Finalisti letošnje managerske kategorije postavljajo mejnike na področju varnosti in vse bolj, pravzaprav gre za isto tematiko, tudi rešitve iz poglavja avtonomne vožnje.
Sama motorna tehnika je ob tem zavila v drugo smer. Luksuz ne pomeni več velikih prostornin in številne konjenice, ampak čim boljše razmerje med velikostjo oziroma majhnostjo stroja, njegovo učinkovitostjo in zmogljivostmi. Zato majhni dvolitrski stroji v višjem srednjem razredu danes niso več redkost, enako velja za varčne in neslišne hibride. Tudi šest- in osemvaljni motorji se počasi manjšajo, ob tem pa s turbopolnilniki pridobivajo moč in eksplozivnost ter so hkrati varčnejši.
Vsem je skupna energetska učinkovitost, ki jo postavljajo pred končne zmogljivosti. Nekakšna evolucija luksuza torej, ki udobje, sodobnost in varnost postavlja pred surovo moč in vsiljivo razkošje preteklosti. Lastniki takih avtov ne kupujejo zgolj znamke, motorja in luksuza, želijo si uporabnih tehnologij, hkrati pa se odločajo za manjše in varčnejše motorje.