Prtljažnike sta merila Matej Štakul in Matjaž Terzič iz Dnevnika.
Matej Štakul, Dnevnik: »Merjenje prtljažnih prostorov je potekalo po klasičnem sistemu z merjenjem vseh dimenzij odprtine, z zlaganjem predmetov v prtljažnik, preverjanjem podiranja zadnjih sedežev (ali jih je sploh možno podreti in če da, kako, na kak način). Ker ne gre toliko za družinske avtomobile, temveč bolj poslovne, sva za mero vzela tri kovčke različnih velikosti (velik, srednji, majhen) in eno večjo potovalko. Glede na to, da sta imeli dve tretjini avtomobilov do litra natančno enako prostornino (480 litrov – Alfa Romeo giulia, Audi A4, BMW 3 in Mercedes C), preostala tretjina pa spet enako (450 litrov – Jaguar XE in Lexus IS; slednji bi, če ne bi bil hibrid, prav tako imel 480 litrov), sva pričakovala, da bova v vse spravilo enako ali vsaj zelo podobno, a je prihajalo do precejšnjih razlik.
Dva po prostornini najbolj skromna (Jaguar in Lexus), sta tudi v praksi najslabša, a je Lexus izgubljal predvsem na račun »številk« (imel je nizko odprtino, visok nakladalni rob in kot rečeno skromno prostornino v litrih), v praksi pa se je izkazal precej bolj, saj sva v prtljažnik spravila vso prtljago. Jaguar je po drugi strani imel na primer celo najnižji nakladalni rob, po višini odprtine je bil v »zlati sredini«, a sva vanj komaj spravila tri kovčke, potovalke pa ne. Enako velja tudi za giulio, ki je med tistimi s 480 litri daleč najbolj razočarala. Poleg Jaguarja je edina, ki nima možnosti podiranja zadnjih sedežev in tudi edina, v katero so šli samo trije kovčki brez potovalke.
Nemški trojček je bil pri prtljažnikih precej spredaj, saj je po tem, ko sva v vse tri zlahka zložila po tri kovčke in potovalko, pri vseh ostalo še kar nekaj prostora, vsaj še za manjšo torbo, vsi so imeli možnost podiranja zadnje klopi, nenazadnje pa tudi nekatere pluse, ki se ne točkujejo (pritrdilna mesta za mreže, dobra obdelava in materiali...). Malenkost še posebej izstopata Audi in Mercedes, BMW je praktično zraven, drugi pa so zadaj. Veliko pove tudi dejstvo, da je pri seštevku točk trojica »nenemcev« zbrala po 4 točke, kar ni niti polovica najslabšega nemca (BMW, 9 točk, ostala dva po 10).
Pod črto: slaba sta Alfa Romeo in Jaguar, v katera gre najmanj in sta edina, ki se jima ne podrejo sedeži, ob tem giulia še posebej razočara, ker obljublja 480 litrov, a gre vanjo manj kot v »na papirju« skromnejšega Lexusa. Ta, čeprav pri točkah to ni merljivo in jih ima enako kot alfa in jaguar, si zato vseeno ne zasluži negativne ocene, medtem ko pri nemškem trojčku ni pripomb.