Avto

Suzukijev mikroterenec po meri slovenskih žepov

Suzuki ignis je trenutno najcenejši avtomobil s štirikolesnim pogonom pri nas, v urbanem okolju pa stavi na prostornost in okretnost.

Izpostavljamo

FINANCE
Avto
Prva vožnja s porschejem macanom e: konec bencinske in začetek električne romantike
Avto
AvtoMiloš Milač Prva vožnja s porschejem macanom e: konec bencinske in začetek električne romantike 8

Ekskluzivno - po terenskem poligonu in stezi Porschejevega centra v Leipzigu z novim električnim porschejem macanom, elektrozverino z več kot 600 konji, ki bo v celoti nadomestila bencinskega macana.

FINANCE
PMM
(Miloš živi trajnostno, 22. del): Primerjava – električni avto je že danes cenejši od bencinskega
Pametna mesta in mobilnost
Pametna mesta in mobilnostMiloš Milač (Miloš živi trajnostno, 22. del): Primerjava – električni avto je že danes cenejši od bencinskega 14

Električni avtomobili so tudi cenovno vse bliže primerljivim bencinskim. Po natančnem izračunu, ki vsebuje tudi spodbude Eko sklada, pa so lahko celo precej cenejši, dokazujem na podlagi novega domačega električnega avta – cupre born bold.

FINANCE
Manager
Moje najlepše in najbolj znamenite ceste sveta
Manager
ManagerMiloš Milač Moje najlepše in najbolj znamenite ceste sveta 4

Vzpon na Transfagarasan v Romuniji, Džebel Hafit v Abu Dabiju, Visoki Atlas v Maroku, Angeles Crest v Kaliforniji, prek otokov do Key Westa na Floridi ali preprosto med zavoji slovenskih biserov.

04.05.2017 23:00
Čas branja: 8 min

Pri Suzukiju so po osmih letih suše zanetili nov ogenj, med slovenske kupce je namreč pripeljal novi ignis (lat. ogenj). S starim, ki so ga proizvajali med leti 2000 in 2008, nima prav dosti skupnega, novinca pa bo zaradi nenavadne podobe tudi nemogoče zamenjati z več 1.200 primerki 3,61 metra dolge prve generacije, ki se še vozijo po slovenskih cestah.

Suzuki ignis je po novem namreč 3,7 metra dolgi in 1,66 metra široki mikroterenec oziroma križanec med malih mestnim avtomobilom in terenčkom, ki je na voljo tudi s štirikolesnim pogonom AllGrip. Prav zmogljiv pogon po meri hribolazcev, gozdarjev, lovcev,… malega ignisa naredi za posebneža v razredu, saj se s plezalnimi zmogljivostmi lahko pohvali le še Fiatova panda. Če k temu dodamo še privlačno ceno, je cilj 100 prodanih vozil letos povsem uresničljiv.

Cenejšega s štirikolesnim pogonom ni

Petvratni Suzuki ignis je pri nas na voljo s tremi paketi opreme comfort, premium in elegance, osnovna cena pa znaša 9.350 evrov. Po mnenju zastopnika se bo večina kupcev odločila za štirikolesni pogon, tako ignis AllGrip s srednjo opremo stane 11.850 evrov, popolnoma opremljeni (sistem proti naletu, samodejna klima, LED žarometi, kamera za vzvratno vožnjo, navigacija,..) pa 13.450 evrov. Panda je za tisočaka dražja.

Ignis s svojo zanimivo – posebnost so reže na C-stebričku in žarometi v maski, z boka deluje simpatično škatlasto - in unikatno podobo polarizira občinstvo, kar smo opazili tudi na zadnjem avtomobilskem salonu, ko je avtomobilček požel celo več zanimanja kot novi swift.

Če se ljudje niso mogli zediniti, ali jim je všeč, ali ne in na kaj vse jih spominja potlačen zadek pa ni bilo dvoma glede (nadpovprečne) prostornosti v potniški kabini oziroma na zadnji klopi.

Ignis znotraj navduši, kolesa ima namreč postavljena povsem na rob karoserije, zato se lahko pohvali z medosno razdaljo 2,44 metra.

