Veliki scrambler za neukročene veterane Veliki scrambler za neukročene veterane Vožnja z rumenim scramblerjem 1100 je lahko tako zenovska, da v spominih nanjo meditiraš skozi zimo, še pred začetkom nove sezone pa z veseljem cesti ukradeš kakšen sončen dan.
Najcenejši, najbolj zanesljivi, kleni in razburljivi Najcenejši, najbolj zanesljivi, kleni in razburljivi Koncentrat, zaradi praznikov, dvotedenskega dogajanja prinaša pregled najcenejših 4x4 avtov v Sloveniji, električnih avtov glede na doseg baterije, opise kopice športnih terencev, pregled poslovanja Volva, Renaulta in Nissana, vrline osveženega volkswagna passata in prvo pomladno lastovko na dveh kolesih - ducati scrambler 1100.
Koliko kilometrov lahko prevozijo današnji električni avtomobili? Koliko kilometrov lahko prevozijo današnji električni avtomobili? Preverili smo, kateri električni avtomobili vas bodo zapeljali najdlje. Razporedili smo jih po dosegu, izmerjenem po novem merilnem ciklu WLTP. Ta prinaša realnejšo sliko od starega NEDC. Pogledali pa smo tudi, kako doseg merijo Američani.
Leta 2020 vsi novi avtomobili s sistemom za samodejno zaviranje Leta 2020 vsi novi avtomobili s sistemom za samodejno zaviranje Štirideset držav, vključno z Japonsko in EU, je potrdilo osnutek p(Združenih narodov#Organizacija združenih narodov) (ZN), ki leta 2020 predvideva obvezno vgradnjo sistema za samodejno zaviranje v osebne in lahke dostavne avtomobile.
Prava formula za preudarne kupce Prava formula za preudarne kupce Dacia duster je v drugo zadržal vse pozitivne lastnosti predhodnika, odličen štirikolesni pogon in ugodno ceno, prinesel pa kopico izboljšav ter v različici 1.5 dCi 110 Prestige tudi opremo, ki je pri romunu ne bi pričakoval.

Ludvik Svoljšak - večni šef hyundaia po 28 letih odhaja v pokoj

Čas branja: 1 min
04.07.2017  14:56
S Hyundaiem je bil od začetka do danes
Ludvik Svoljšak - večni šef hyundaia po 28 letih odhaja v pokoj
Ludvik Svoljšak je znamko Hyundai vodil od leta 1989 kot tehnični direktor v Slovenijalesu, od leta 1997 pa kot direktor družbe Hyundai avto trade.

Obveščaj me o novih člankih:  
Ludvik Svoljšak dodaj
Hyundai dodaj
Marko Kajfež dodaj
Slovenijales dodaj
Kia dodaj

Ludvik Svoljšak je korejsko znamko Hyundai vodil vse od njenega prihoda v Slovenijo leta 1989, preživel je recesijo in prevzem podjetja od nizozemskega trgovca. Na Financah pa si ga bomo zapomnili po odkritosrčnosti, pronicljivih komentarjih, natančnih analizah in vselej vedrem obrazu. Pred nekaj dnevi je predal položaj direktorja družbe Hyundai avto trade kolegu Marku Kajfežu, konec leta pa odhaja v pokoj.

Svoljšak je znamko Hyundai spremljal vse od njenega začetka na slovenskem in tudi na evropskem trgu. Leta 1989 je bil tehnični direktor pri takratnem distributerju Slovenijales, leta 1997 pa je prevzel direktorski položaj in ga ohranil vse do prejšnjega tedna. Hyundai je v začetku devetdesetih let minulega stoletja na slovenski trg zapeljal kot nizkocenovna znamka korejskih avtomobilov, sprva sta bila modela pony in elantra alternativa Zastavinim avtomobilom. Skozi leta je znamka napredovala pri tehniki, kakovosti in varnosti, danes pa je Hyundai skupaj s Kio peti največji proizvajalec avtomobilov na svetu s proizvodnjo tudi v Evropi.

V Sloveniji je bilo konec prejšnjega leta registriranih 37.057 Hyundaijevih avtomobilov, kar je več kot pri znamkah s precej daljšo tradicijo.

Svoljška smo na Financah spremljali od leta 2002, v nadaljevanju nekaj mejnikov, izjav in komentarjev.

Poznamo ga po »ljubezni« do kitajskih avtomobilov, za katere je že pred dobrim desetletjem menil, da jim lahko uspe prodor na evropski trg, a z manjšimi avtomobili. Poskus kitajske Zhonghue pa je ocenil le kot nabiranje izkušenj na najzahtevnejšem evropskem trgu, preden se odpravijo osvajat ameriške kupce.

Deloval je tudi kot predsednik sekcije za osebna motorna vozila in soodločal o prihodnosti slovenskega avtomobilskega salona, na mestu direktorja je ostal tudi, ko je Hyundai avto trade prevzel nizozemski trgovec Auto Binck. Sodeloval je pri uvedbi uredbe o skupinskih izjemah, ki je pošteno prevetrila avtoposel. Pogosto je analiziral avtomobilski trg, znamko vodil skozi gospodarsko krizo in poudarjal prednosti tujega kapitala tudi v času, ko je bila Slovenija obarvana z nacionalnim interesom.



Napišite svoj komentar

Da boste lahko napisali komentar, se morate prijaviti.
AVTO
Testi
Testi Avto, ki je pregnal yuga, danes tekmuje z golfom 14

Novi hyundai i30 je oblikovno sodoben, vendar zadržano klasičen, tehnično neoporečen in prijazno vozen, pa z očitno željo po...

AVTO
Novice
Novice Boj Azijcev za prevlado v Evropi

Toyoti in Nissanu v Evropi za ovratnik diha Hyundai

AVTO
Testi
Testi Korejska klasika z odlično vsebino

Kia rio se tudi v prenovljeni izdaji vozi v nižjem razredu, prav tistem, ki ga na slovenskem trgu že dolga leta ali desetletja obvladuje...

AVTO
Novosti
Novosti Mali terenski hyundai – tokrat brez kompromisov 22

Hyundai kona je pravi SUV B segmenta z drznimi potezami, sodobno tehniko in zelo kompaktnimi merami. Med kupce bo zapeljal jeseni, glede na...

AVTO
PAL
PAL PAL 2017: kako so si pripeljali zmago

Prednosti in slabosti letošnjih finalistov in kaj zmagovalce loči od ostalih

AVTO
Novosti
Novosti Najmanjša Korejka prostornejša, varnejša in pametnejša

Na slovenske ceste je zapeljala tretja generacija kie picanto. V notranjosti ponuja več prostora in udobja, večji pa je tudi prtljažnik....

AVTO
Novosti
Novosti Posodobljena električna kia soul pridobila 40 kilometrov dosega 9

Korejska posebnica postaja privlačnejša z daljšim dosegom. V Evropi bo na voljo od začetka poletja.

AVTO
Posel
Posel Bilance razkrivajo širok nasmeh prodajalcev avtomobilov

Kaj razkrivajo bilance največjih distributerjev in trgovcev z avtomobili v Sloveniji, Porsche Slovenija s prek 11 milijoni evrov dobička,...