cesto. Tako opremljena corsa je še vedno dostopna, z barvo in paketom OPC stane 20.960 evrov, obenem pa je dobro pripravljena tudi za kakšen izlet na dirkališče, kjer lahko pokaže vse (na cesti prepovedane) potenciale majhnega in izjemno hitrega avtomobila GTI.

Foto: Miloš Milač


Več iz teme:  
Opel > Seat >

Napišite svoj komentar

Da boste lahko napisali komentar, se morate prijaviti.
FINANCE
Članki
Članki Dobra novica: Evroposlanci podprli znižanje DDV za e-knjige in digitalne naročnine 1

Če bodo spremembo sredi meseca potrdile še države članice, e-knjige in digitalne naročnine ne bodo več obdavčene višje kot tiskane...

AVTO
Novice
Novice Naslednja opel corsa bo že francoska

Nemški Opel bo pri razvoju nove opel corse uporabil osnovo svojih lastnikov PSA Peugeot Citroën

FINANCE
Članki
Članki (Brexit) Dve omehčani britanski stališči, ki bi ju morali poznati

Pogajalski ekipi EU in Velike Britanije začenjata četrti krog pogajanj o brexitu; ta bo predvidoma tekel v senci petkovega govora...

FINANCE
Nemčija danes voli: kdaj bo znan izid in komu koristi, da so volivci vse starejši 2

V Nemčiji imajo danes parlamentarne volitve. Kot kažejo raziskave javnega mnenja, bodo v državi za zmagovalko izbrali Angelo Merkel, ni...

FINANCE
Članki
Članki Kdo bo najbolj občutil, da je Umar izboljšal napoved rasti BDP 4

Deset stvari, ki jih morate vedeti o sveži napovedi gospodarske rasti v Sloveniji, ki so jo pripravili na Umarju in jo glede na pomlad...