Novi razred E je zdaj tako razkošen, kot si zasluži, tu je viden največji premik v primerjavi s predhodnikom. V kabini ponuja vmesnik oziroma ploščico, občutljivo za dotik, na obeh straneh volanskega obroča, s katero boste upravljali posamezen zaslon, povsem nov kontaktni ključ ter upravljanje avtomobila, od gretja in hlajenja, celo do samodejnega parkiranja prek aplikacije na mobilnem telefonu.
Kamere, pet radarjev in ultrazvok omogočajo od 40- do 250-metrski doseg pred in za vozilom pod kotom od 20 do 140 stopinj. Številni sistemi, ki smo jih preizkusili v praksi, pa prepričajo brez kančka dvoma. Denimo Drive Pilot, ki zna slediti prometu in sam zamenjati pasove, ter Cross Traffic, ki zazna promet z leve ali desne strani ter se v trenutku nevarnosti v hipu odzove.
Kupci si pri novi limuzini lahko izberejo klasično nastavljivo ali zračno podvozje z več ravnmi nastavitev in že serijskim 1,5-centimetrskim znižanjem pri opremi avantgarde. Pri motorjih pa je odločilen nov dvolitrski turbodizel z oznako E 220d. Ta stroj je zaradi razmerja med ceno, zmogljivostjo (stane 49.590 evrov) in porabo najzanimivejši za slovenske kupce. Stroj je povsem nov, tokrat je 1,95-litrski, predhodnik je imel 2,15 litra prostornine. Zmore 143 kilovatov (193 konjskih moči), 400 newtonmetrov navora in uradno porabi le 3,9 litra. Predhodnika s 125 kilovati, tudi zaradi do 70 kilogramov manjše mase, užene z lahkoto. Do stotice poskoči v 1,4 sekunde hitreje (v 7,3 sekunde), predvsem pa teče bolj uglajeno in tiho, a vseeno ne neslišno in tako uglajeno kot šestvaljni dizel. V vožnji je odziven in živahen, s porabo od 5,5 do sedem litrov pa zgledno varčno poganja 1,68 tone težko limuzino.
Letošnja nadgradnja je 4,93 metra dolg karavan, ki ponuja med 640 in 1.820 litri prostora za prtljago. To je absolutno najboljša številka med tekmeci.