Zgodba predhodnika sega v leto 2010, ko so Bavarci v ZDA zaradi manjšega zanimanja prenehali s prodajo karavanske serije 5 touring in predstavili naslednika - serijo 5 GT. Slednjega serija 6 GT nadomešča. Z dolžino 5,09 metra je bližje seriji 7, po prostornosti kabine in prtljažnika pa je večji od konvencionalnega karavana. S privzdignjenim položajem sedežev in po prostoru v predelu glave se spogleduje s terenskim X5. BMW serije 6 GT združuje športno limuzino, športnega terenca in Gran Turisma v kupejevski obliki.
Kjer se uporabnost sreča s športno eleganco
Pri BMW pravijo, da serija 6 GT namenjena kupcem, ki želijo praktičnost SAV (sport activity vehicle - Športno aktivni terenec) in nočejo karavana. Oblikovalci so zaobljene linije predhodnika nadomestili z ostrejšimi in agresivnejšimi, žarometi pa kažejo sorodnost modela s serijo 5. S profila je opazna športna eleganca, katero poudarja dolg motorni pokrov in nazaj pomaknjena kabina. Kupejevska strešna linija se spušča proti zadku in konča z aktivnim spojlerjem, ki količnik zračnega upora zniža iz 0,29 na 0,25. Od drugih bavarskih modelov odstopa še po panoramski sončni strehi ter oknih brez okvirjev.
Zmogljivejši, lažji in udobnejši
V drugi generaciji je visoko zmogljiva luksuzna limuzina za dolge razdalje postala lažja, bolj aerodinamična, v kombinaciji z novimi zmogljivejšimi motorji pa tudi hitrejša in bolj ekonomična. Izboljšali so podvozje, ki omogoča večje udobje in boljše vozne lastnosti. Serijsko je novi BMW serije 6 GT opremljen s samoizravnalnim zračnim vzmetenjem na zadnji premi, za doplačilo pa bo na voljo tudi zračno vzmetenje. Slednje nudi ročno prilagajanje oddaljenosti od tal.
Potovalno udobje in prostornost
Sredinski kokpit je tradicionalno zasukan v smeri voznika, ki se bodo razveselil nove generacije head-up projektorja. Boljši pogled na cesto omogoča višji položaj sedenja. Celotna notranjost je prepojena premijskimi materiali in natančno izdelavo. Nova so tudi enodelna prtljažna vrata, ki se že v osnovni opremi električno odpirajo in zapirajo ter skrivajo prtljažni prostor, ki je od predhodnika večji za zavidljivih 110 litrov. Z zloženo zadnjo sedežno klopjo se prostornina prtljažnika poveča na 1.800 litrov. Nakladalni rob je nižji za več kot pet centimetrov in je poravnan z dnom v prtljažniku.
Na ceste novembra, v Nemčiji od 62.800 evrov
Ob prihodu na trg bodo kupcem na voljo trije motorji. Štirivaljni bencinski 530i GT s 190 kilovati (258 konjskih moči), šestvaljni 540i GT z 250 kilovati (340 konjskih moči) in dizelski 530d GT s 195 kilovati (265 konjskih moči) v povezavi z osemstopenjskim samodejnim menjalnikom steptronic. Šestvaljna pogonska sklopa bo mogoče opremiti še s štirikolesnim pogonom xDrive. Novi BMW serije 6 Gran Turismo bo javnosti predstavljen septembra na mednarodnem avtomobilskem salonu v Frankfurtu, na ceste pa bo zapeljal novembra. V Nemčiji se bo cena vstopnega modela 530i GT začela pri 62.800 evrih.