Ta hip je vzor za tekmece, na nekaterih področjih tudi za prvaka razreda passata. Podobnosti s predhodnikom, poslovnim avtom leta daljnega 2008, skoraj ni. Avto je bolj eleganten, manj nastopaški, skladnejši in vidno shujšan v bokih in odbijačih.
Tehtnica pokaže do 175 kilogramov nižjo maso, le zasnova karoserije iz jekel visoke trdnosti je prinesla 60-kilogramski prihranek – preostanek pa motorji, menjalniki, sedeži, vrata in drugi deli. Dodatni centimetri se tokrat še kako poznajo v kabini, kar zagotavlja predvsem za 9,2 centimetra daljša medosna razdalja. Prednja sedeža sta tri centimetre nižja, zato je za volanom več prostora v vse smeri. Armaturna plošča je preprosta in prečiščena, manj je gumbov, upravljanje osempalčnega zaslona na dotik z velikimi ikonami je preprosto.
Tehnika. Novinka ima za ta razred redke funkcije, denimo dobro delujoči projekcijski prikazovalnik informacij na prednje steklo, sistem za prepoznavanje pešcev, radarski tempomat, 360-stopinjsko kamero, ki slike več kamer sestavi v celoto, matrične žaromete LED z 32 sijalkami, ki temnijo posamezne sijalke z namenom, da ne bi zaslepili nasproti vozečega. Unikaten v tem razredu je sistem klica v sili OnStar z nekaj dodatnimi storitvami.
Tehnično insignio zaznamuje tudi nekaj novih ali osveženih motorjev. Na videz skromen 1,5-litrski turbo s 121 kilovati je prijetno prožen in tih, v višjih vrtljajih pa pokaže precej živahnosti, ki zadošča tudi za hitra prehitevanja. Kupcem bosta morda še bolj zanimiva dizelska motorja 1.6 CDTI in 2.0 CDTI z 81, s sto ali 125 kilovati, manjšo porabo pod petimi litri in zelo tihim delovanjem. Idealen paket je 2.0 CDTI s 125 kilovati in bogato opremo innovation, ta stane 26.550 evrov.