Avto

PRIMA test: Kako smo merili porabo

Testni krog je bil dolg 124 kilometrov, pri čemer smo - še posebej v mestu - opazili konkurenčnost hibridnega pogona.

Izpostavljamo

FINANCE
Avto
Prva vožnja s porschejem macanom e: konec bencinske in začetek električne romantike
Avto
AvtoMiloš Milač Prva vožnja s porschejem macanom e: konec bencinske in začetek električne romantike 8

Ekskluzivno - po terenskem poligonu in stezi Porschejevega centra v Leipzigu z novim električnim porschejem macanom, elektrozverino z več kot 600 konji, ki bo v celoti nadomestila bencinskega macana.

FINANCE
PMM
(Miloš živi trajnostno, 22. del): Primerjava – električni avto je že danes cenejši od bencinskega
Pametna mesta in mobilnost
Pametna mesta in mobilnostMiloš Milač (Miloš živi trajnostno, 22. del): Primerjava – električni avto je že danes cenejši od bencinskega 14

Električni avtomobili so tudi cenovno vse bliže primerljivim bencinskim. Po natančnem izračunu, ki vsebuje tudi spodbude Eko sklada, pa so lahko celo precej cenejši, dokazujem na podlagi novega domačega električnega avta – cupre born bold.

FINANCE
Manager
Moje najlepše in najbolj znamenite ceste sveta
Manager
ManagerMiloš Milač Moje najlepše in najbolj znamenite ceste sveta 4

Vzpon na Transfagarasan v Romuniji, Džebel Hafit v Abu Dabiju, Visoki Atlas v Maroku, Angeles Crest v Kaliforniji, prek otokov do Key Westa na Floridi ali preprosto med zavoji slovenskih biserov.

14.04.2017 00:01
Čas branja: 2 min

Meritve sta zapisovala Jure Gregorčič" title="Jure Gregorčič">Jure Gregorčič in Aleš Črnivec iz Siol.net.

Testni krog, ki je bil prevožen z vsemi avtomobil tokratnega testa, je dolg 124 kilometrov in sestavljen iz dveh avtocestnih odsekov, dveh odsekov podeželske magistralne ceste (umirjena in dinamična vožnja) in mestne vožnje. Na testnem krogu (mesto) smo uporabljali sistem start&stop in vozne programe: športnega na dinamičnem odseku, ECO v umirjenem odseku in mestu.

V času meritev je bila temperatura med 21 in 23 stopinjami Celzija ob delno oblačnem in sončnem vremenu.

Lexus z ugodno porabo v praksi presenetil vse

Pri točenju goriva smo uporabljali naslednjo metodo: po prvem samodejnem izmetu ročice, smo dolivali počasi do drugega izmeta ročice. Pri porabi audija A4 velja omeniti, da je bil edini, ki je imel zimske gume. BMW 3 pa je imel edini štirikolesni pogon. Razlika med najmanjšo in največjo porabo na testnem krogu znaša dobrih 8 decilitrov (0,81 litra). Omeniti velja konkurenčnost hibridnega pogona Lexusa, ki je edini na testu imel bencinski motor. Izrazito prednost je Lexus IS pričakovano beležil v mestu, kjer je v 23 kilometrih mestne vožnje zabeležil 4,68-litrsko povprečno porabo, kar je 1,15 litra manj od najbližjega oziroma mestno najbolj varčnega dizelskega konkurenta. Največjo porabo pa je hibridni IS tudi pričakovano pridelala na odseku dinamične vožnje. Testni krog je dokazal, da hibridni pogon lahko konkurira dizlu.

Povprečna poraba na testnem krogu:

1. 5.8 l na 100 kilometrov Mercedes-benz C

2. 5.93 l na 100 kilometrov Jaguar XE

3. 6.15 l na 100 kilometrov Alfa romeo giulia

4. 6.22 l na 100 kilometrov Lexus IS hybrid

5. 6.56 l na 100 kilometrov BMW 3 (xDrive 4x4 pogon)

6. 6.61 l na 100 kilometrov Audi A4 (zimske gume)

Zanimivost: Če bi testni krog prevozili v močnem dežju, bi poraba lahko narasla za okoli 10 odstotkov zaradi večjega kotalnega in zračnega upora ter mikro zdrsov zaradi slabšega oprijema.

Napišite svoj komentar

Da boste lahko napisali komentar, se morate prijaviti.
Več o temi
Kliknite [+] poleg oznake in se prijavite na obveščanje. S klikom na ime posamezne oznake preverite seznam člankov.
FINANCE
Avto
(video) Lexusovo orožje med prestižnimi kompaktnimi SUV
Avto
AvtoMiloš Milač (video) Lexusovo orožje med prestižnimi kompaktnimi SUV 4

Japonski Lexus je pred uradno predstavitvijo na ženevskem avtosalonu razkril nekaj podrobnosti novega kompaktnega športnega terenca UX, na trgu bo predvidoma konec letošnjega leta

FINANCE
Avto
Kako japonska gostoljubnost zasenči nemški prestiž
Avto
AvtoMiloš Milač Kako japonska gostoljubnost zasenči nemški prestiž 4

V ljubljanskem salonu Lexusa so nam pokazali, kaj pomeni prava gostoljubnost

FINANCE
Avto
Kakšen je SUV po zasnovi inženirke
Avto
AvtoMiloš Milač Kakšen je SUV po zasnovi inženirke 2

"Kupci v Evropi si v razredu športnih terencev želijo brezkompromisnost pri športnih voznih lastnostih, zato smo novi UX prilagodili njihovim željam," pravi vodja razvoja novega lexusa UX Chika Kako

FINANCE
Poplave in potresi: kako pametno zavarovati premoženje
PRO
Finance
Spletni dogodek
Redakcija Mojih financ Poplave in potresi: kako pametno zavarovati premoženje (PRO)
FINANCE
Avto
Izbrali smo finaliste izbora svetovni avto leta; kako smo glasovali na Financah?
Avto
AvtoMiloš Milač Izbrali smo finaliste izbora svetovni avto leta; kako smo glasovali na Financah?

Kateri avtomobili so v izboru za priznanja najodmevnejšega avtomobilskega izbora na svetu – svetovni avto leta in kako sem v prvem krogu razdelil svoje točke

FINANCE
Avto
Gostoljubje iz prve roke
Avto
AvtoMiloš Milač Gostoljubje iz prve roke

Obiskali smo Lexusovo prestižno letališko ložo Lounge by Lexus na terminalu A bruseljskega letališča, s katero želi japonska znamka potencialnim kupcem nekoliko subtilneje zlesti pod kožo. Vstop vanjo imajo imetniki srebrnih in zlatih kartic združenja Star Alliance in vozovnic poslovnega razreda.

FINANCE
Avto
Dvoboj s presenetljivim izidom: dizelski BMW 520d proti hibridnemu 530e
Avto
AvtoMiloš Milač Dvoboj s presenetljivim izidom: dizelski BMW 520d proti hibridnemu 530e 8

BMW za priključni hibrid z več moči in uglajenosti zahteva enako ceno kot za dizelski 520d. Navade so železna srajca, Slovenci skoraj brez izjeme izberemo dizla.

FINANCE
Poplave in potresi: kako pametno zavarovati premoženje
PRO
Finance
Spletni dogodek
Redakcija Mojih financ Poplave in potresi: kako pametno zavarovati premoženje (PRO)