Nova kia picanto je v tretji generaciji oblikovno bolj evropska. Bolj zapeljiv videz so oblikovalci ustvarili z novimi žarometi z LED smerokazi in LED dnevnimi lučmi. Za samozavestnejšo držo prevladujejo drznejše linije karoserije. V picantu bo tokrat prvič predstavljen tudi paket opreme GT-line, ki zagotavlja še bolj mišičast in športni videz. Za večjo personalizacijo bo na izbiro 11 živahnih karoserijskih barv. Picanto se najbolje znajde v tesnih urbanih okoljih, zato so pri Kii zunanje mere pustiti pri miru.
Notranjost modernejša in prostornejša
Kljub nespremenjenim zunanjim meram je v kabini več prostora. Inženirji so to dosegli s potiskom koles v skrajne robove avtomobila. Rezultat je 15 milimetrov daljša medosna razdaljo. V notranjosti so oblikovalci ustvarili bolj moderno in prefinjeno kabino, ki po obliki ne skriva sorodnosti z večjo kio rio. Ravne linije poudarjajo večje dimenzije notranjosti. Armaturna plošča je sredinsko poravnana, središče predstavlja ''lebdeči'' 7,0-palčni zaslon na dotik, ki omogoča integracijo pametnih telefonov s sistemoma Android in Apple.
Notranjost je mogoče popestriti s petimi barvami kontrastnih prevlek in šivov. Pri Kii poudarjajo večjo uporabnost nove kie picanto. Prtljažnik so iz 200 litrov povečali na 255, kar je največ v tem razredu. Z zloženimi zadnjimi sedeži se prostornina prtljažnika poveča na 1.010 litrov. Zadnji sedeži so zložljivi v razmerju 60:40. Nova trša in lažja karoserija, aktivna varnostna oprema in samodejno zaviranje v sili (AEB) zagotavljajo boljšo vodljivost in varnost.
Konec leta prihaja najzmogljivejši motor
Motorno paleto sestavljata litrski motor s 49 kilovati (67) in 1,25 litrski bencinski motor s 62 kilovati (84), povezana s 5-stopenjskim ročnim menjalnikom. Gotovinska cena šibkejšega se začne pri 10 tisoč evrih, zmogljivejši motor s paketom opreme luxury pa vas bo olajšal za 13 tisoč evrov. Konec leta se jima bo pridružil še litrski turbo T-GDI motor s 74 kilovati (100), najzmogljivejši motor, ki so ga kdajkoli ponudili pri kii picanto.