Avto

Tišja, udobnejša in varnejša japonka

Mazda6

Izpostavljamo

FINANCE
Avto
Prva vožnja s porschejem macanom e: konec bencinske in začetek električne romantike
Avto
AvtoMiloš Milač Prva vožnja s porschejem macanom e: konec bencinske in začetek električne romantike 8

Ekskluzivno - po terenskem poligonu in stezi Porschejevega centra v Leipzigu z novim električnim porschejem macanom, elektrozverino z več kot 600 konji, ki bo v celoti nadomestila bencinskega macana.

FINANCE
PMM
(Miloš živi trajnostno, 22. del): Primerjava – električni avto je že danes cenejši od bencinskega
Pametna mesta in mobilnost
Pametna mesta in mobilnostMiloš Milač (Miloš živi trajnostno, 22. del): Primerjava – električni avto je že danes cenejši od bencinskega 14

Električni avtomobili so tudi cenovno vse bliže primerljivim bencinskim. Po natančnem izračunu, ki vsebuje tudi spodbude Eko sklada, pa so lahko celo precej cenejši, dokazujem na podlagi novega domačega električnega avta – cupre born bold.

FINANCE
Manager
Moje najlepše in najbolj znamenite ceste sveta
Manager
ManagerMiloš Milač Moje najlepše in najbolj znamenite ceste sveta 4

Vzpon na Transfagarasan v Romuniji, Džebel Hafit v Abu Dabiju, Visoki Atlas v Maroku, Angeles Crest v Kaliforniji, prek otokov do Key Westa na Floridi ali preprosto med zavoji slovenskih biserov.

14.04.2017 00:10
Čas branja: 2 min
Tišja, udobnejša in varnejša japonka
Mazda6 tudi po štirih letih in dveh blagih osvežitvah deluje sveže in zanimivo.

Ker poslovna japonka tudi po štirih letih od predstavitve tretje generacije na cesti deluje sveže in zanimivo, ji je vnovična prenova prinesla predvsem nove oziroma posodobljene tehnologije. Edina vidna novost pri prenovljeni mazdi6 so tako zložljiva ogledala s smerniki, tudi v kabini je še vedno tako sveža in zala, da kakšnih večjih sprememb ni potrebovala. Nov je volan, ki ima bolj ergonomsko razporejene večfunkcijske gumbe, pregleden barvni projicirni zaslon ponuja še več uporabnih informacij pred očmi voznika, rahlo dodelani so TFT-merilniki in v roke vas ne bo več zeblo. Šestica ima ob ogrevanih sedežih zdaj tudi ogrevan volan, vse drugo pa je tako kot prej.

Jedro prenove japonske šestice se skriva pod kožo, saj so se inženirji posvetili izboljšanju že tako odlične vozne dinamike, nekaterim malenkostim pod motornim pokrovom in sistemom, ki skrbijo za varnost potnikov in drugih udeležencev v prometu. Glavna pridobitev s prenovo je elektronski sistem G-vectoring control (GVC), ki je plod lastne pameti. Sistem GVC v praksi motorni navor prilagaja glede na voznikove akcije na volanu, rezultat pa so še boljša lega na cesti, izboljšana vodljivost in predvsem za sopotnike udobnejša vožnja. Vožnja z mazdo6 po novem ni le tišja in udobnejša, je tudi varnejša. Za to poskrbi kamera spredaj, ki je nadomestila lasersko tipalo in zdaj omogoča večji razpon delovanja (od štiri do 80 kilometrov na uro), hkrati pa zna prepoznati tudi pešce.