V kabini je tako dovolj prostora za štiri odrasle potnike, zadnjo klop (deljiva 50:50) je ob tem možno vzdolžno pomikati za 16,5 cm, prilagodljiva pa je tudi po naklonu hrbtnega dela. S tem se v ignisu kot v kakem enoprostorcu lahko poveča prostornost prtljažnika ali pa pridobi dodaten prostor za kolena potnikov zadaj. Pohvaliti velja tudi skoraj 90-stopinjski kot odpiranja zadnjih vrat.

Osnovni prtljažnik ignisa ponuja 267 litrov prostora (227 v AllGrip), kar je skoraj največ v razredu, s podiranjem obeh sedežev pa ga je mogoče povečati na 514 litrov.

Avto ima tudi precej odlagalnih prostorčkov, za doplačilo pa še osrednji 7-palčni zaslon na dotik iz vitare, USB vmesnik ter možnost povezovanja s pametnimi telefoni.

Uporabljeni materiali so bolj cenejše sorte, povečini trdi, a vse skupaj ne deluje ceneno. Notranjost si je moč tudi »obarvati« po svoje, na slovenski premieri pa je kot celota pustila zelo pozitiven vtis.

Kogar prostornost in okretnost malega ignisa (obračalni krog 9,4 metra) še ne bosta prepričala pa bo gotovo »podlegel« ob štirikolesnem pogonu. V lovskih revirjih dvobarvna karoserija in trendovski dodatki v kabini niso pomembni, zato pa toliko bolj štejejo napredni štirikolesni pogon, elektronski nadzor spusta in speljevanja, primerna oddaljenost od tal ter terenu prilagojeni vstopni in izstopni kot.

Ognjeviti Suzuki vse to ima, zato ga bodo gozdarji, lovci, gobarji in drugi, ki veliko vozijo zunaj urejenih poti z njim hitro stkali tesne vezi. Preizkušen pogon AllGrip deluje avtomatsko, s pomočjo viskozne sklopke pa navor ob prvih znakih oprijema hitro preusmeri na zadnjo os.

Sistem za nadzor speljevanja poskrbi za učinkovito speljevanje na spolzkih podlagah v blatu in snegu, ignis se zna tudi varno spustiti s klanca in na njem speljati brez uporabe ročne zavore in »kurjenja« sklopke.

Poleg skromnih mer in kratkih previsov, ki pomenijo prednost na ozkih kolovozih in med vejami, ter dobrega pogona ignis navduši tudi z 18-centimetrsko oddaljenostjo od tal, vstopni in izstopni kot pa sicer merita 20 oziroma 38,8 stopinje. Zaradi večje oddaljenosti od tal je ignis nenazadnje tudi prijazen do hrbtenice, kar bodo cenili starejši.

Ignisu pri premagovanju asfaltnih in terenskih kilometrov pomaga 1,2-litrski atmosferski motor DualJet s 66 kilovati oziroma 90 konji ter 120 Nm največjega navora. Motorček resda ne poka od moči, a se zdi za največ 905 kilogramov težkega malčka dovolj zmogljiv. Serijsko je združen s petstopenjskim ročnim, pri različici s prednjim pogonom pa po želji tudi s šeststopenjskim samodejnim menjalnikom.

Japonci niso pozabili na varnost, ki jo povečuje sistem za preprečevanje naleta na osnovi dveh video kamer. Ta voznika najprej opozori, v primeru neizbežnega trka pa tudi popolnoma zaustavi avtomobil. Ignis ima lahko tudi sistem za opozarjanje na nenamerno zapustitev voznega pasu ter sistem za zaznavanje utrujenosti voznika, na EuroNCAP preizkusu pa je prejel pet zvezdic.

