Avto

PRIMA test: Po litrih precej podobni, v uporabnosti pa različni prtljažniki

Prestižna limuzina srednjega razreda ni pomembna le z vidika cene, stroškov, ugleda in še česa, ampak kupcem šteje tudi prostor – tisti za zadnjimi sedeži. V teoriji ga ni malo, kaj pa v praksi?

Izpostavljamo

FINANCE
Avto
Prva vožnja s porschejem macanom e: konec bencinske in začetek električne romantike
Avto
AvtoMiloš Milač Prva vožnja s porschejem macanom e: konec bencinske in začetek električne romantike 8

Ekskluzivno - po terenskem poligonu in stezi Porschejevega centra v Leipzigu z novim električnim porschejem macanom, elektrozverino z več kot 600 konji, ki bo v celoti nadomestila bencinskega macana.

FINANCE
PMM
(Miloš živi trajnostno, 22. del): Primerjava – električni avto je že danes cenejši od bencinskega
Pametna mesta in mobilnost
Pametna mesta in mobilnostMiloš Milač (Miloš živi trajnostno, 22. del): Primerjava – električni avto je že danes cenejši od bencinskega 14

Električni avtomobili so tudi cenovno vse bliže primerljivim bencinskim. Po natančnem izračunu, ki vsebuje tudi spodbude Eko sklada, pa so lahko celo precej cenejši, dokazujem na podlagi novega domačega električnega avta – cupre born bold.

FINANCE
Manager
Moje najlepše in najbolj znamenite ceste sveta
Manager
ManagerMiloš Milač Moje najlepše in najbolj znamenite ceste sveta 4

Vzpon na Transfagarasan v Romuniji, Džebel Hafit v Abu Dabiju, Visoki Atlas v Maroku, Angeles Crest v Kaliforniji, prek otokov do Key Westa na Floridi ali preprosto med zavoji slovenskih biserov.

14.04.2017 00:01
Čas branja: 2 min

Prtljažnike sta merila Matej Štakul in Matjaž Terzič iz Dnevnika.

Matej Štakul, Dnevnik: »Merjenje prtljažnih prostorov je potekalo po klasičnem sistemu z merjenjem vseh dimenzij odprtine, z zlaganjem predmetov v prtljažnik, preverjanjem podiranja zadnjih sedežev (ali jih je sploh možno podreti in če da, kako, na kak način). Ker ne gre toliko za družinske avtomobile, temveč bolj poslovne, sva za mero vzela tri kovčke različnih velikosti (velik, srednji, majhen) in eno večjo potovalko. Glede na to, da sta imeli dve tretjini avtomobilov do litra natančno enako prostornino (480 litrov – Alfa Romeo giulia, Audi A4, BMW 3 in Mercedes C), preostala tretjina pa spet enako (450 litrov – Jaguar XE in Lexus IS; slednji bi, če ne bi bil hibrid, prav tako imel 480 litrov), sva pričakovala, da bova v vse spravilo enako ali vsaj zelo podobno, a je prihajalo do precejšnjih razlik.

Dva po prostornini najbolj skromna (Jaguar in Lexus), sta tudi v praksi najslabša, a je Lexus izgubljal predvsem na račun »številk« (imel je nizko odprtino, visok nakladalni rob in kot rečeno skromno prostornino v litrih), v praksi pa se je izkazal precej bolj, saj sva v prtljažnik spravila vso prtljago. Jaguar je po drugi strani imel na primer celo najnižji nakladalni rob, po višini odprtine je bil v »zlati sredini«, a sva vanj komaj spravila tri kovčke, potovalke pa ne. Enako velja tudi za giulio, ki je med tistimi s 480 litri daleč najbolj razočarala. Poleg Jaguarja je edina, ki nima možnosti podiranja zadnjih sedežev in tudi edina, v katero so šli samo trije kovčki brez potovalke.

Nemški trojček je bil pri prtljažnikih precej spredaj, saj je po tem, ko sva v vse tri zlahka zložila po tri kovčke in potovalko, pri vseh ostalo še kar nekaj prostora, vsaj še za manjšo torbo, vsi so imeli možnost podiranja zadnje klopi, nenazadnje pa tudi nekatere pluse, ki se ne točkujejo (pritrdilna mesta za mreže, dobra obdelava in materiali...). Malenkost še posebej izstopata Audi in Mercedes, BMW je praktično zraven, drugi pa so zadaj. Veliko pove tudi dejstvo, da je pri seštevku točk trojica »nenemcev« zbrala po 4 točke, kar ni niti polovica najslabšega nemca (BMW, 9 točk, ostala dva po 10).

