Avto

Paket moči in užitkov za diskontno ceno

Ponuja največ moči, optičnih in delno tudi vozniških užitkov za zelo razumen denar. S paketom OPC je ponudba skoraj nepremagljiva.

Izpostavljamo

FINANCE
Avto
Prva vožnja s porschejem macanom e: konec bencinske in začetek električne romantike
Avto
AvtoMiloš Milač Prva vožnja s porschejem macanom e: konec bencinske in začetek električne romantike 8

Ekskluzivno - po terenskem poligonu in stezi Porschejevega centra v Leipzigu z novim električnim porschejem macanom, elektrozverino z več kot 600 konji, ki bo v celoti nadomestila bencinskega macana.

FINANCE
PMM
(Miloš živi trajnostno, 22. del): Primerjava – električni avto je že danes cenejši od bencinskega
Pametna mesta in mobilnost
Pametna mesta in mobilnostMiloš Milač (Miloš živi trajnostno, 22. del): Primerjava – električni avto je že danes cenejši od bencinskega 14

Električni avtomobili so tudi cenovno vse bliže primerljivim bencinskim. Po natančnem izračunu, ki vsebuje tudi spodbude Eko sklada, pa so lahko celo precej cenejši, dokazujem na podlagi novega domačega električnega avta – cupre born bold.

FINANCE
Manager
Moje najlepše in najbolj znamenite ceste sveta
Manager
ManagerMiloš Milač Moje najlepše in najbolj znamenite ceste sveta 4

Vzpon na Transfagarasan v Romuniji, Džebel Hafit v Abu Dabiju, Visoki Atlas v Maroku, Angeles Crest v Kaliforniji, prek otokov do Key Westa na Floridi ali preprosto med zavoji slovenskih biserov.

09.07.2017 07:00
Čas branja: 3 min
Paket moči in užitkov za diskontno ceno
Opel je s corso OPC sestavil res zanimiv in dostopen paket. Za dobrih 18 tisočakov dobite iskrivih 207 konjičev in serijsko športno preobleko.

Opel corsa OPC je nadaljevanje zgodbe o GTI izpred 20 let, seatu leonu cupra in drugih sodobnikih. Corsa OPC je obenem sodobna reinkarnacija corse GSI, od nje je še enkrat močnejša, oblikovno in značajsko še bolj intenzivna in prav prijetno dostopna. Za dobrih 18 tisočakov boste z njo dobili koncentrat vozniških užitkov v agresivno prepoznavni obliki.

V časih boljše vozniške kulture je opisovanje majhne modre rakete, kot je corsa OPC, precej nehvaležno, saj je izkoriščanje zmogljivosti motorja in podvozja pravzaprav nelegalno. Sodobnost stroja in podvozja, natančen volan in odlični sedeži pa tudi v okviru omejitev ponujajo nabor užitkov, zaradi katerih je navdušencem vredno poseči po majhnem cestnem dirkalniku.

Prav v tem se corsa OPC loči od njenih daljnih predhodnic, atmosfersko gnanih cors GSI, ki so pravo zabavo ponujale le ob polnem plinu. Zaloga moči 1,6-litrskega turbo motorja z 245 oziroma 280 (pri polnem plinu) newtonmetri navora in 152 kilovati (207 konjskimi močmi) je namreč tolikšna, da corsa ponuja zabavo tudi pri manjših hitrostih in pospeševanju iz nižjih vrtljajev. To pa je nekaj, česar stari atmosferski in turbo motorji niso znali, še posebej pa ne ob sočasni energijski varčnosti.

Moč in navor majhne, a ne tako lahke corse OPC (tehta skoraj 1.200 kilogramov) izza volana res navdušita in ne zahtevata vrtenja v višje vrtljaje. V tem primeru pa corsa ponudi še nekaj več silovitosti, glasen in ne najbolj dirkaško prijeten zvok in odlične pospeške, v 6,8 sekunde do stotice, s čimer se brez težav postavi ob bok dražjim tekmecem. Ena od prednosti sodobnega stroja je tudi poraba, ki ob izkoriščanju navora seže le malo čez sedem litrov, ob težki desni nogi pa le redko preseže deset litrov, o čemer so GTI stare šole lahko le sanjali, kljub precej manjši zalogi moči.

Nekako mešane občutke, še posebej zaradi poznavanja tekmecev, pa ponuja v zavojih. Siceršnjo zanesljivost nadgradi z natančnim vodenjem, a zlitje voznika s corso OPC ni in ne zmore biti tako izjemno kot v danes že ostareli, a vozniško odlični fiesti ST ali pa precej dražjem miniju cooper S. Je pa športno počutje v corsi OPC denimo boljše kot v cliu RS ali pa njenem bratrancu peugeotu 208 GTI. Ta bo v prihodnje, vsaj tako bi bilo logično, precej bolj podoben nemški sestrični, kot je zdaj.

Kaj ponujajo neposredni tekmeci corse OPC, si preberite v primerjalnem testu renaulta clia RS, peugeota 208 GTI in forda fieste ST.

