Meritve prostornosti potniških prostorov in uporabnost tokratnih premijskih limuzin sta izvedla Anže Jereb in Iztok Kranjc iz TV oddaje Volan ter Borut Fakin iz revije Avto fokus. Kaj je pod črto zapisal Jereb?
Anže Jereb, Volan: »Za začetek si je naš Iztok nastavil pravilen položaj za volanom in se takoj presedel na zadnjo klop, za vozniški sedež, Borut pa poleg njega. Merili smo oddaljenost glav obeh potnikov od stropa, preverili, če gredo stopala nog pod sprednji sedež in koliko je ostalo še prostora pri kolenih.
Prav tako smo na zadnjem delu pomerili še dve odprtini, širino luknje po odprtju vrat in širino med koncem vrat ter karoserijo, slednja lepo pokaže, kako široko se vrata dejansko odprejo in omogočijo lažji vstop. Oba 'testna primerka' sta tudi sama povedala, če je bil vstop v katerega od vozil težji, pripomba je letela predvsem na Jaguar XE, temu se strešni lok spusti bolj očitno in se je treba bolj skloniti. Seveda smo obenem ocenili še udobje na zadnjih sedežih.
Dva otroška sedeža zadaj
Zadaj smo v vsak avtomobil namestili še dva otroška sedeža, pritrjevanje je v prav vseh vozilih sila enostavno, potem pa pomerili še širino vmesnega prostora med otroškima sedežema. Ta je dejansko povsod premajhna, da bi vmes sedela odrasla oseba, zato zadevi nismo posvečali prevelikega števila točk, tukaj je izstopal BMW, kjer je prostora vmes zelo malo, saj otroški sedež pride nameščen bistveno bolj proti notranjosti. Kar je po svoje prednost, je otrok na njem bolj varen.
Spredaj smo preverjali odlagališča
Spredaj smo preverjali odlagališča, torej, ali so v naslonjalih žepki, ali v sovoznikov predal lahko pospravimo mapo formata A4, če spredaj lahko pospravimo pol-litrsko plastenko in večjo s prostornino 1,5 litra. Pa tudi, če je prostor še za telefon in denarnico. Obenem smo ocenili še ergonomijo in materiale, tukaj je dejansko najboljši A4. S senzorji na svojih zadnjicah sta Borut in Iztok ocenila še sprednja sedeža, torej udobje, nastavljivost, dolžino sedalnega dela, ogrevanje/hlajenje.