Avto

Ludvik Svoljšak - večni šef hyundaia po 28 letih odhaja v pokoj

S Hyundaiem je bil od začetka do danes

Izpostavljamo

FINANCE
Avto
Prva vožnja s porschejem macanom e: konec bencinske in začetek električne romantike
Avto
AvtoMiloš Milač Prva vožnja s porschejem macanom e: konec bencinske in začetek električne romantike 8

Ekskluzivno - po terenskem poligonu in stezi Porschejevega centra v Leipzigu z novim električnim porschejem macanom, elektrozverino z več kot 600 konji, ki bo v celoti nadomestila bencinskega macana.

FINANCE
PMM
(Miloš živi trajnostno, 22. del): Primerjava – električni avto je že danes cenejši od bencinskega
Pametna mesta in mobilnost
Pametna mesta in mobilnostMiloš Milač (Miloš živi trajnostno, 22. del): Primerjava – električni avto je že danes cenejši od bencinskega 14

Električni avtomobili so tudi cenovno vse bliže primerljivim bencinskim. Po natančnem izračunu, ki vsebuje tudi spodbude Eko sklada, pa so lahko celo precej cenejši, dokazujem na podlagi novega domačega električnega avta – cupre born bold.

FINANCE
Manager
Moje najlepše in najbolj znamenite ceste sveta
Manager
ManagerMiloš Milač Moje najlepše in najbolj znamenite ceste sveta 4

Vzpon na Transfagarasan v Romuniji, Džebel Hafit v Abu Dabiju, Visoki Atlas v Maroku, Angeles Crest v Kaliforniji, prek otokov do Key Westa na Floridi ali preprosto med zavoji slovenskih biserov.

04.07.2017 14:56
Čas branja: 1 min
Ludvik Svoljšak - večni šef hyundaia po 28 letih odhaja v pokoj
Ludvik Svoljšak je znamko Hyundai vodil od leta 1989 kot tehnični direktor v Slovenijalesu, od leta 1997 pa kot direktor družbe Hyundai avto trade.

Ludvik Svoljšak je korejsko znamko Hyundai vodil vse od njenega prihoda v Slovenijo leta 1989, preživel je recesijo in prevzem podjetja od nizozemskega trgovca. Na Financah pa si ga bomo zapomnili po odkritosrčnosti, pronicljivih komentarjih, natančnih analizah in vselej vedrem obrazu. Pred nekaj dnevi je predal položaj direktorja družbe Hyundai avto trade kolegu Marku Kajfežu, konec leta pa odhaja v pokoj.

Svoljšak je znamko Hyundai spremljal vse od njenega začetka na slovenskem in tudi na evropskem trgu. Leta 1989 je bil tehnični direktor pri takratnem distributerju Slovenijales, leta 1997 pa je prevzel direktorski položaj in ga ohranil vse do prejšnjega tedna. Hyundai je v začetku devetdesetih let minulega stoletja na slovenski trg zapeljal kot nizkocenovna znamka korejskih avtomobilov, sprva sta bila modela pony in elantra alternativa Zastavinim avtomobilom. Skozi leta je znamka napredovala pri tehniki, kakovosti in varnosti, danes pa je Hyundai skupaj s Kio peti največji proizvajalec avtomobilov na svetu s proizvodnjo tudi v Evropi.

V Sloveniji je bilo konec prejšnjega leta registriranih 37.057 Hyundaijevih avtomobilov, kar je več kot pri znamkah s precej daljšo tradicijo.

Svoljška smo na Financah spremljali od leta 2002, v nadaljevanju nekaj mejnikov, izjav in komentarjev.

Poznamo ga po »ljubezni« do kitajskih avtomobilov, za katere je že pred dobrim desetletjem menil, da jim lahko uspe prodor na evropski trg, a z manjšimi avtomobili. Poskus kitajske Zhonghue pa je ocenil le kot nabiranje izkušenj na najzahtevnejšem evropskem trgu, preden se odpravijo osvajat ameriške kupce.

