Češka Škoda je pošteno zajadrala v razred športnih terencev, v manj kot letu dni je predstavila dva predstavnika. Da je to dobra ideja, dokazuje vrsta kupcev za večji kodiaq. Ta je razprodan do konca letošnjega leta, nanj čakajo tudi Slovenci. Sestop razred nižje je zato logičen, yeti je torej dobil naslednika.
Ta pa ni kar tako, karoq je dejansko razred večji od yetija. Ta se je s 4,22 metra dolžine uvrščal med SUV B razreda, čeprav je izstopal po prostoru. Karoq pa z dolžino 4,38 sodi že med večje, SUV C razreda oziroma na spodnji rob te druščine.
To se pri prostoru sicer ne pozna, karoq je tipično za to znamko izjemno prostoren in praktičen avto. Na omenjeni dolžini poskrbi za veliko prostora za potnike na prednjih sedežih in na zadnji klopi oziroma treh ločeni sedežih. Za njimi pa še vedno ostane prtljažnik s katerimi karoq prekosi vse bližnje tekmece, tudi tiste ki so po zunanjih merah izdatnejši.
Matematika pravi, da gre vanj med 488 in 579 litrov prtljage, razliko naredi vzdolžni pomik zadnjih sedežev. Če pa te podremo ali odstranimo, se luknja poveča na 1.630 do 1.810 litrov, kar je zopet rekordna številka tega razreda.
Pri tehniki ni presenečenj. Karoq je zgrajen na hišni prilagodljivi osnovi MQB, poganjata ga dva bencinska motorja (1.0 s 85 kilovati in 1.5 TSI s 110 kilovati in izklopom valjev) ter dva dizelska 1.6 TDI s 85 in 2.0 TDI s 110 kilovati. Šest stopenjskemu ročnemu menjalniku se pridružuje sedemstopenjska avtomatika, menjalnik DSG z dvema sklopkama. Pogon je v osnovi speljan prek prednjih koles, za doplačilo pa je štirikolesni. Karoq pa ima tudi nekaj zanimivih rešitev, denimo držalo za plastenke na sredinski konzoli katere pokrovček lahko odpremo z eno roko ter držalo za tablico z električnim priključkom.