Ne odličnost, pač pa suverenost na vseh področjih odlikuje letošnje zmagovalce izbora PAL. Službeni volkswagen golf je denimo razmeroma visoko ceno ublažil s skromnim upadom vrednosti in ugodnim najemom, managerski mercedes-benz razreda E je ohranil odlično formo in ugodno ceno, poslovna opel insignia grand sport je zablestela z izjemnimi lastnostmi, tudi dobrim paketom cene in opreme, EKO toyota prius plug-in hybrid pa prinaša najboljšo rešitev ta hip, skromen ogljični odtis brez prilagajanja voznika. V sredo zvečer smo jim v čarobnem okolju Diners cluba Ljubljana v Smledniku podelili kipce.
Kako si je Mercedes-benz razreda E pripeljal zmago v prestižnem izboru, že drugo leto zapored? Na primeru karavanskega 220d pojasnjujemo, katere lastnosti ima, da je premagal tudi sodobnejše tekmece.
BMW je z novo karavansko petico združil na videz nezdružljivo. Športnost, eleganco in poželjivost menedžerske limuzine je s prefinjenimi oblikovalskimi prijemi vtkal še v uporabnejšega touringa.
Renault megane RS tretje generacije je v omejeni različici 275 Cup pomahal v slovo, kot se za legendo spodobi pa je to storil s poslovilno zabavo, pod katero so se podpisali Akrapovič, Brembo, Öhlins in Recaro. Na vhodnih vratih pa je že novi megane RS...
Za vse, ki prisegajo na prenovljeno octavio, so pri Škodi poskrbeli na začetku pomladi, tik pred poletjem pa bodo na vrsto prišli še tisti, ki se navdušujejo nad športnim RS-om in pustolovskim scoutom. Obe smo preizkusili v njunem naravnem okolju in bili (znova) navdušeni.
Spomini na hondo cvivic: mokre sanje, pojem izjemnih bencinskih motorjev z litrsko močjo in vrtljaji motociklov, športnost, užitek v vožnji in neuničljivost, o kateri so evropski tekmeci 16V lahko le sanjali. Vse to je bila nekdaj honda civic v mojih in očeh marsikoga drugega. Govorim o četrti in peti generaciji tega japonskega modela, ki sta nastajali med letoma 1988 in 1995, menjava modelov je bila konec leta 1991.
Seat ibiza v peti generaciji ohranja svoj mladostni značaj, športnost in uporabnost, z všečno podobo, modnimi barvami, najsodobnejšimi tehnologijami in prostornostjo pa bolj kot kdajkoli piha na dušo mladim.
Korejska posebnica postaja privlačnejša z daljšim dosegom. Kombiniran doseg po evropskem voznem ciklu so z 212 povečali na 250 kilometrov. V teoriji bi to moralo zadostovati za izlet od Ljubljane do obale in nazaj brez vmesnega polnjenja. V Evropi bo na voljo od začetka poletja.
Uspešen delovni teden vam želim!
Miloš Milač, urednik portala avto.finance.si