Avto

Honda, ki stopa v čevlje accorda

Petvratni civic je le dva tedna po slovenski premieri dobil za 13 centimetrov daljšega ter za vsaj 500 evrov dražjega limuzinskega brata, ki z dolžino in prostornostjo pokriva tudi vrzel po odhodu accorda.

Izpostavljamo

FINANCE
Avto
Prva vožnja s porschejem macanom e: konec bencinske in začetek električne romantike
Avto
AvtoMiloš Milač Prva vožnja s porschejem macanom e: konec bencinske in začetek električne romantike 8

Ekskluzivno - po terenskem poligonu in stezi Porschejevega centra v Leipzigu z novim električnim porschejem macanom, elektrozverino z več kot 600 konji, ki bo v celoti nadomestila bencinskega macana.

FINANCE
PMM
(Miloš živi trajnostno, 22. del): Primerjava – električni avto je že danes cenejši od bencinskega
Pametna mesta in mobilnost
Pametna mesta in mobilnostMiloš Milač (Miloš živi trajnostno, 22. del): Primerjava – električni avto je že danes cenejši od bencinskega 14

Električni avtomobili so tudi cenovno vse bliže primerljivim bencinskim. Po natančnem izračunu, ki vsebuje tudi spodbude Eko sklada, pa so lahko celo precej cenejši, dokazujem na podlagi novega domačega električnega avta – cupre born bold.

FINANCE
Manager
Moje najlepše in najbolj znamenite ceste sveta
Manager
ManagerMiloš Milač Moje najlepše in najbolj znamenite ceste sveta 4

Vzpon na Transfagarasan v Romuniji, Džebel Hafit v Abu Dabiju, Visoki Atlas v Maroku, Angeles Crest v Kaliforniji, prek otokov do Key Westa na Floridi ali preprosto med zavoji slovenskih biserov.

04.06.2017 23:10
Čas branja: 5 min

Honda civic je bila v svoji 44 letni zgodovini že marsikaj. Od mokrih sanj mladeničev, pojma izjemnih bencinskih motorjev, do športnosti, užitka v vožnji in neuničljivost, seveda pa tudi oblikovalske obsedenosti s hudičem, premočnim spogledovanjem s futurizmom in posledično izgubljenosti v vesolju.

Civic je kožo menjal zelo pogosto, kljub temu pa je od leta 1973 v devetih generacijah prepričal prek 20 milijonov kupcev. V deseti generaciji želi ugajati vsem, zato je novi civic tudi precej zrasel, tekmece pa dejansko presega vsaj za polovico razreda. A kot da 4,49 metra dolžine in 478-litrski prtljažnik niso dovolj, smo dobra dva tedna po premieri petvratne kombilimuzine na slovenski trg pospremili še štirivratno limuzinsko različico Grand.

Grand ni novost, saj je pri civicu prisoten že od druge generacije naprej, v zadnjih letih pa je zaradi nekoliko samosvoje oblike le stežka prepričal evropske kupce. V devetem poskusu bo drugače, so si rekli oblikovalci in dodobra preučili (tudi) evropski okus.

Rezultat je precej drzna, športno-elegantna in s tem všečna oblika štirivratne različice civica, ki naj bi letno prepričala tudi okoli 50 Slovencev oziroma 20-30 odstotkov vseh kupcev civica.

Grand se od kombilimuzine razlikuje le po drugače zaključenem zadku, kjer so celo tri izpušne cevi – dve sta na robu karoserije pod odbijačem, ozka podolgovata pa na sredini. Zadek se ob žarometih v obliki črke C sicer zaključi s kupejevsko obliko, ohranja pa vse lastnosti limuzine.

Tudi grand ima spredaj za Honde značilno obliko maske ter nameščen prepoznaven svetlobni LED podpis.

Poleg oblike naj bi kupce velikega civica prepričale tudi njegove mere in prostornost, s katerimi se postavlja precej blizu nekdanjega accorda.

Grand je od petvratne različice namreč daljši za 15 centimetrov ter meri 464,8 cm (oziroma 7,7 cm manj od zadnjega accorda), v širino 179,9 cm, medosna razdalja pa znaša 269,8 cm oziroma le 0,7 cm manj kot pri accordu.

Zunanje mere kažejo na obilo prostora na zadnji klopi in v prtljažniku, ki zagotavlja 519 litrov. To je kar 59 litrov kot pri accordu, obenem se zadnja klop podre v razmerju 40:60, luknja za njo pa je dovolj velika, da gredo skozi tudi večji predmeti.