Sistem za samodejno zaviranje deluje vse do 160 kilometrov na uro, preprečevanje naleta ob pomoči ultrazvočnih tipal deluje tudi pri vzvratni vožnji, šestica pa zna po novem tudi brati prometne znake. Mazda6 je prav poseben predstavnik srednjega razreda. Limuzina in karavan staneta enako, trije bencinski motorji (ob treh turbodizlih) se vrtijo brez prisilnega polnjenja, seznam dodatne opreme je kratek, zato pa kupcem v petih stopnjah opreme premišljeno odmerjajo vse tisto, kar ponuja konkurenca. Cene se začnejo pri 21.290 evrih in segajo do 35.160 evrov.

Napišite svoj komentar

Da boste lahko napisali komentar, se morate prijaviti.
Več o temi
Kliknite [+] poleg oznake in se prijavite na obveščanje. S klikom na ime posamezne oznake preverite seznam člankov.
FINANCE
Avto
Zadržan nastop, a res dobra vsebina poslovnega avta leta
Avto
AvtoMiloš Milač Zadržan nastop, a res dobra vsebina poslovnega avta leta

Preverili smo, katere vrline ima lanski poslovni avto leta opel insignia, testna različica z živahnim bencinskim motorjem in ceno okoli 25 tisoč evrov. Nova insignia je nasprotje prejšnje, ponuja več vsebine, vsaj v testni različici pa manj za oči.

FINANCE
Avto
Avto, ki prehiteva zakonodajo
Avto
AvtoMiloš Milač Avto, ki prehiteva zakonodajo 12

Na slovenski trg je zapeljal audi A8 četrte generacije. Eden najnaprednejših avtov ta hip, ki zna tudi sam voziti, a še ne sme. Novinec s ceno najmanj 107.500 evrov bo letos prepričal 40 Slovencev.

FINANCE
Avto
Naravni sovražniki električne izvedbe najuspešnejšega avta vseh časov
Avto
AvtoJanez Kovačič Naravni sovražniki električne izvedbe najuspešnejšega avta vseh časov

Električni avtomobili imajo kar nekaj naravnih sovražnikov. Na to, koliko kilometrov je mogoče prevoziti s polno baterijo, občutno vplivata mraz in vročina.

FINANCE
(Revija Prevozi) Slovenska bitka s kitajskimi zmaji
PRO
Finance
Redakcija Prevozi (Revija Prevozi) Slovenska bitka s kitajskimi zmaji (PRO)

Vabimo vas k brezplačnemu prenosu revije Prevozi.

FINANCE
Avto
Direktorji, dobrodošli v digitalni dobi audija A8
Avto
AvtoMiloš Milač Direktorji, dobrodošli v digitalni dobi audija A8 3

Audijev zastavonoša v zadnji generaciji ustvarja tehnične smernice, uvaja 48-voltno električno omrežje, skoraj popolno digitalizacijo kabine in ohranja dinamiko, ki so jo kupci cenili pri prejšnjih modelih.

FINANCE
Avto
Novi audi A6 kaže smer razvoja direktorskih limuzin
Avto
AvtoMiloš Milač Novi audi A6 kaže smer razvoja direktorskih limuzin

Novi A6 bo na nemški trg zapeljal junija letos, osnovni štirivaljni turbodizel 40 TDI bo stal 48 tisoč evrov

FINANCE
Avto
Novi peugeot 508 - lev bo ponovno rjovel v poslovnem razredu
Avto
AvtoMiloš Milač Novi peugeot 508 - lev bo ponovno rjovel v poslovnem razredu 6

Francoski Peugeot bo šestega marca v Ženevi razkril novo poslovno limuzino 508, ki je manjša, lažja in bolj kupejevska od aktualne

FINANCE
Manager
Kako smo v Skandinaviji testirali vozila prihodnosti
Manager
ManagerNataša Koražija Kako smo v Skandinaviji testirali vozila prihodnosti 5

»Za elektrifikacijo potrebujemo 15 minut, ne 15 let,« pravijo na Švedskem, kjer smo preizkusili rešitev za elektrificiran cestni tovorni promet. Na Finskem pa smo testirali samovozeče robotske minibuse, ki bodo kmalu na rednih mestnih linijah.