Proizvajalci si prizadevajo za vstop v razred kompaktnih križancev, ki se je od leta 2015 povečal za kar štirikrat. Španski Seat je v Barceloni svetovni javnosti predstavil svojega najmanjšega križanca arona. Na trgu se v omenjenem razredu odvija prava vojna modelov. V že zelo natrpanem segmentu malih križancev bo Seat konkuriral modelom hyundai kona, kia stonic, nissan juke, renault captur, peugeot 2008, opel crossland X in drugim.
Vsestranska in šik
Oblikovno je arona mešanica ibize in večje sestre atece. Večja oddaljenost od tal, zaščita podvozja in atletski odbijači delujejo avanturistično in dajejo vedeti, da se lahko arona zapodi tudi na makadamske in manj urejene poti. Karoserija je barvno razdeljena na streho ter A in B-stebriček, ki so lahko sive, črne in oranžne barve ali pa v isti barvi kot spodnji del karoserije. C-stebriček ločuje kovinska oznaka X.
Arona si skupaj z ibizo deli volkswagnovo karoserijsko osnovo, na kateri bo nastal tudi tekmec znotraj koncerna volkswagen T-roc. Španci se z arono nadejajo kupcev, ki jih zanima avtomobil v velikostnem razredu ibize. Po dolžini je od slednje daljša za osem centimetrov in meri 414 centimetrov. Večja razlika pa je v višini, arona je od ibize višja za kar slabih 10 centimetrov.
Prostorna, udobnejša in …
To pomeni, da bo voznik imel boljši pregled nad dogajanjem na cesti in okoli vozila, potniki spredaj 37, zadaj pa 33 milimetrov več prostora v predelu glave. Večji prostornosti v notranjost pripomore še vetrobransko steklo z večjim naklonom. Večja oddaljenost od tal in višje postavljeni sedeži olajšajo vstop in izstop iz avtomobila. Večji je tudi prtljažnik, ki pogoltne 400 litrov prtljage (ibiza premore 355 litrov).
… oborožena s tehnologijo
Tako kot ibiza je tudi arona dobila najnovejši multimedijski vmesnik, ki omogoča integracijo s sistemoma Android in Apple. Na voljo bo tudi dvopodročna klimatska naprava, ambientna osvetlitev ter LED sprednji in zadnji žarometi. Arona bo opremljena z asistenčnimi sistemi, ki jih poznamo iz drugih seatov. Na voljo bodo paketi opreme reference, style, FR in xcellence.
Široka izbira motorjev
Pod motornim pokrovom bodo na izbiro bencinski litrski trivaljni motor z 90 ali 115 konjskimi močmi. Šibkejši bo povezan le s petstopenjskim ročnim menjalnikom. Novost je štirivaljni 1,5 litrski motor s 150 konjskimi močmi in zmožnostjo izklopa valjev, ki bo na voljo le v izvedbi FR. Na dizelski strani bo 1,6 litrski agregat s 95 ali 115 konjskimi močmi.
Naslednje leto bodo v motorno paleto dodali še litrski motor na stisnjen zemeljski plin. Vsi motorji bodo opremljeni s sistemom start/stop. Uradno bo nova arona javnosti predstavljena na avtomobilskem salonu v Frankfurtu, v slovenskih salonih pa bo pristala novembra. Cene še niso znane.