Suzuki v vzponu, odličen tudi pri nas

Suzuki je 9. največji proizvajalec osebnih avtomobilov na svetu, lani so naredili 2.945.000 vozil. Do leta 2020 želijo proizvodnjo okrepiti na 3.200.000 avtomobilov. V Evropi je Suzuki lani prodal dobrih 200 tisoč vozil, kar je zadostovalo za 1,3-odstotni tržni delež, od leta 2013 pa so prodajo okrepili za 50 tisoč vozil. V Sloveniji je Suzukiju uspelo doseči največjo letno rast v zadnjih treh letih, lani so prodali kar 1.119 vozil, leta 2013 pa 235. Načrti za letos so še bolj smeli, saj želijo osvojiti 1.350 kupcev, trenutno jim kaže odlično, saj so prodali 477 vozil oziroma 35 odstotkov načrtovanih, tržni delež pa povečali na 2,57 odstotka.

Dodatna vsebina ni prikazana, ker niste dovolili prejema piškotkov z zunanjih strežnikov. Spremeni...

Napišite svoj komentar

Da boste lahko napisali komentar, se morate prijaviti.
Več o temi
Kliknite + poleg oznake in se prijavite na obveščanje. S klikom na ime posamezne oznake preverite seznam člankov.
OGLAS
FINANCE
Nepremičnine
Nepremičnine Kakšen mora biti kakovosten servis kosilnice

Vključevati mora vse potrebne preglede in popravila kosilnice oziroma vrtnega traktorja ali riderja – opravite ga pri strokovnjaku.

FINANCE
Avto
Simpatični mikroterenec za velike podvige
Avto
AvtoMatej Kačič Simpatični mikroterenec za velike podvige

Suzuki ignis je le 3,7 metra dolgi avtomobilček, ki ob obilici prostora in opreme ponuja veliko karakterja, po želji pa tudi štirikolesni pogon, s katerim bo za zmerno ceno stkal prijateljske vezi z raznimi pustolovci.

FINANCE
Avto
TOP 10 najcenejših avtov 4x4
Avto
AvtoMiloš Milač TOP 10 najcenejših avtov 4x4 1

Najcenejši avtomobili za težke, tudi zimske, razmere in ugodno ceno od dobrih 12 do 20 tisoč evrov

FINANCE
Avto
Čas je za najboljše avtomobile na svetu
Avto
AvtoMiloš Milač Čas je za najboljše avtomobile na svetu 2

Do konca tedna bomo glasovali za svetovni avto leta v petih kategorijah, letos izbiramo med 62 avtomobili, vse več je evropskih znamk, denimo Renault, Peugeot in Citroën

FINANCE
Prevozi
Stroji v vlogi prevoznikov, reševalcev in motilcev prešibkega omrežja
PRO
Prevozi
Prevozi
PrevoziRedakcija Prevozi Stroji v vlogi prevoznikov, reševalcev in motilcev prešibkega omrežja (PRO)

Transport poganjajo stroji, tovornjaki, dostavniki in drugi. V drugačnih konfiguracijah živijo življenje delavcev, denimo na poplavnih območjih Črne na Koroškem, ki smo jo obiskali sredi februarja.

FINANCE
Avto
Izbrali smo finaliste izbora svetovni avto leta; kako smo glasovali na Financah?
Avto
AvtoMiloš Milač Izbrali smo finaliste izbora svetovni avto leta; kako smo glasovali na Financah?

Kateri avtomobili so v izboru za priznanja najodmevnejšega avtomobilskega izbora na svetu – svetovni avto leta in kako sem v prvem krogu razdelil svoje točke

FINANCE
Avto
Japonec iz ozadja z odličnim paketom varnosti in tehnike
Avto
AvtoMatej Kačič Japonec iz ozadja z odličnim paketom varnosti in tehnike

Suzuki swift: Navihani suzuki swift nagovarja mlajše občinstvo, ponuja mladostno podobo, veliko asistenčnih sistemov in celo štirikolesni pogon.

FINANCE
Avto
(video) Z japoncem v objemu skandinavske zime
Avto
AvtoMatej Kačič (video) Z japoncem v objemu skandinavske zime

V objemu skandinavske zime smo preizkusili, kako se na zasneženi in ledeni podlagi znajde novi mitsubishi eclipse cross.

FINANCE
Poplave in potresi: kako pametno zavarovati premoženje
PRO
Finance
Spletni dogodek
Redakcija Mojih financ Poplave in potresi: kako pametno zavarovati premoženje (PRO)