Na hitro deluje kot rahlo osveženi stari model, pa ni! BMW je tretjo generacijo športnega terenca X3 predstavil tudi s pomočjo neposredne slikovne primerjave s starim modelom, tako skromne so oblikovne spremembe. Pod kožo pa je novinec res nov, od koles do strehe, vključno z motorji. Ti so sicer že znani, a glede vsakoletne osvežitve vseeno zelo sodobni.
Skromnost pri oblikovnih spremembah postaja stalnica pri prestižnih znamkah, močno pa se spreminja njihova vsebina. Tako je tudi z BMW X3, športnim terencem srednjega razreda, ki je v prvih dveh generacijah prepričal prek 1,5 milijona kupcev. Ta model je bil brez dvoma uspešen, zato se je proizvajalec držal načela skromnih oblikovnih sprememb.
Gledano skozi podrobnosti, pa X3 prinaša kopico novih rešitev, spremenjeno tehniko, zunanje mere, ureditev potniške kabine, manjšo maso in obenem ponuja skoraj vse, kar si lahko omislite v prestižnejših BMW serij pet in sedem. Razen inovativne in (pre)drage zasnove karoserije iz karbona, aluminija in jekla serije 7, ki bi mu pomagala zmanjšati še vedno precejšnjo maso od 1.750 kilogramov.