Ker poslovna japonka tudi po štirih letih od predstavitve tretje generacije na cesti deluje sveže in zanimivo, ji je vnovična prenova prinesla predvsem nove oziroma posodobljene tehnologije. Edina vidna novost pri prenovljeni mazdi6 so tako zložljiva ogledala s smerniki, tudi v kabini je še vedno tako sveža in zala, da kakšnih večjih sprememb ni potrebovala. Nov je volan, ki ima bolj ergonomsko razporejene večfunkcijske gumbe, pregleden barvni projicirni zaslon ponuja še več uporabnih informacij pred očmi voznika, rahlo dodelani so TFT-merilniki in v roke vas ne bo več zeblo. Šestica ima ob ogrevanih sedežih zdaj tudi ogrevan volan, vse drugo pa je tako kot prej.
Jedro prenove japonske šestice se skriva pod kožo, saj so se inženirji posvetili izboljšanju že tako odlične vozne dinamike, nekaterim malenkostim pod motornim pokrovom in sistemom, ki skrbijo za varnost potnikov in drugih udeležencev v prometu. Glavna pridobitev s prenovo je elektronski sistem G-vectoring control (GVC), ki je plod lastne pameti. Sistem GVC v praksi motorni navor prilagaja glede na voznikove akcije na volanu, rezultat pa so še boljša lega na cesti, izboljšana vodljivost in predvsem za sopotnike udobnejša vožnja. Vožnja z mazdo6 po novem ni le tišja in udobnejša, je tudi varnejša. Za to poskrbi kamera spredaj, ki je nadomestila lasersko tipalo in zdaj omogoča večji razpon delovanja (od štiri do 80 kilometrov na uro), hkrati pa zna prepoznati tudi pešce.
Sistem za samodejno zaviranje deluje vse do 160 kilometrov na uro, preprečevanje naleta ob pomoči ultrazvočnih tipal deluje tudi pri vzvratni vožnji, šestica pa zna po novem tudi brati prometne znake. Mazda6 je prav poseben predstavnik srednjega razreda. Limuzina in karavan staneta enako, trije bencinski motorji (ob treh turbodizlih) se vrtijo brez prisilnega polnjenja, seznam dodatne opreme je kratek, zato pa kupcem v petih stopnjah opreme premišljeno odmerjajo vse tisto, kar ponuja konkurenca. Cene se začnejo pri 21.290 evrih in segajo do 35.160 evrov.