Deloval je tudi kot predsednik sekcije za osebna motorna vozila in soodločal o prihodnosti slovenskega avtomobilskega salona, na mestu direktorja je ostal tudi, ko je Hyundai avto trade prevzel nizozemski trgovec Auto Binck. Sodeloval je pri uvedbi uredbe o skupinskih izjemah, ki je pošteno prevetrila avtoposel. Pogosto je analiziral avtomobilski trg, znamko vodil skozi gospodarsko krizo in poudarjal prednosti tujega kapitala tudi v času, ko je bila Slovenija obarvana z nacionalnim interesom.

Napišite svoj komentar

Da boste lahko napisali komentar, se morate prijaviti.
Več o temi
Kliknite + poleg oznake in se prijavite na obveščanje. S klikom na ime posamezne oznake preverite seznam člankov.
OGLAS
FINANCE
IKT
IKT IBM Maximo Application Suite: nova generacija upravljanja fizičnih sredstev v podjetjih

IBM Maximo Application Suite podpira različne strategije upravljanja sredstev – od najenostavnejših do najnaprednejšega prediktivnega...

FINANCE
Avto
Avto, ki je pregnal yuga, danes tekmuje z golfom
Avto
AvtoJanez Kovačič Avto, ki je pregnal yuga, danes tekmuje z golfom 14

Novi hyundai i30 je oblikovno sodoben, vendar zadržano klasičen, tehnično neoporečen in prijazno vozen, pa z očitno željo po odmevnejši vlogi v golfovem razredu

FINANCE
Avto
Mali terenski hyundai – tokrat brez kompromisov
Avto
AvtoMiloš Milač Mali terenski hyundai – tokrat brez kompromisov 22

Hyundai kona je pravi SUV B segmenta z drznimi potezami, sodobno tehniko in zelo kompaktnimi merami. Med kupce bo zapeljal jeseni, glede na uspeh tucsona pa si lahko obeta velik tržni uspeh

FINANCE
Avto
Boj Azijcev za prevlado v Evropi
Avto
AvtoMiloš Milač Boj Azijcev za prevlado v Evropi

Toyoti in Nissanu v Evropi za ovratnik diha Hyundai

FINANCE
Avto
Evropske mere za družinski hyundai
Avto
AvtoMiloš Milač Evropske mere za družinski hyundai 2

Dodatnih 24,5 karoserijskih centimetrov in od 207 do 349 litrov v prtljažniku za 700 evrov označuje dodano vrednost karavanskega hyundaija i30 v primerjavi s petvratno različico

FINANCE
Avto
Na štiri oči z drzno (i)kono
Avto
AvtoMatej Kačič Na štiri oči z drzno (i)kono 2

Med prvimi smo potipali obline in občutili čare kone, atraktivnega Hyundaijevega športnega terenca po meri mladih in mladostnih. Da je avtomobil zanje zelo zanimiv, je dokazala evropska premiera v prestolnici glamurja in visoke mode.

FINANCE
Avto
Korejska klasika z odlično vsebino
Avto
AvtoJanez Kovačič Korejska klasika z odlično vsebino

Kia rio se tudi v prenovljeni izdaji vozi v nižjem razredu, prav tistem, ki ga na slovenskem trgu že dolga leta ali desetletja obvladuje »slovenski« clio

FINANCE
Prevozi
Stroji v vlogi prevoznikov, reševalcev in motilcev prešibkega omrežja
PRO
Prevozi
Prevozi
PrevoziRedakcija Prevozi Stroji v vlogi prevoznikov, reševalcev in motilcev prešibkega omrežja (PRO)

Transport poganjajo stroji, tovornjaki, dostavniki in drugi. V drugačnih konfiguracijah živijo življenje delavcev, denimo na poplavnih območjih Črne na Koroškem, ki smo jo obiskali sredi februarja.