Z lansko prodajo 1,4 milijona vozil, majhni SUV ostajajo eden najhitreje rastočih razredov. V drugi polovici leta se bo v boj za kupce vključil tudi hyundai kona, avto izjemno uspešne znamke SUV
Športni terenci so evropska, tudi svetovna uspešnica. Hyundai pa je bil z modelom santa fe pred dvema desetletjema eden od prvih predstavnikov tega razreda. Z modelom tucson se je Hyundai lani zavihtel na tretje mesto kompaktnih SUV, v Evropi je našel 147 tisoč kupcev. V drugi polovici leta pa bo v tržni boj vstopil še razred nižje, med SUV B segmenta z ravnokar razkrito kono.
Nova kona je mersko dokaj skromen SUV B razreda. Z dolžino 4,16 metra sodi med krajše, s širino 1,8 in višino 1,55 metra pa med bolj izrazite predstavnike. Z njim Hyundai vstopa v obetaven razred, ki si je lani le v Evropi odrezal desetodstotni delež. Glede na uspeh večjega tucsona, si obeta dobro prodajo. Če se bo denimo zavihtel na tretje mesto, tako kot tucson v svojem razredu, to pomeni letno prodajo prek 160 tisoč vozil.
Kona je razgiban in privlačen SUV, veliko tehničnih delov pa si deli z nekoliko večjim modelom i30.
Kmalu več iz premiere kone iz Milana, kjer bo Matej spremljal uradno razkritje korejskega novinca.