Paket OPC pa je prepričljiv tudi zaradi drugih lastnosti, v prvi vrsti zaradi optične privlačnosti, ki je za 18.160 evrov vgrajena serijsko, brez vsakršnega doplačila. Corsa OPC je prava naslednica nekdanjih modelov GSI z ostro zašiljenimi odbijači, stranskimi obrobami, spojlerjem nad zadnjim steklom in 18-palčnimi kolesi. V kabini pa so največja vrednota recarovi sedeži z izvrstnim oprijemom in še zadostno mero udobja na daljših poteh ter lahkotnostjo vstopanja in izstopanja, česar denimo od še bolj esktremnega megana RS ne boste dobili.

Če jo želite še bolj trendovsko obarvati, boste brez težav odšteli 400 evrov za modro kovinsko barvo, ki corsi OPC daje poseben pečat. Še bolje naložen pa je denar za paket OPC, ki za 2.400 evrov ponuja res zmogljive zavore s prednjimi diski premera 330 milimetrov, prelestna 18-palčna kolesa in dodatek z najvišjo vrednostjo – diferencial z omejenim zdrsom, ki zabavo in obenem zanesljivost dvigne na višjo raven in hkrati poskrbi za boljši prenos številne konjenice prek prednjih koles na cesto. Tako opremljena corsa je še vedno dostopna, z barvo in paketom OPC stane 20.960 evrov, obenem pa je dobro pripravljena tudi za kakšen izlet na dirkališče, kjer lahko pokaže vse (na cesti prepovedane) potenciale majhnega in izjemno hitrega avtomobila GTI.

Foto: Miloš Milač

Napišite svoj komentar

Da boste lahko napisali komentar, se morate prijaviti.
Več o temi
Kliknite [+] poleg oznake in se prijavite na obveščanje. S klikom na ime posamezne oznake preverite seznam člankov.
OGLAS
FINANCE
Kako brez stresa do sončne elektrarne?

Ste vlogo za postavitev in priklop vaše sončne elektrarne že oddali in morda celo tudi pridobili soglasje? Ali pa o samooskrbi z...

FINANCE
Avto
Številni, a spretno ukročeni konji
Avto
AvtoMiloš Milač Številni, a spretno ukročeni konji

Kako seat leon cupra skoraj 300 »konjev« spravi na cesto le prek prednjim koles in kaj pravijo spomini na GTI izpred 20 let

FINANCE
Avto
Elektrošok za industrijo bencinske romantike
Avto
AvtoMiloš Milač Elektrošok za industrijo bencinske romantike 7

Podrobno o električnih avtomobilih, iz vidika domače in svetovne prodaje, razvoja in trendov, slovenske dobaviteljske industrije ter primerjave stroškov nakupa, lastništva in servisiranja. Na drugi strani pa bencinska romantika, rastoča prodaja superšportnikov ter trije GTI, corsa OPC; leon cupra in hyundaijev prvenec i30 N.

FINANCE
Avto
Insignia GSi: športna limuzina za poznavalce in uživače
Avto
AvtoUroš Božin Insignia GSi: športna limuzina za poznavalce in uživače 4

Nova opel insignia GSi je nižja, lažja in okretnejša. Štirikolesni pogon z vektoriranjem navora in 8-stopenjski samodejni menjalnik sta vgrajena serijsko

FINANCE
(Revija Prevozi) Slovenska bitka s kitajskimi zmaji
PRO
Finance
Redakcija Prevozi (Revija Prevozi) Slovenska bitka s kitajskimi zmaji (PRO)

Vabimo vas k brezplačnemu prenosu revije Prevozi.

FINANCE
Avto
Korejska raketa, nabrušena za ples z Evropejci
Avto
AvtoUroš Božin Korejska raketa, nabrušena za ples z Evropejci 11

Pohvali se lahko z do 275 konjskimi močmi, športnim izpušnim sistemom in več kot 10 tisoč prevoženimi kilometri po dirkališču Nürburgring

FINANCE
Avto
Takšen bo novi, vitkejši Opel
Avto
AvtoMiloš Milač Takšen bo novi, vitkejši Opel

p(PSA#PSA) je dokončno, pet mesecev pred prvotnim ciljem, prevzel p(Opel#Opel). Ta pa že oblikuje vitkejšo vodstveno sestavo, načrtuje dobiček do leta 2020 in več sinergij med proizvajalcema.

FINANCE
Avto
Opel, ki izziva premijski razred
Avto
AvtoMatej Kačič Opel, ki izziva premijski razred 10

Z nazivom Poslovni avto leta ovenčana Opel insignia na slovenskih tleh zdaj začenja še najpomembnejšo bitko – tisto za kupce. Ker za razumen denar ponuja veliko kakovostne vsebine, njene ambicije segajo celo prek meja razreda.

FINANCE
Avto
X postaja najmočnejša Oplova črka
Avto
AvtoJanez Kovačič X postaja najmočnejša Oplova črka

Nemški Opel, že nekaj mesecev v francoski lasti, predstavlja crosslanda X, novi avto družine X, ki jo bo po že znani mokki X konec leta dopolnil še grandland X