Pod črto: slaba sta Alfa Romeo in Jaguar, v katera gre najmanj in sta edina, ki se jima ne podrejo sedeži, ob tem giulia še posebej razočara, ker obljublja 480 litrov, a gre vanjo manj kot v »na papirju« skromnejšega Lexusa. Ta, čeprav pri točkah to ni merljivo in jih ima enako kot alfa in jaguar, si zato vseeno ne zasluži negativne ocene, medtem ko pri nemškem trojčku ni pripomb.

Napišite svoj komentar

Da boste lahko napisali komentar, se morate prijaviti.
Več o temi
Kliknite [+] poleg oznake in se prijavite na obveščanje. S klikom na ime posamezne oznake preverite seznam člankov.
OGLAS
FINANCE
Kako brez stresa do sončne elektrarne?

Ste vlogo za postavitev in priklop vaše sončne elektrarne že oddali in morda celo tudi pridobili soglasje? Ali pa o samooskrbi z...

FINANCE
Avto
Jaguarjeva najmanjša mačka bo predramila Slovence
Avto
AvtoMiloš Milač Jaguarjeva najmanjša mačka bo predramila Slovence

Jaguar, ki bo kupce v 80 odstotkih kradel drugim znamkam, v Sloveniji pa bo zbudil prodajo te znamke. Letos naj bi zapeljal v 50 slovenskih garaž in si odrezal skoraj polovičen delež v prodaji te znamke

FINANCE
Avto
(video) Jaguar z I-paceom prehitel Nemce in se ponosno postavil ob Teslo
Avto
AvtoMiloš Milač (video) Jaguar z I-paceom prehitel Nemce in se ponosno postavil ob Teslo 2

Novi I-pace je crossover zanimivih proporcev, dolg 4,68 metra, nizek le 1,56 metra s 656 litrskim prtljažnikom, 480 kilometrskim dosegom, 400 konjiči… in ceno 77 tisočakov

FINANCE
Avto
(video) Lexusovo orožje med prestižnimi kompaktnimi SUV
Avto
AvtoMiloš Milač (video) Lexusovo orožje med prestižnimi kompaktnimi SUV 4

Japonski Lexus je pred uradno predstavitvijo na ženevskem avtosalonu razkril nekaj podrobnosti novega kompaktnega športnega terenca UX, na trgu bo predvidoma konec letošnjega leta

FINANCE
(Revija Prevozi) Slovenska bitka s kitajskimi zmaji
PRO
Finance
Redakcija Prevozi (Revija Prevozi) Slovenska bitka s kitajskimi zmaji (PRO)

Vabimo vas k brezplačnemu prenosu revije Prevozi.

FINANCE
Avto
Izbrali smo finaliste izbora svetovni avto leta; kako smo glasovali na Financah?
Avto
AvtoMiloš Milač Izbrali smo finaliste izbora svetovni avto leta; kako smo glasovali na Financah?

Kateri avtomobili so v izboru za priznanja najodmevnejšega avtomobilskega izbora na svetu – svetovni avto leta in kako sem v prvem krogu razdelil svoje točke

FINANCE
Avto
Dvoboj s presenetljivim izidom: dizelski BMW 520d proti hibridnemu 530e
Avto
AvtoMiloš Milač Dvoboj s presenetljivim izidom: dizelski BMW 520d proti hibridnemu 530e 8

BMW za priključni hibrid z več moči in uglajenosti zahteva enako ceno kot za dizelski 520d. Navade so železna srajca, Slovenci skoraj brez izjeme izberemo dizla.

FINANCE
Avto
Kako japonska gostoljubnost zasenči nemški prestiž
Avto
AvtoMiloš Milač Kako japonska gostoljubnost zasenči nemški prestiž 4

V ljubljanskem salonu Lexusa so nam pokazali, kaj pomeni prava gostoljubnost

FINANCE
Avto
Okoljski predpisi bodo odnesli legendarni BMW M3
Avto
AvtoMiloš Milač Okoljski predpisi bodo odnesli legendarni BMW M3 2

Prvega junija se poslavljata BMW M3 in M550i