Volvo je po zelo uspešnem XC90 na trg poslal model S90/V90, s katerim želi prodreti zunaj kroga svojih zvestih kupcev. Tako limuzina kot karavan bolj kot kadarkoli pomenita neposrednega tekmeca nemškim poslovnim limuzinam.
Oblikovalski jezik novih švedov je izrazit, volvo S90/V90 pa je že na pogled nekaj posebnega. Prednji del zaznamuje markantna maska z vidnejšim znakom in usločenimi letvicami, dnevne luči v obliki ležeče črke T, imenovane Thorovo kladivo, pa poskrbijo za samosvoj oblikovni podpis ter hkrati ne dovoljujejo zamenjave z drugimi modeli znamke. Z dolžino 4,97 metra oba silita razred višje, enako velja za 2,94-metrsko medosno razdaljo. Urejena kabina z elementi iz modela XC90 je prostorna v vse smeri in tudi na zadnji klopi S90/V90 ne trpi za sindromom sodobnih limuzin – kupejevsko utesnjenostjo.
V umirjeni in elegantni notranjosti švedske limuzine diši po luksuzu, izbranih materialih, domiselnem upravljanju, kirurško natančni izdelavi in seveda minimalizmu. Gumbov tako rekoč ni, kabina je namreč na las podobna tisti v orjaku XC90, s posebnostmi in podrobnostmi vred. Posebnost v S90/V90 je pokončni zaslon na dotik, ki povzema osnovne lastnosti tabličnega računalnika in s katerim preprosto upravljamo tako rekoč vse, vozniku pa je na voljo tudi digitalna instrumentna plošča. Udobja v S90/V90 je veliko, prostora pa glede na segment nadpovprečno veliko.
Prednji sedeži so izredno udobni, bolj kot športnemu fotelji ustrezajo potovalnemu značaju vozila, prtljažnik s prostornino 500 (S90) oziroma 560 (V90) litrov pa bo zadovoljil vse potrebe. Volvo S90/V90 je seveda nabit z vsemi najsodobnejšimi varnostno-asistenčnimi sistemi, poudarjamo sistem samodejne vožnje PilotAssist za vožnjo po avtocesti. V zadržano razkošnem okolju pričakuješ in tudi dobiš umirjene stroje, Volvo pa se je močno oprijel »downsizinga«. Pod motornim pokrovom je tako zgolj štirivaljni in dvolitrski turbodizel ali turbobencinar. Cene za S90 se začnejo pri 50.466 evrih (T5), karavanski V90 pa je štiri tisočake dražji.