Nova petsedežna in petvratna kupejevska limuzina se je v zadnji izdaji imensko in oblikovno povsem ločila od osnove na kateri temelji, passatu. Arteon je samostojen izdelek, čeprav ga s passatom povezuje veliko skupnih delov in tudi sama hrbtenica – osnova. Kljub temu je arteon na pogled in po merah skoraj pol razreda večji od passata, dolg je 4,86 metra, obenem je nižji in širši ter po zaslugi boljših materialov in opreme tudi dražji.
Podrobneje o arteonu iz prve predstavitve v Nemčiji
Osnovni model arteon 1.5 TSI s 110 kilovati stane 31.392 evrov kar je okoli osem tisoč evrov več od nekaj šibkejšega passata 1.4 TSI z 92 kilovati. Cenik se nadaljuje pri opremi elegance, ki v kombinaciji z dvolitrskim motorjem TDI s 110 kilovati stane 36.650, športni R-line pa 37.375 evrov. Bencinski arteon 2.0 TSI s samodejnim dvosklopčnim menjalnikom in 140 kilovati stane slabih 41 tisočakov, za najzmogljivejši 2.0 TSI 4Motion z 206 kilovati pa boste odšteli nekaj čez 50 tisočakov.
Slovenski distributer želi letos prodati 150, prihodnje leto pa 300 avtomobilov.