Meritve sta zapisovala Jure Gregorčič" title="Jure Gregorčič">Jure Gregorčič in Aleš Črnivec iz Siol.net.
Testni krog, ki je bil prevožen z vsemi avtomobil tokratnega testa, je dolg 124 kilometrov in sestavljen iz dveh avtocestnih odsekov, dveh odsekov podeželske magistralne ceste (umirjena in dinamična vožnja) in mestne vožnje. Na testnem krogu (mesto) smo uporabljali sistem start&stop in vozne programe: športnega na dinamičnem odseku, ECO v umirjenem odseku in mestu.
Lexus z ugodno porabo v praksi presenetil vse
Pri točenju goriva smo uporabljali naslednjo metodo: po prvem samodejnem izmetu ročice, smo dolivali počasi do drugega izmeta ročice. Pri porabi audija A4 velja omeniti, da je bil edini, ki je imel zimske gume. BMW 3 pa je imel edini štirikolesni pogon. Razlika med najmanjšo in največjo porabo na testnem krogu znaša dobrih 8 decilitrov (0,81 litra). Omeniti velja konkurenčnost hibridnega pogona Lexusa, ki je edini na testu imel bencinski motor. Izrazito prednost je Lexus IS pričakovano beležil v mestu, kjer je v 23 kilometrih mestne vožnje zabeležil 4,68-litrsko povprečno porabo, kar je 1,15 litra manj od najbližjega oziroma mestno najbolj varčnega dizelskega konkurenta. Največjo porabo pa je hibridni IS tudi pričakovano pridelala na odseku dinamične vožnje. Testni krog je dokazal, da hibridni pogon lahko konkurira dizlu.
Povprečna poraba na testnem krogu:
1. 5.8 l na 100 kilometrov Mercedes-benz C
2. 5.93 l na 100 kilometrov Jaguar XE
3. 6.15 l na 100 kilometrov Alfa romeo giulia
4. 6.22 l na 100 kilometrov Lexus IS hybrid
5. 6.56 l na 100 kilometrov BMW 3 (xDrive 4x4 pogon)
6. 6.61 l na 100 kilometrov Audi A4 (zimske gume)