VW crafter je zapeljal na dostavni, scania pa na tovorni prestol
Zmagovalca našega izbora volkswagen crafter – dostavno vozilo leta 2017 in scania nove generacije – tovorno vozilo leta 2017 sta tekmece ugnala s presežki sodobne tehnike
Ekskluzivno - po terenskem poligonu in stezi Porschejevega centra v Leipzigu z novim električnim porschejem macanom, elektrozverino z več kot 600 konji, ki bo v celoti nadomestila bencinskega macana.
Električni avtomobili so tudi cenovno vse bliže primerljivim bencinskim. Po natančnem izračunu, ki vsebuje tudi spodbude Eko sklada, pa so lahko celo precej cenejši, dokazujem na podlagi novega domačega električnega avta – cupre born bold.
Vzpon na Transfagarasan v Romuniji, Džebel Hafit v Abu Dabiju, Visoki Atlas v Maroku, Angeles Crest v Kaliforniji, prek otokov do Key Westa na Floridi ali preprosto med zavoji slovenskih biserov.
Pred pisanjem je smiselno prebrati
pravila foruma.
Uredništvo Finance.si bo po svoji presoji sporna sporočila izbrisalo
in po potrebi posameznim avtorjem odvzelo možnost pisanja.
Opozorilo: po
Kazenskem zakoniku KZ-1
je posameznik kazensko
odgovoren za javno spodbujanje sovraštva, nasilja ali nestrpnosti
ter za grožnjo, da bo napadel življenje ali telo druge osebe.
Finance bodo pomagale pri ugotavljanju identitete avtorjev sporočil,
če bodo k temu pozvane s strani pristojnih organov.
Finance Live je za registrirane uporabnike brezplačen. Prijavite ali registrirate se lahko spodaj.
Obvezujemo se, da bomo z vašimi podatki ravnali skrbno in odgovorno. Vaše podatke bomo uporabljali in hranili, dokler ne prejmemo vaše zahteve za izbris. Zahtevo za izbris podatkov lahko pošljete na e-naslov zasebnost@finance.si. Podrobnejše informacije o varovanju vaše zasebnosti in vaših pravicah si lahko preberete v naši politiki zasebnosti na www.finance.si/zasebnost.
Pisanje v forum je na voljo samo naročnikom Financ.
(z leve) Elvis Madruša, vodja prodaje Scanie, je prejel kipec za tovorno vozilo leta 2017 - scanio nove generacije, Vlado Štupica, vodja prodaje Volkswagen gospodarska vozila, pa za dostavno vozilo leta 2017 - volkswagna crafterja.
Izjemna tehnika, udobje in napredni varnostni sistemi so skupna točka letošnjih zmagovalcev – dostavnega vozila leta 2017 volkswagna crafterja in tovornega vozila leta 2017, scanijine nove genearacije . Oba modela sta se do zmage prebila skozi sito novinarske žirije in zahtevnih uporabnikov, ki z dostavniki oziroma tovornjaki prevozijo tudi prek sto tisoč kilometrov na leto.
AMZS Center varne vožnje na Vranskem minuli petek popoldne. Poligon so tisti in naslednji dan prekrili gradbeni stroji, tovornjaki, bagri in drugi delovni stroji za resen posel. S terase Centra so delovali kot igrače v peskovniku, v katerega so se zakopali ljubitelji, poznavalci in uporabniki teh vozil, ki so obiskali razstavo gradbene mehanizacije, opreme in gospodarskih vozil Mineral bager expo.
Razstava je bila tudi prizorišče razglasitve tovornih in dostavnih vozil leta 2017, dogodka, ki ga že drugo leto zapored organizirata Časnik Finance in revija Kamion & Bus.
V uredništvih obeh medijev smo od začetka leta zbirali kandidate, jih februarja in marca preizkušali ter finaliste, po tri v vsaki kategoriji, dali v oceno še zahtevnim uporabnikom. Žiriji novinarjev, ki smo jo sestavljali Miloš Milač, Boštjan Paušer, Anže Jereb, Štefa Kopač in Kristjan Čebulj Šubic, so se na dostavnem programu pridružili še uporabniki iz Prevozov Brce, P2p Transporta in Hahn Spiritsa, na tovornem pa iz Adrialoga in Avtoprevozništva Šega.
Seštevek ocen obeh žirij je dal zmagovalca. Pri dostavnikih je z desetimi točkami na prestol zapeljal volkswagen crafter, na drugo mesto z osmimi točkami trojček citroën jumpy, peugeot expert in toyota proace ter na tretje s šestimi ford transit z motorjem ecoblue. Crafter je zasedel prvo mesto po mnenju uporabnikov in drugo mesto po izbiri žirije. Japonsko-francoski trojček pa prvo mesto po izboru žirije zaradi najboljše kombinacije prostora, uporabnosti, udobja, varnosti in cene ter stroškov uporabe.
Pri tovornjakih je bilo ocenjevanje obeh žirij enotno. Na prvo mesto je zapeljala Scanijina nova generacija z vsemi možnimi točkami, MAN TGX 2017 je dobil dve drugi, iveco stralis XP pa dve tretji mesti.
Pred pisanjem je smiselno prebrati
pravila foruma.
Uredništvo Finance.si bo po svoji presoji sporna sporočila izbrisalo
in po potrebi posameznim avtorjem odvzelo možnost pisanja.
Opozorilo: po
Kazenskem zakoniku KZ-1
je posameznik kazensko
odgovoren za javno spodbujanje sovraštva, nasilja ali nestrpnosti
ter za grožnjo, da bo napadel življenje ali telo druge osebe.
Finance bodo pomagale pri ugotavljanju identitete avtorjev sporočil,
če bodo k temu pozvane s strani pristojnih organov.
Da boste lahko napisali komentar, se morate prijaviti.
Obvezujemo se, da bomo z vašimi podatki ravnali skrbno in odgovorno. Vaše podatke bomo uporabljali in hranili, dokler ne prejmemo vaše zahteve za izbris. Zahtevo za izbris podatkov lahko pošljete na e-naslov zasebnost@finance.si. Podrobnejše informacije o varovanju vaše zasebnosti in vaših pravicah si lahko preberete v naši politiki zasebnosti na www.finance.si/zasebnost.
Več o temi
Kliknite [+] poleg oznake in se prijavite na obveščanje. S klikom na ime posamezne oznake preverite seznam člankov.
Kaj od dostavnika pričakujejo najzahtevnejši uporabniki, vozniki dostavnih vozil, ki z njimi prevozijo prek 100 tisoč kilometrov na leto. Kakšne so njihove zahteve in kako so ocenili letošnja finalista izbora za dostavno vozilo leta ford transit custom in MAN TGE.
Nemška avtomobilska znamka Volkswagen je lani dosegla vsaj dva pomembna mejnika, v svetu je prvič presegla proizvodnjo šest milijonov vozil, na Kitajskem pa prodajo tri milijone vozil