Porsche panamera je v drugi generaciji že na pogled stkal močne vezi z 911, ikono avtomobilske lepote. S ceno od 135 tisoč evrov za 4S, 145 tisoč za 4S diesel pa vse do 200 tisoč za različico turbo je tudi jasno, da gre že v osnovi za zelo drag štirisedežni kupe. Če k temu dodamo še dolg seznam dodatne opreme, s katero panamera sega v svet astonov martinov in bentleyjev, pa se že lahko pojavi sladka dilema, kaj izbrati.
Panamera je zrasla v vse smeri, v dolžino zdaj meri 5,05 metra in v širino 1,97, zaradi znižanega predela nad glavami potnikov druge vrste pa deluje kompaktneje in občutno bolj športno. Sprednja kolesa so pomaknjena bolj naprej, razdalja med njimi in stebričkoma A je podaljšana, zadnji previs je daljši, kar ugodno vpliva na razmerja. V medosju meri 2,95 metra, zato je prostora spredaj in zadaj res veliko. V drugi vrsti sta namreč dva ločena sedeža, ki ponujata enako udobje kot sprednja, morda celo še več. Med potnikoma zadaj je še velik zaslon na dotik, do podrobnosti si lahko nastavita tudi prezračevanje in zvok, v odprtino za njima pa gre od 495 do 1.304 litre prtljage.
Na armaturni plošči prevladujejo za dotik občutljive površine, pred voznikom pa digitalni zasloni, nekatere je mogoče tudi individualno konfigurirati. Vse skupaj deluje uporabno in všečno, analogni je zgolj tisti za vrtljaje, pogled na merilnik hitrosti pa je porscheju primeren – številke se končajo pri 350 kilometrih na uro. Pri Porscheju so za panamero na novo zasnovali zmogljive biturbomotorje in osemstopenjski menjalnik z dvojno sklopko PDK, vse skupaj povezali z odličnim štirikolesnim pogonom, izboljšali podvozje, voznika in tri potnike pa tudi po načinu upravljanja posadili v sodobno okolje pametnih telefonov in tablic.