Civic grand je na voljo v sedmih barvah in treh paketih opreme (Comfort, Elegance, Executive), v notranjosti ter v vsem ostalem pa je takšen kot petvratni civic. Vozniku in potnikom je tako na voljo napreden infozabavni sistem Honda Connect (v slovenskem jeziku) s 7-palčnim osrednjim zaslonom, navigacijo in možnostjo sprejemanja digitalnega radijskega signala. Priporočamo tudi izbiro sistema za brezžično polnjenje telefona, klasični civic pa ponuja tudi bogat nabor varnostnih asistenc pod okriljem Honda Sensing.

Limuzinski civic se od petvratnega tako razlikuje le še pri izbiri pogona, saj je sprva na voljo samo 1,5-litrski turbo bencinski motor s 134 kilovati moč (182 KM) in 240 Nm navora, ki je povezan s 6-stopenjskim ročnim ali za doplačilo 2.000 evrov s CVT menjalnikom s sedmimi prednastavljenimi programi prestavljanja.

Dizel bo na voljo prihodnje leto, litrskega trivaljnika pa v tej različici ne bo. Civic grand je sicer le od 500 evrov dražji od klasične petvratne izvedbe, osnovna cena s popustom 2.000 evrov zanj znaša 21.450 evrov, najdražji Elegance pa stane od 26.490 evrov naprej.

Napišite svoj komentar

Da boste lahko napisali komentar, se morate prijaviti.
Več o temi
Kliknite [+] poleg oznake in se prijavite na obveščanje. S klikom na ime posamezne oznake preverite seznam člankov.
FINANCE
Avto
Civic, ki se vrača na pota stare slave
Avto
AvtoMiloš Milač Civic, ki se vrača na pota stare slave 2

Nova honda civic prerašča meje kompaktnega razreda, ponuja sodobna turbomotorja in ugodno ceno od 18 tisoč evrov

FINANCE
Avto
Kultni civic, ki pred tekmece stopa z visoko dvignjeno glavo
Avto
AvtoMatej Kačič Kultni civic, ki pred tekmece stopa z visoko dvignjeno glavo 22

Ni nujno, da je avtomobil Porsche 911, Chevrolet corvette ali Volkswagen hrošč, da ima trume oboževalcev. Lahko je tudi Honda civic, ki v deseti izdaji v ospredje postavlja nove turbomotorje, vozniško naslado, prostornost, varnost in ugodno ceno.

FINANCE
Okolje & energija
Kemijski inštitut: dve novi razvojni pogodbi s Hondo
Okolje & energija
Okolje & energijaBorut Hočevar Kemijski inštitut: dve novi razvojni pogodbi s Hondo

Na Odseku za kemijo materialov na Kemijskem inštitutu so s Hondo podpisal dve novi pogodbi za razvoj magnezijevih akumulatorjev.

FINANCE
Poplave in potresi: kako pametno zavarovati premoženje
PRO
Finance
Spletni dogodek
Redakcija Mojih financ Poplave in potresi: kako pametno zavarovati premoženje (PRO)
FINANCE
Avto
Kaj je skupnega najboljšim avtomobilom poslovnega avta leta
Avto
AvtoMiloš Milač Kaj je skupnega najboljšim avtomobilom poslovnega avta leta

Razglasili smo zmagovalce poslovnega avta leta 2017, kipce so odpeljali mercedes-benz razreda E, opel insignia grand sport, volkswagen golf, toyota prius plug-in hybrid, priznanje za avtomobilsko inovacijo leta pa citroën C3

FINANCE
Avto
Motocikli se množijo, motoristi starajo
Avto
AvtoMiloš Milač Motocikli se množijo, motoristi starajo 2

Vsak deseti kupec motocikla v Sloveniji si kupi BMW veliki enduro 1200 GS, preostali posegajo po preprostih in poceni dvokolesnikih

FINANCE
Avto
Švedska domačnost in učinkovitost, za volanom poslovnega avta leta in preobrat v ZDA
Avto
AvtoMiloš Milač Švedska domačnost in učinkovitost, za volanom poslovnega avta leta in preobrat v ZDA

Volvo XC60 je edini dorasel tekmec nemški prestižni trojici, saj je v prejšnji generaciji, tudi v jeseni življenja, ugnal BMW X3, audi Q5 in mercedes-benz GLC. Kakšen je novi šved, bo uspel držati tempo predhodnika?

FINANCE
Poplave in potresi: kako pametno zavarovati premoženje
PRO
Finance
Spletni dogodek
Redakcija Mojih financ Poplave in potresi: kako pametno zavarovati premoženje (PRO)